Storytelling w sprzedaży

O szkoleniu

Na szkoleniu omówione zostaną zagadnienia: jaka jest rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, aby podnieść wyniki, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności opowiadania historii sprzedażowych oraz wplatania ich w rozmowę handlową z sukcesem, aby podnieść efektywność osiągania celów sprzedażowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: umiejętność wykorzystywania storytellingu do zwiększenia skuteczności sprzedaży.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:

  • roli, wpływie i korzyściach z storytellingu w rozmowie handlowej,
  • psychologicznych i neurologicznych aspektach wpływu stroytellingu na wyobraźnię,
  • rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży,
  • dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu,
  • elementach składowych skutecznej historii sprzedażowej,
  • procesie budowania autentycznego przekazu i zasadach storytellingu,
  • zastosowaniu storytellingu na każdym etapie rozmowy handlowej,
  • tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych. 

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:

  • skutecznego tworzenia i swobodnego posługiwania się storytellingiem w rozmowie handlowej,
  • wywierania wpływu na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową,
  • wzbudzenia zaufania ze strony klienta i wywołania efektu synergii  w procesie sprzedaży,
  • wpływania na emocje i rozwiewania wątpliwości klienta,
  • zwizualizowania i dopasowania do sytuacji klienta konsekwencji związanych z brakiem działania i wartości wynikających z rozwiązania problemu klienta,
  • prezentowania rozwiązania i zarządzania obiekcjami za pomocą historii sprzedażowej. 
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone. Zapraszamy osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.

Program szkolenia

I. Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.

II. Opowiadanie historii - zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:

  1. psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E. Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
  2. myślenie a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
  3. człowiek istota społeczna - uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży.

III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:

  1. model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
  2. fakty i mity - zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
  3. bohater w podróży - współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
  4. dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych.

IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:

  1. najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
  2. co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta,
  3. w odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego.

V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:

  1. podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
  2. wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje.

VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:

  1. tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej.

VII. Podsumowanie:

  1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
  2. ankieta poszkoleniowa,
  3. rozdanie certyfikatów.

Czas trwania

10.00 - 16.00

Prelegenci

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!