O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności opowiadania historii sprzedażowych oraz wplatania ich w rozmowę handlową z sukcesem, aby podnieść efektywność osiągania celów sprzedażowych.
Korzyści ze szkolenia: umiejętność wykorzystywania storytellingu do zwiększenia skuteczności sprzedaży.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:
- roli, wpływie i korzyściach z storytellingu w rozmowie handlowej,
- psychologicznych i neurologicznych aspektach wpływu stroytellingu na wyobraźnię,
- rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży,
- dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu,
- elementach składowych skutecznej historii sprzedażowej,
- procesie budowania autentycznego przekazu i zasadach storytellingu,
- zastosowaniu storytellingu na każdym etapie rozmowy handlowej,
- tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych.
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:
- skutecznego tworzenia i swobodnego posługiwania się storytellingiem w rozmowie handlowej,
- wywierania wpływu na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową,
- wzbudzenia zaufania ze strony klienta i wywołania efektu synergii w procesie sprzedaży,
- wpływania na emocje i rozwiewania wątpliwości klienta,
- zwizualizowania i dopasowania do sytuacji klienta konsekwencji związanych z brakiem działania i wartości wynikających z rozwiązania problemu klienta,
- prezentowania rozwiązania i zarządzania obiekcjami za pomocą historii sprzedażowej.
Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone. Zapraszamy osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.
Program szkolenia
I. Rozpoczęcie szkolenia:
- przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
- przedstawienie agendy i celów szkolenia,
- ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.
II. Opowiadanie historii - zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:
- psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E. Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
- myślenie a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
- człowiek istota społeczna - uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży.
III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:
- model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
- fakty i mity - zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
- bohater w podróży - współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
- dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych.
IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:
- najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
- co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta,
- w odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego.
V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:
- podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
- wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje.
VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:
- tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej.
VII. Podsumowanie:
- runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
- ankieta poszkoleniowa,
- rozdanie certyfikatów.
Czas trwania
Prelegenci
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
