O szkoleniu
W czasach „BIG DATA” umiejętność wyciągania wniosków ze zgromadzonych danych oraz formułowania rekomendacji marketingowych w oparciu wyniki analiz statystycznych jest kluczowa dla każdego marketera. W zdobyciu tych umiejętności pomoże zrozumienie podstawowych pojęć stosowanych w statystyce oraz poznanie głównych narzędzi analitycznych.
- Uzyskanie swobody w rozumieniu i odbiorze raportów / wyników analiz statystycznych.
- Zrozumienie na czym polega wnioskowanie statystyczne bez konieczności zagłębiania się w skomplikowane wzory matematyczne.
- Odkrycie, że wiedza ze statystyki potrzebna marketerowi do podejmowania decyzji w większości przypadków nie jest skomplikowana.
- Odczucie pewności siebie, kiedy uczestniczymy w prezentacji wyników analiz statystycznych.
- Umiejętność zadawania sensownych pytań analitykowi danych statystycznych na potrzeby marketingu.
Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby zrozumieć na czym polegają analizy statystyczne realizowane na potrzeby działów marketingu bez konieczności zagłębiania się w skomplikowane wzory i wyliczenia.
Program szkolenia
- Próba, populacja i wnioskowanie statystyczne.
- Kiedy jakiś wynik analiz ma znaczenie – pojęcie istotności statystycznej.
- Analiza wariancji czyli eksperymenty i testy A/B.
- Poszukiwanie związków pomiędzy różnymi działaniami marketingowymi – korelacja i regresja.
- Ekonometria i prognozowanie w marketingu.
- Na czym polega segmentacja konsumentów czyli analiza klasteryzacji (skupień).
- „Od segmentacji do personalizacji” – najważniejsze zasady budowy typowych modeli predykcyjnych.
Czas trwania
Prelegenci
Paweł Wójcik - Doktor psychologii. W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. W latach 2013-2016 Business Development Director w Millward Brown. Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub w latach 2017-2020. Jest również adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w badaniach marketingowych. Specjalizuje się w analizach segmentacyjnych konsumentów i modelowaniu marketingowym. Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej w 2017 roku.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
