O szkoleniu
Szkolenie sprzedaż / techniki sprzedaży ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.
Kurs sprzedaż jest oparty o trzy moduły: proces, klient, handlowiec.
W części pierwszej Uczestnicy poznają zasady prowadzenia procesu sprzedażowego od nawiązania pierwszego kontaktu z klientem, przez badanie potrzeb, prezentację oferty, przekonywanie, negocjacje, tricki sprzedażowe, strategie odpierania obiekcji po zamknięcie transakcji.
W części drugiej kursanci poznają typy klientów i uczą się jak dostosować sprzedaż do każdego z nich, uczą się także sposobów postępowania z tzw. trudnymi postawami klientów.
W części trzeciej, Uczestnicy poznają i analizują swoje mocne i słabe strony w sprzedawaniu, badają własną motywację i nastawienie do sprzedaży. Kurs porusza też wątek wzmacniających i ograniczających sprzedaż przekonań i nawyków działania.
Uzyskane umiejętności
- wiedza dotycząca metod identyfikacji i docierania do nowych klientów
- odpowiednie zachowanie się podczas pierwszego kontaktu
- analiza potrzeb klienta
- skuteczna prezentacja usługi lub produktu
- umiejętność negocjowania
- handlowców
- sprzedawców
Program szkolenia
I. Proces sprzedaży
- Jak zacząć żeby sprzedać: jak przyciągnąć uwagę klienta
- 5 etapów procesu sprzedaży
- Prezentacja handlowa: indywidualna i grupowa (do czego powinniśmy przekonać klienta?)
- Jak zwiększyć sprzedaż nie zwiększając bazy klientów?
- Jak zdobyć polecenie i referencje klienta?
- Skuteczne argumentowanie i elementy perswazji
- Prezentowanie informacji interesujących klienta
- Klarowność i struktura wypowiedzi
- Ćwiczenie: rozmowa według schematu: cecha, zaleta, korzyść
- Jak zamknąć rozmowę handlową:
- rozwiewanie wątpliwości klienta
- przezwyciężanie negatywnego nastawienia i stereotypów
- techniki pomagające podjąć decyzję
- okazywanie szacunku i zainteresowania klientowi nawet gdy informacje nie do końca spełniają oczekiwania klienta
- różna sposoby zamykania transakcji
- procedura podtrzymywania kontaktu
- Jakich błędów w sprzedaży unikać?
II. Klient
- Różne osobowości – różni klienci
- Definiowanie profilu kandydata na klienta
- Jak rozmawiać z klientami w różnym wieku?
- Jak rozmawiać z kobietami a jak z mężczyznami?
- Potrzeby klientów: jak je rozpoznawać – nawet, gdy klienci o nich nie mówią
- Racjonalne i emocjonalne powody podejmowania decyzji
- Co zrobić, aby utrzymać klienta? – przekonywanie klienta do stałej współpracy
- Dlaczego klienci odchodzą
- Reagowanie na sytuacje trudne:
- klient roszczeniowy
- klient niegrzeczny, arogancki
- klient niezdecydowany
- klient wywyższający się
- klient rozżalony
- klient z pretensjami
- klient, który prowokuje
- klient, który poniża
- Co podwyższa a co obniża emocje?
III. Handlowiec
- Entuzjazm i zaangażowanie
- Wiara w produkt, wiara w firmę
- „Sprzedać” siebie: zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży – dlaczego jest tak ważne?
- Jak wzbudzić chęć posiadania produktu przez klienta
- Jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi
- Gdy się nie wyróżniasz, musisz mieć niskie ceny
- Dlaczego cena nie ma znaczenia?
- Zasady skutecznego słuchania
- Być rozpoznawalnym na rynku
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
