Szkolenie

Strategiczne podejście do marketingu JST. Zapraszamy do bezpłatnej e-debaty.

O szkoleniu

Strategiczne podejście do marketingu JST. Zapraszamy do bezpłatnej e-debaty.

28 stycznia 2014 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Wolters Kluwer odbędzie się bezpłatna debata on-line „Strategiczne podejście do marketingu JST”.
Kto powinien wziąć udział?
do pracowników JST

Program szkolenia

Podczas e-debaty zaproszeni eksperci będą podejmować tematy takie jakie:

Budowanie przewagi konkurencyjnej JST a orientacja marketingowa samorządu.
Strategia rozwoju a strategia marketingowa JST – organizacja i współzależności.
Etapy budowania strategii marketingowej JST.
Skuteczne instrumenty promocji JST.
„Markowy Samorząd” – dlaczego warto budować markę JST?


Więcej informacji i zapisy: http://markowysamorzad.pl/debata,debata,s.html

Czas trwania

11:00- 12:30

Prelegenci

Cytat
Debata - Prelegenci
Dr Anna Augustyn - moderator


Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu w Białymstoku. Wykładowca marketingu terytorialnego, public relations, ekonomiki i polityki regionalnej. Wykładowca na Podyplomowych Studiach Menedżerskich oraz na międzynarodowych studiach MBA. Autorka książki na temat kreowania wizerunku miast w procesie rozwoju lokalnego oraz współautorka wielu publikacji z zakresu public relations i marketingu miejsc. W latach 2003-2008 właścicielka agencji public relations w Białymstoku. Konsultant zewnętrzny ds. tworzenia strategii marki i promocji miast i regionów, w tym współautorka kilku strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego. W latach 2009-2010 piastowała stanowisko Asystenta Prezydenta Miasta Białegostoku ds. strategii. Ekspert z zakresu promocji i public relations w licznych projektach finansowanych ze środków UE. Członek The Institute of Place Management w Londynie.


Adam Mikołajczyk


Prezes Zarządu Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Zaangażowany przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów 'City Idea Bakers'. Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2001-2004 był współtwórcą pierwszych strategii marketingowych dla miast i regionów w Polsce. Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego "Brief for Poland" - pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc. W ramach platformy "Brief for Poland" pomysłodawca wielu nowatorskich przedsięwzięć, m.in.: "Pierwszego Raportu o stanie marketingu miejsc w miastach i regionach Polski" (2007 r.), Seminarium - Forum Praktyków Marketingu Miejsc (2008 r. Warszawa, 2009 r. Łódź), Targów - Galeria Marketingu Miejsc (2009 r., Łódź), Ligii Marketingu Miejsc itp. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego i prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego "Marketing Terytorialny - promocja rozwoju regionów i miast".


Jarosław Górski


Członek Zarządu Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Specjalizuje się w marketingu terytorialnym: prowadzi badania naukowe w tym obszarze, szkoli pracowników jednostek samorządu terytorialnego w tematyce marketingu miejsc. Autor licznych publikacji naukowych, ekspertyz oraz opracowań strategicznych dotyczących marketingu i rozwoju samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Członek gremiów konkursowych i komisji oceny projektów, uczestnik i współautor wielu projektów doradczych dla samorządów w obszarze marketingu terytorialnego.


Maciej Klaś

Absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Reklamy i Marketingu na Polish Open University.
Kierownik zespołu przygotowującego strategię marki i komunikacji marki POLSKA oraz współautor dokumentu Zasady Komunikacji marki POLSKA dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Pracował dla takich marek jak, PKN ORLEN, , Citroen, Auchan, LECH, Vichy, Kulczyk and Silverstein Properties Bobovita, Bebiko, Bebilon, Hortex, Isover, Carte Noire, Maxi Zoo, IMMAuchan, Bakoma TWIST,
Platinum Motor OIL, BP GAS, Cukier Królewski,

W zakresie marketingu terytorialnego: Strategia Zarządzania Marką Radom, Strategia Marki i Promocji miasta Łódź, Strategia Marki Augustów, Strategia Marki Miasta Gdańsk, Strategia Marki Województwa Podkarpackiego, Strategia Komunikacji Województwa Pomorskiego.

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 stycznia 2014
Wolters Kluwer

Warszawa

Przyokopowa 33

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
udział bezpłatny
b.d.
Cena zawiera:
  • udział w debacie
Zapisz się

Organizator

Szkolenia ABC a Wolters Kluwer business
01-231 Warszawa
Płocka 5a
woj. mazowieckie
Wiedza, która procentuje. Szkolenia ABC a Wolters Kluwer business dotychczas Centrum Edukacji Wydawnictwa KiK powstało w 1998 roku przy Wydawnictwe KiK Konieczny i Kruszewski. Od 2000 roku działaliśmy w ramach Polskich Wydawnictw Profesjonalnych S...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Udział bezpłatny

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Szkolenia ABC a Wolters Kluwer business
01-231 Warszawa Płocka 5a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!