Statystyka i prowadzenie archiwum w podmiocie leczniczym

O szkoleniu

Spotkanie poprowadzi ekspert - kierownik działu statystyki medycznej wojewódzkiego zespołu zakładów opieki zdrowotnej. W prosty i przystępny sposób omówi aktualne przepisy oraz udzieli praktycznych wskazówek z zakresu zbierania informacji do sprawozdań oraz ich wypełniania.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy spotkania otrzymają praktyczne wskazówki ułatwiające codzienną pracę. Mają także możliwość uzyskania odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące sprawozdawczości i organizacji archiwum w podmiocie leczniczym.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników:

  • archiwum zakładowego,
  • działów statystyki,
  • sekretarek medycznych.

Program szkolenia

1. Obowiązki sprawozdawcze w podmiotach leczniczych.

 2. Prawne podstawy sprawozdawczości w podmiocie leczniczym.

 3. Praktyczne wskazówki dotyczące zbierania informacji do sprawozdań oraz ich wypełniania.

 4. Obowiązek przechowywania dokumentacji omówienie aktów prawnych:

  • ustawa o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta( Dz. U. 2022 poz. 64,974),
  • Rozporządzenie Ministra zdrowia w sprawie rodzaju i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania ( Dz. U. 2020 poz.666),
  • ustawa o narodowym zasobie archiwalnym(Dz. U. 1983 nr 38 poz. 164).

 5. Miejsca tworzenia dokumentacji medycznej pacjenta.

 6. Organizacja archiwum lub składnicy akt.

 7. Przechowywanie dokumentacji.

Czas trwania

9-13

Prelegenci

Kierownik działu statystyki medycznej wojewódzkiego zespołu zakładów opieki zdrowotnej. Dysponuje wieloletnią praktyką w prowadzeniu pełnej statystyki medycznej, archiwum, a także współpracy z NFZ. Jako wykładowca - praktyk - jest bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń. Charakteryzuje ją dar przekazywania wiedzy i chęć dzielenia się ogromnym doświadczeniem zawodowym.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom.
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do internetu.
Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą przesłane drogą mailową.

Rejestracja

Cena standardowa
450
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się

Organizator

Centrum Szkoleniowe AGAMON II Sp. J. Krzysztof, Sławomir i Grzegorz Kiszka
43-346 Bielsko-Biała
Produkcyjna 11
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego. Płatność odbywa się przelewem na wskazane konto bankowe.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Szkoleniowe AGAMON II Sp. J. Krzysztof, Sławomir i Grzegorz Kiszka
43-346 Bielsko-Biała Produkcyjna 11
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!