O szkoleniu
Cele szkoleniowe:
1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to jest komunikacja wewnętrzna
• wie, kto uczestniczy w procesie komunikacji
• wie, kiedy powinno się prowadzić komunikację wewnętrzną
• zna elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze narzędzia wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze zasady i największe błędy w komunikacji wewnętrznej
2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi określić cele i zadania komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać audytu komunikacji wewnętrznej
• potrafi opracować strategię komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać ewaluacji opracowanej strategii komunikacji wewnętrznej
3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w organizacji
• jest przekonany o roli audytu komunikacyjnego w budowaniu skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej
• jest świadomy wagi działań ewaluacyjnych w odniesieniu do strategii komunikacji wewnętrznej
Dlaczego warto?
• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę budowy strategii komunikacji wewnętrznej
Metody pracy:
Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej. Wykorzystywane metody: mini-wykład, case studies, praca w grupach, praca indywidualna, odgrywanie ról
1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to jest komunikacja wewnętrzna
• wie, kto uczestniczy w procesie komunikacji
• wie, kiedy powinno się prowadzić komunikację wewnętrzną
• zna elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze narzędzia wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze zasady i największe błędy w komunikacji wewnętrznej
2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi określić cele i zadania komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać audytu komunikacji wewnętrznej
• potrafi opracować strategię komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać ewaluacji opracowanej strategii komunikacji wewnętrznej
3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w organizacji
• jest przekonany o roli audytu komunikacyjnego w budowaniu skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej
• jest świadomy wagi działań ewaluacyjnych w odniesieniu do strategii komunikacji wewnętrznej
Dlaczego warto?
• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę budowy strategii komunikacji wewnętrznej
Metody pracy:
Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej. Wykorzystywane metody: mini-wykład, case studies, praca w grupach, praca indywidualna, odgrywanie ról
Kto powinien wziąć udział?
• kadra kierownicza
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi
Program szkolenia
1. Komunikacja wewnętrzna jako element wizerunku organizacji
• Co to jest komunikacja wewnętrzna?
• Jakie są cele komunikacji wewnętrznej?
• Kto uczestniczy w procesie komunikacji?
• Kiedy dbać o komunikację wewnętrzną?
2. Audyt komunikacji wewnętrznej, czyli wstęp do budowy strategii komunikacji wewnętrznej
3. Elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• Analiza sytuacji wyjściowej
• Cele komunikacji wewnętrznej
• Grupy docelowe
• Narzędzia
• Harmonogram
• Budżet
• Ewaluacja działań
4. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
• Narzędzia standardowe
• Nowe media w komunikacji wewnętrznej
5. Ewaluacja strategii komunikacji wewnętrznej
• Kontrola wdrożenia
• Kontrola efektywności
6. Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w komunikacji wewnętrznej
• Co to jest komunikacja wewnętrzna?
• Jakie są cele komunikacji wewnętrznej?
• Kto uczestniczy w procesie komunikacji?
• Kiedy dbać o komunikację wewnętrzną?
2. Audyt komunikacji wewnętrznej, czyli wstęp do budowy strategii komunikacji wewnętrznej
3. Elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• Analiza sytuacji wyjściowej
• Cele komunikacji wewnętrznej
• Grupy docelowe
• Narzędzia
• Harmonogram
• Budżet
• Ewaluacja działań
4. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
• Narzędzia standardowe
• Nowe media w komunikacji wewnętrznej
5. Ewaluacja strategii komunikacji wewnętrznej
• Kontrola wdrożenia
• Kontrola efektywności
6. Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w komunikacji wewnętrznej
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 8 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 8 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Monika Paduch
Ekspert public relations. Trener biznesu. Związana z branżą PR od 2006 roku. Autorka i współautorka projektów promocyjnych i wizerunkowych dla firm oraz organizacji pozarządowych. Współpracowała jako ekspert i konsultant z licznymi instytucjami i firmami m.in. ATM Grupa, Aero Vodochody, Apsys Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Integer.pl, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, VECTRA, Toya czy Fundacja Świętego Mikołaja. Prowadziła również działania public relations dla marki Tonino Lamborghini. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, promocji kampanii informacyjno-edukacyjnych i społecznych, nowych technologiach w PR, zarządzaniu kryzysowym, relacjach inwestorskich oraz media relations. Absolwentka Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, Europejskich Studiów Specjalnych w Politechnice Gdańskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła również Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Jej pasją jest salsa, kino latynoamerykańskie oraz kryminały Agathy Christie.
Ekspert public relations. Trener biznesu. Związana z branżą PR od 2006 roku. Autorka i współautorka projektów promocyjnych i wizerunkowych dla firm oraz organizacji pozarządowych. Współpracowała jako ekspert i konsultant z licznymi instytucjami i firmami m.in. ATM Grupa, Aero Vodochody, Apsys Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Integer.pl, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, VECTRA, Toya czy Fundacja Świętego Mikołaja. Prowadziła również działania public relations dla marki Tonino Lamborghini. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, promocji kampanii informacyjno-edukacyjnych i społecznych, nowych technologiach w PR, zarządzaniu kryzysowym, relacjach inwestorskich oraz media relations. Absolwentka Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, Europejskich Studiów Specjalnych w Politechnice Gdańskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła również Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Jej pasją jest salsa, kino latynoamerykańskie oraz kryminały Agathy Christie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto od osoby
1 790
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach