Szkolenie

STRATEGIA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

O szkoleniu

Cele szkoleniowe:

1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to jest komunikacja wewnętrzna
• wie, kto uczestniczy w procesie komunikacji
• wie, kiedy powinno się prowadzić komunikację wewnętrzną
• zna elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze narzędzia wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze zasady i największe błędy w komunikacji wewnętrznej

2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi określić cele i zadania komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać audytu komunikacji wewnętrznej
• potrafi opracować strategię komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać ewaluacji opracowanej strategii komunikacji wewnętrznej

3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w organizacji
• jest przekonany o roli audytu komunikacyjnego w budowaniu skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej
• jest świadomy wagi działań ewaluacyjnych w odniesieniu do strategii komunikacji wewnętrznej

Dlaczego warto?
• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę budowy strategii komunikacji wewnętrznej

Metody pracy:
Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej. Wykorzystywane metody: mini-wykład, case studies, praca w grupach, praca indywidualna, odgrywanie ról
Kto powinien wziąć udział?
• kadra kierownicza
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi

Program szkolenia

1. Komunikacja wewnętrzna jako element wizerunku organizacji
• Co to jest komunikacja wewnętrzna?
• Jakie są cele komunikacji wewnętrznej?
• Kto uczestniczy w procesie komunikacji?
• Kiedy dbać o komunikację wewnętrzną?

2. Audyt komunikacji wewnętrznej, czyli wstęp do budowy strategii komunikacji wewnętrznej

3. Elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• Analiza sytuacji wyjściowej
• Cele komunikacji wewnętrznej
• Grupy docelowe
• Narzędzia
• Harmonogram
• Budżet
• Ewaluacja działań

4. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
• Narzędzia standardowe
• Nowe media w komunikacji wewnętrznej

5. Ewaluacja strategii komunikacji wewnętrznej
• Kontrola wdrożenia
• Kontrola efektywności

6. Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w komunikacji wewnętrznej

Czas trwania

9:00 - 17:00
2 dni, 8 godzin

Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl

Prelegenci

Cytat
Monika Paduch

Ekspert public relations. Trener biznesu. Związana z branżą PR od 2006 roku. Autorka i współautorka projektów promocyjnych i wizerunkowych dla firm oraz organizacji pozarządowych. Współpracowała jako ekspert i konsultant z licznymi instytucjami i firmami m.in. ATM Grupa, Aero Vodochody, Apsys Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Integer.pl, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, VECTRA, Toya czy Fundacja Świętego Mikołaja. Prowadziła również działania public relations dla marki Tonino Lamborghini. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, promocji kampanii informacyjno-edukacyjnych i społecznych, nowych technologiach w PR, zarządzaniu kryzysowym, relacjach inwestorskich oraz media relations. Absolwentka Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, Europejskich Studiów Specjalnych w Politechnice Gdańskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła również Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej pasją jest salsa, kino latynoamerykańskie oraz kryminały Agathy Christie.

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 czerwca 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 kwietnia 2014
Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 lutego 2014
Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
netto od osoby
1790 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych. ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

WIK Consulting
62-510 Konin Różyckiego 2/23
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!