Statystyka dla marketerów

O szkoleniu

W czasach „BIG DATA” umiejętność wyciągania wniosków ze zgromadzonych danych oraz formułowania rekomendacji marketingowych w oparciu wyniki analiz statystycznych jest kluczowa dla każdego marketera. W zdobyciu tych umiejętności pomoże zrozumienie podstawowych pojęć stosowanych w statystyce oraz poznanie głównych narzędzi analitycznych.

Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Uzyskanie swobody w rozumieniu i odbiorze raportów / wyników analiz statystycznych.
  2. Zrozumienie na czym polega wnioskowanie statystyczne bez konieczności zagłębiania się w skomplikowane wzory matematyczne.
  3. Odkrycie, że wiedza ze statystyki potrzebna marketerowi do podejmowania decyzji w większości przypadków nie jest skomplikowana.
  4. Odczucie pewności siebie, kiedy uczestniczymy w prezentacji wyników analiz statystycznych.
  5. Umiejętność zadawania sensownych pytań analitykowi danych statystycznych na potrzeby marketingu.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby zrozumieć na czym polegają analizy statystyczne realizowane na potrzeby działów marketingu bez konieczności zagłębiania się w skomplikowane wzory i wyliczenia.

Program szkolenia

  1. Próba, populacja i wnioskowanie statystyczne.
  2. Kiedy jakiś wynik analiz ma znaczenie – pojęcie istotności statystycznej.
  3. Analiza wariancji czyli eksperymenty i testy A/B.
  4. Poszukiwanie związków pomiędzy różnymi działaniami marketingowymi – korelacja i regresja.
  5. Ekonometria i prognozowanie w marketingu.
  6. Na czym polega segmentacja konsumentów czyli analiza klasteryzacji (skupień).
  7. „Od segmentacji do personalizacji” – najważniejsze zasady budowy typowych modeli predykcyjnych.

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Paweł Wójcik - Doktor psychologii. W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. W latach 2013-2016 Business Development Director w Millward Brown. Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub w latach 2017-2020. Jest również adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w badaniach marketingowych. Specjalizuje się w analizach segmentacyjnych konsumentów i modelowaniu marketingowym. Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej w 2017 roku.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 28.04.2023
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa Szarotki 11
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!