Szkolenie

Strategie i kampanie promocyjne

O szkoleniu

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com.
szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza, ćwiczenia oraz aktualne case'y. 
przewidziane przerwy  
Dlaczego warto wziąć udział?

Jak promują się najlepsi?

Jak promują się najlepsi? Tworzą klarowną strategię, której wynikiem są planowo i systematycznie realizowane działania promocyjne. Jak opracować skuteczną strategię działań promocyjnych? Poznaj składniki, z których buduje się strategie i kampanie promocyjne, które wygrywają konkursy, podbijają serca konsumentów i szturmem zdobywają rynki! Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case study oraz elementów ćwiczeń warsztatowych. 

Kto powinien wziąć udział?

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategie-promocyjne/

 

Program szkolenia

 

Program szkolenia: Strategie i kampanie promocyjne

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Dobra strategia i zła strategia
  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Reklama, marketing bezpośredni, Public Relations, promocja sprzedaży- jakimi instrumentami możemy operować i kiedy po nie sięgnąć?

2. Marka na diagnozie- analiza sytuacji wyjściowej

  • 7 narzędzi, które dadzą Ci praktyczną wiedzę, na czym oprzeć skuteczną komunikację Twojej marki

3. Do kogo, jak i o czym mówić? Analiza adresatów i nabywców 

  • Narzędzia przydatne w poszukiwaniu trafnych insightów konsumenckich
  • Mikromarketing, segmentacja, pozycjonowanie i targetowanie- jak je wykorzystać w strategii promocyjnej?

4. Jak ustalać cele reklamowe? O wskaźnikach i KPI

  • cele strategiczne, taktyczne, operacyjne
  • cele a cykle życia marki
  • 5 głównych celów reklamowych
  • kluczowe wskaźniki realizacji działań promocyjnych

5. Sekretny sposób na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Customer Journey Mapping
  • Strategia promocji na jedenj karcie- canvas, który ułatwi Ci pracę

6. Złote zasady tworzenia najlepszych reklam

  • 6 elementów przekazu reklamowego- czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu

7. Unikalne case study mistrzowskich realizacji promocyjnych topowych marek

  • Kampania mająca na celu wzmocnienie emocjonalnego związku z marką
  • Kampania mająca na celu odświeżenie wizerunku marki i dotarcie do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki w strategicznym okresie mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z innowacyjnym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe, dwa case studies wyznaczające trendy w marketingu

8. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów.

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

Alicja Ortynecka

Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 grudnia 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1350 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena promocyjna
za zgłoszenie minimum 30 dni przed szkoleniem
1180 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Formularz kontaktowy i program szkolenia na stronie Atrium:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategie-promocyjne/

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ZOOM

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!