O szkoleniu
Doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstwa nie jest możliwe z pominięciem standardów ponieważ pracownicy precyzyjnie nie zapamiętają i nie zrozumieją nowych obowiązków. Wówczas będą trudniejsi do nadzorowania, a w efekcie powrócą do dawnych przyzwyczajeń i metod wytwarzania. Czyli ulepszanie bez standaryzacji jest nieskuteczne.
Cele:
poznanie co to jest Standaryzacja i dlaczego warto ją wdrożyć,
umiejętność równoważenia wydajności procesu w czasie niezależnie od obsady,
opanowanie powtarzalności i odtwarzalności skuteczności oraz efektywności procesu.
Szkolenie jest skierowane do:
• szefów produkcji,
• pracowników działu jakości,
• technologów, konstruktorów,
• pracowników utrzymania ruchu,
• pracowników magazynu,
• kierowników zmiany,
• liderów obszarów.
Program szkolenia
Dzień I
1. Standaryzacja – podstawowe informacje :
• pojęcie i znaczenie standaryzacji,
• wpływ standaryzacji na realizowane procesy,
• zastosowanie standaryzacji jako narzędzia redukcji kosztów,
• ćwiczenie: standardowe zadanie.
2. Zasady budowania standardu:
• komunikacja a standard wykonania wyrobu,
• jak rozpoznać proces? – czyli analiza zabiegów,
• analiza i identyfikacja czynników zaburzających proces wytwórczy?
• jak przygotować się do wdrożenia, czyli jakie narzędzie powinny być wdrożone wcześniej?
• ćwiczenie: standardowe zadanie.
Dzień II
1. Obszary zastosowania standaryzacji, czyli gdzie i kiedy budujemy standardy?
• przykładowe karty standaryzacji.
2. Standaryzacja – niezbędna dokumentacja, zasady utrzymania i weryfikacji standardów:
• procedury poświęcone tworzeniu systemu Standaryzacji,
• odpowiedzialność i zadania pracowników,
• rejestr i aktualizacja kart standaryzacji,
• stosowane wzory dokumentów.
3. Szkolenie i motywowanie pracowników:
• ćwiczenie: głuchy telefon,
• zatrudnienie nowego pracownika – dlaczego nowy pracownik popełnia tyle błędów?
• system egzaminów stanowiskowych,
• szkolenia krzyżowe,
• system motywacji w ramach standaryzacji pracy – techniki angażowania pracowników,
• problemy podczas procesu tworzenia standardów – jak sobie z nimi radzić? – ćwiczenia,
• po co nam standardy? czyli jak przekonać ludzi?
Czas trwania
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-210 Warszawa
Aleja Krakowska 266
woj. mazowieckie
53-332 Wrocław
Powstańców Śląskich 7
woj. dolnośląskie
53-332 Wrocław
Powstańców Śląskich 7
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Światowa 22
- Kod pocztowy: 02-229
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252382647
Masz pytania? Napisz do nas
