Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży w praktyce

O szkoleniu

Szkolenie sprzedaż / techniki sprzedaży ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji.

Kurs sprzedaż jest oparty o trzy moduły: proces, klient, handlowiec.

W części pierwszej Uczestnicy poznają zasady prowadzenia procesu sprzedażowego od nawiązania pierwszego kontaktu z klientem, przez badanie potrzeb, prezentację oferty, przekonywanie, negocjacje, tricki sprzedażowe, strategie odpierania obiekcji po zamknięcie transakcji.

W części drugiej kursanci poznają typy klientów i uczą się jak dostosować sprzedaż do każdego z nich, uczą się także sposobów postępowania z tzw. trudnymi postawami klientów.

W części trzeciej, Uczestnicy poznają i analizują swoje mocne i słabe strony w sprzedawaniu, badają własną motywację i nastawienie do sprzedaży. Kurs porusza też wątek wzmacniających i ograniczających sprzedaż przekonań i nawyków działania.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uzyskane umiejętności

  • wiedza dotycząca metod identyfikacji i docierania do nowych klientów
  • odpowiednie zachowanie się podczas pierwszego kontaktu
  • analiza potrzeb klienta
  • skuteczna prezentacja usługi lub produktu
  • umiejętność negocjowania
Kto powinien wziąć udział?
  • handlowców
  • sprzedawców

Program szkolenia

I. Proces sprzedaży

  1. Jak zacząć żeby sprzedać: jak przyciągnąć uwagę klienta
  2. 5 etapów procesu sprzedaży
  3. Prezentacja handlowa: indywidualna i grupowa (do czego powinniśmy przekonać klienta?)
  4. Jak zwiększyć sprzedaż nie zwiększając bazy klientów?
  5. Jak zdobyć polecenie i referencje klienta?
  6. Skuteczne argumentowanie i elementy perswazji
  7. Prezentowanie informacji interesujących klienta
  8. Klarowność i struktura wypowiedzi
  9. Ćwiczenie: rozmowa według schematu: cecha, zaleta, korzyść
  10. Jak zamknąć rozmowę handlową:
    • rozwiewanie wątpliwości klienta
    • przezwyciężanie negatywnego nastawienia i stereotypów
    • techniki pomagające podjąć decyzję
    • okazywanie szacunku i zainteresowania klientowi nawet gdy informacje nie do końca spełniają oczekiwania klienta
    • różna sposoby zamykania transakcji
    • procedura podtrzymywania kontaktu
  11. Jakich błędów w sprzedaży unikać?

II. Klient

  1. Różne osobowości – różni klienci
  2. Definiowanie profilu kandydata na klienta
  3. Jak rozmawiać z klientami w różnym wieku?
  4. Jak rozmawiać z kobietami a jak z mężczyznami?
  5. Potrzeby klientów: jak je rozpoznawać – nawet, gdy klienci o nich nie mówią
  6. Racjonalne i emocjonalne powody podejmowania decyzji
  7. Co zrobić, aby utrzymać klienta? – przekonywanie klienta do stałej współpracy
  8. Dlaczego klienci odchodzą
  9. Reagowanie na sytuacje trudne:
    • klient roszczeniowy
    • klient niegrzeczny, arogancki
    • klient niezdecydowany
    • klient wywyższający się
    • klient rozżalony
    • klient z pretensjami
    • klient, który prowokuje
    • klient, który poniża
  10. Co podwyższa a co obniża emocje?

III. Handlowiec

  1. Entuzjazm i zaangażowanie
  2. Wiara w produkt, wiara w firmę
  3. „Sprzedać” siebie: zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  4. Pozytywne nastawienie do sprzedaży – dlaczego jest tak ważne?
  5. Jak wzbudzić chęć posiadania produktu przez klienta
  6. Jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi
  7. Gdy się nie wyróżniasz, musisz mieć niskie ceny
  8. Dlaczego cena nie ma znaczenia?
  9. Zasady skutecznego słuchania
  10. Być rozpoznawalnym na rynku

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 20-21 październik 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Online 22-23 listopad 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Online 20-21 grudzień 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Online 24-25 styczeń 2023
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Online 16-17 luty 2023
Online 20-21 wrzesień 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 450
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

KM Studio
90-430 Łódź Piotrkowska 125
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!