Szkolenie

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?

O szkoleniu

Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce. Marki często podchodzą do sklepów i klientów on-line z dużą ostrożnością i niepewnością, często wręcz uciekają od kontaktu z klientem, bo mają świadomość, ze sprzedaż w internecie niszczy rynek, zaniża ceny i uniemożliwia współpracę z dotychczasowymi kanałami sprzedaży.

Warto pochylić się nad zagrożeniami, ale też wypracować rozwiązania, które pozwolą zaprzyjaźnić się ze sklepem on-line, bo od technologii i wygody nie uciekniemy. Świat zmierza w kierunku digitalizacji i jest to nie moda a trend i przy okazji świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?" jest przeznaczone dla:

  • Managerów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych, którzy współpracują lub zamierzają bliżej współpracować ze sklepami internetowymi.
  • Ponieważ sprzedaż nie istnieje bez marketingu i na odwrót, na szkolenie zapraszamy również przedstawicieli działów marketingu, którzy chcą lepiej poznać kanał sprzedaży on-line i chcą się dowiedzieć jakimi narzędziami wspomóc sprzedaż internetową.

Program szkolenia

1. ON-LINE - JAKIE PEŁNI FUNKCJE I JAKIE MOŻE MIEĆ ZNACZENIE DLA ORGANIZACJI

  • Funkcja komunikacyjna i sprzedażowa
  • On-Line w oczach Konsumenta, Klienta I Dostawcy

2. JAK ZWERYFIKOWAĆ SKLEP INTERNETOWY PRZED SPOTKANIEM HANDLOWYM - CO MOŻE ZOBACZYĆ DOSTAWCA

  • Analiza półki on-line
  • Analiza poprzez wyszukiwarkę i dostępne narzędzia on-line

3. ROZMOWA HANDLOWA Z KLIENTEM ON-LINE - NA KOGO WARTO POSTAWIĆ

  • Jakie zadać pytania, aby ocenić potencjał klienta
  • Jakie zadać pytania, aby dobrze dobrać asortyment do klienta
  • Jakie zadać pytania, aby upewnić się, czy inwestycja w klienta jest opłacalna
  • Co zrobić, aby stać się partnerem do rozmowy
  • Jakich argumentów użyć, aby przekonać klienta do współpracy

4. RODZAJE KLIENTÓW INTERNETOWYCH I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - STRATEGIE POSTĘPOWANIA

  • Prywatny sklep on-line
  • Sklep korporacja
  • Klient na platformie allegro

5. STRATEGIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

  • Jak wykorzystać strategie do rozwoju własnego biznesu
  • Jak rozpoznać strategie sklepów
  • Jak nie wpaść w pułapkę strategii klienta
  • Strategie sklepów, w tym aspekt cenowy i jaka marża zadawala klienta on-line

6. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ W KANALE ON-LINE I HANDEL ELEKTRONICZNY

  • Narzędzia do wykorzystania w sklepie internetowym
  • Co może zrobić Twój marketing, aby pomóc Ci w sprzedaży on-line

7. ZASADY, KTÓRYCH WARTO SIĘ TRZYMAĆ WSPÓŁPRACUJĄC ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

Czas trwania

1 dzień (8h)

Prelegenci

Cytat

Izabela Bohdan - Talmont

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 listopada 2020
Centrum Żoliborz

01-552 Warszawa

Plac Inwalidów 10

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 września 2020
Cemtrum Żoliborz

01-552 Warszawa

Plac Iwalidów 10

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 lipca 2020
Centrum Żoliborz

01-552 Warszawa

Plac Inwalidów 10

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 marca 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł netto + 23% VAT za zgłoszenie biznesowe 1 osoby.
960 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział
Cena 2
netto + 23% VAT za zgłoszenie 1 osoby w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista".
550 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy
o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!