Szkolenie

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA - TELESPRZEDAŻ

O szkoleniu

Cel główny szkolenia to doskonalenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży w oparciu o telefoniczną rozmowę sprzedażową



Udział w szkoleniu to:

Pogłębienie wiedzy z zakresu efektywnych technik sprzedaży zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych przy obsłudze klientów
Nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu doskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami. Umiejętność rozpoznawania typologii klientów
Kształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej telesprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.

Program szkolenia

Efektywna komunikacja w procesie telesprzedaży- techniki angażowania uwagi klientów
Budowanie standardów obsługi w zespole - określenie zasad postępowania
Określenie cech profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta
Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta
Łańcuch obsługi – każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta
Skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań przez klienta
Rozmowa telefoniczna - doprowadzenie do stanu: wygrana – wygrana
Rola asertywności i jej wpływ na naszą relację z klientem
Zarządzanie stresem - specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim
Sposoby radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty - reklamacje)- metody
odreagowania negatywnych emocji
Analiza realnych sytuacji zawodowych uczestników
METODY KSZTAŁCENIA

Metody kształcenia wykorzystywane podczas szkolenia:

- wykłady - prezentacja

- dyskusje wewnątrz grupy

- studium przypadków -

- ćwiczenia indywidualne- odgrywanie ról - scenki rodzajowe

- ćwiczenia grupowe - motywacja do pracy w zespole - monitoring rozmów z klientami

- gry dydaktyczne metodą 635



DODATKOWE FORMY WSPARCIA PODCZAS KURSU

Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z dodatkowych form wsparcia mających na celu utrwalanie efektów uczenia się:

- konsultacje indywidualne z trenerem prowadzącym dane szkolenie (w trakcie szkolenia lub po jego zakończeniu)

- dodatkowe materiały rekomendowane przez trenera danego szkolenia (np. publikacje).

Czas trwania

Szkolenie 1-dniowe, łączna liczba godzin szkoleniowych: 8.

Prelegenci

Cytat
-

Gdzie i kiedy

Kraków 15 grudnia 2014
Art of Finance

30-039 Kraków

Pomorska 10/4

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
360 zł
b.d.
Cena zawiera:
  • -
Zapisz się

Organizator

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe Szczepan Brzeski
31-505 Kraków
Ariańska 8/10
woj. małopolskie
ART OF FINANCE - to firma szkoleniowo-doradcza specjalizująca się w zakresie finansów oraz zarządzania strategicznego. Misją firmy jest wpieranie rozwoju regionalnego poprzez przyczynianie się do długookresowego wzrostu wartości i znaczenia firm i...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe Szczepan Brzeski
31-505 Kraków Ariańska 8/10
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!