Symulacja Lean Office

O szkoleniu

Podejście Lean jest popularną filozofią działania wywodzącą się z firm produkcyjnych. Jej założenia są jednak na tyle uniwersalne, że możliwe jest ich zastosowanie praktycznie w każdym przedsiębiorstwie, bez względu na specyfikę i sektor jego działania. Zastosowanie Lean w procesach administracyjnych polega na optymalizacji przepływów informacji (danych) oraz efektywniejszej organizacji miejsca pracy, a co za tym idzie, znacznemu podniesieniu zadowolenia „Klienta”, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego.

Uczestnicy będą mieli okazje na zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebne do zastosowania metod rozwiązywania problemów oraz podnoszenia efektywności procesów zgodnie z założeniami koncepcji Lean. Uczestnicy sami będą decydować o tym jak mają funkcjonować kluczowe procesy w prowadzonym przez nich przedsiębiorstwie. Podczas gry symulacyjenj uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania w praktyce wprowadzanych przez siebie udoskonaleń oraz zastosowania najczęściej stosowanych metod organizacji pracy mających wpływ na podnoszenie wyników i polepszenie morale pracowników.

- uzyskanie znacznych oszczędności czasowych związanych z poprawą efektywności procesów w swoim środowisku pracy,
- wyeliminowanie czynników mających negatywny wpływ na funkcjonowanie najważniejszych procesów administracyjnych,
- przełożenie, w prosty sposób, poznanych narzędzi na własne środowisko pracy.

Korzyści dla uczestników

- zdobycie wiedzy potrzebnej do zastosowania metod rozwiązywania problemów oraz podnoszenia efektywności procesów,
- pozyskanie informacji na temat najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w podejściu Lean in Office,
- poznanie sposobów na odpowiednią organizację pracy,
- zyskanie kompetencji w obszarze zarządzania personelem według metodyki Lean.
Kto powinien wziąć udział?
  • osoby zatrudnione na stanowisku office managera lub planujących podjęcie pracy na takim stanowisku
  • osoby zatrudnione w działach administracji

Program szkolenia

  1. Krótka historia podejścia Lean:
    • TPS (Toyota Production System) i JIT(Just In Time) – główne zasady działania,
    • dlaczego Lean In Office – główne korzyści,
    • podejście Lean – kultura, postawa, zachowanie,
    • optymalizacja procesów administracyjnych – podejście procesowe.
  2. Mapowanie strumienia wartości w procesach biurowych:
    • zdefiniowanie czym jest „wartość” w środowisku administracyjnym,
    • identyfikacja, mapowanie i analiza strumieni wartości,
    • zrozumienie różnych rodzajów marnotrawstw biurowych.
  3. Najważniejsze narzędzia podejścia Lean In Office:
    • 5S (biurka i dokumentacja),
    • komunikacja wizualna,
    • ukierunkowanie na cel i wyniki,
    • rola kierownictwa – wykorzystanie metody Hoshin Kanri,
    • efektywne spotkania.
  4. Odpowiednia organizacji środowiska pracy:
    • zapewnienie ciągłego przepływu informacji,
    • poznanie narzędzi wyrównania obciążenia pracą pracowników,
    • polepszenie organizacji miejsca pracy,
    • przeanalizowanie struktury organizacyjnej pod kątem zmian.
  5. Rozwiązywanie problemów:
    • narzędzia rozwiązywania problemów,
    • praca zespołowa i komunikacja podczas rozwiązywania problemów.
  6. Wskaźniki Lean In Office:
    • przepływ,
    • wykorzystanie elementów pracy standaryzowanej oraz kontroli jakości (wyłapywania błędów),
    • KPI – Key Performance Indicators,
    • wykorzystanie mierników do monitorowania efektywności działania,
    • wizualizacja.
  7. Zarządzanie pracownikami w podejściu Lean In office:
    • dojrzały Leadership,
    • system sugestii – Kaizen,
    • wyzwania,
    • wprowadzenie projektu Lean / Six Sigma w życie.

Czas trwania

10:00 - 17:00 dzień 1
09:00 - 16:00 dzień 2

Prelegenci

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Mercure Airport Okęcie***

02-210 Warszawa

Aleja Krakowska 266,

woj. mazowieckie

Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Hotel Mercure Airport Okęcie***

02-210 Warszawa

Aleja Krakowska 266,

woj. mazowieckie

Online 25-26 luty 2021
Online 28-29 styczeń 2021

Rejestracja

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!