Szkolenie

Strategia i narzędzia trade marketingowe

O szkoleniu

Właściwie dobrana do produktu strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe sprawiają, że trade marketing staje się jednym z najciekawszych obszarów aktywności marketingowej.

Dlaczego?

Efekty trade marketingu najczęściej są mierzalne i przekładają się na konkretne wyniki. To również przestrzeń dla wdrażania wielu mechanizmów, narzędzi i pobudzania wyobraźni. Tu też marketingowcy mogą dać upust swojej kreatywności. Jeśli chcesz poznać prawdziwą esencję tego zagadnienia dołącz do szkolenia.

Celem szkolenia online "Strategia i narzędzia trade marketingowe" jest pokazanie najważniejszych strategii trade marketingowych oraz narzędzi, które można wykorzystać w określonych strategiach zarówno w marketingu B2C jak i B2B. Zaprezentujemy też, w oparciu o atrakcyjny case study, jak rozpocząć projektowanie aktywności trade marketingowych. Dodatkową wartością spotkania będzie omówienie zasad trade marketingu online w czasach postępującej digitalizacji.
Kto powinien wziąć udział?

E-szkolenie ze strategii i narzędzi trade marketingowych rekomendujemy managerom i specjalistom odpowiedzialnym za kampanie trade marketingowe w segmencie B2C i B2B.

Program szkolenia

  • Strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe.
  • Cena - najważniejsze narzędzie trade marketingu.
  • Projektowanie działań trade marketingowych - na co zwrócić uwagę i jak przeprowadzić proces.
  • Zbieranie informacji z rynku i szacowanie sprzedaży dla działań trade marketingowych.
  • Moduł specjalny - trade marketing w kanale online.

Czas trwania

09:00-13:00

Prelegenci

Cytat

IZABELA BOHDAN - TALMONT

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007-2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

  • branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie);
  • pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe);
  • benchmarking;
  • badania (ilościowe, jakościowe);
  • trade marketing;
  • strategie marketingowe.

Gdzie i kiedy

Online 24 maja 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
540 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

wymagany komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!