Szkolenie

Storytelling w sprzedaży

O szkoleniu

Na szkoleniu omówione zostaną zagadnienia: jaka jest rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, aby podnieść wyniki, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności opowiadania historii sprzedażowych oraz wplatania ich w rozmowę handlową z sukcesem, aby podnieść efektywność osiągania celów sprzedażowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: umiejętność wykorzystywania storytellingu do zwiększenia skuteczności sprzedaży.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:

  • roli, wpływie i korzyściach z storytellingu w rozmowie handlowej,
  • psychologicznych i neurologicznych aspektach wpływu stroytellingu na wyobraźnię,
  • rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży,
  • dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu,
  • elementach składowych skutecznej historii sprzedażowej,
  • procesie budowania autentycznego przekazu i zasadach storytellingu,
  • zastosowaniu storytellingu na każdym etapie rozmowy handlowej,
  • tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych. 

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:

  • skutecznego tworzenia i swobodnego posługiwania się storytellingiem w rozmowie handlowej,
  • wywierania wpływu na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową,
  • wzbudzenia zaufania ze strony klienta i wywołania efektu synergii  w procesie sprzedaży,
  • wpływania na emocje i rozwiewania wątpliwości klienta,
  • zwizualizowania i dopasowania do sytuacji klienta konsekwencji związanych z brakiem działania i wartości wynikających z rozwiązania problemu klienta,
  • prezentowania rozwiązania i zarządzania obiekcjami za pomocą historii sprzedażowej. 
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone. Zapraszamy osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.

Program szkolenia

 Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.

II. Opowiadanie historii - zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:

  1. psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E. Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
  2. myślenie a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
  3. człowiek istota społeczna - uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży.

III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:

  1. model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
  2. fakty i mity - zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
  3. bohater w podróży - współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
  4. dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych.

IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:

  1. najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
  2. co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta,
  3. w odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego.

V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:

  1. podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
  2. wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje.

VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:

  1. tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej.

VII. Podsumowanie:

  1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
  2. ankieta poszkoleniowa,
  3. rozdanie certyfikatów.

Czas trwania

09.00 - 16.00

Prelegenci

Cytat

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 5 lipca 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 5 lipca 2021

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
990 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!