O szkoleniu
Podejście Lean jest popularną filozofią działania wywodzącą się z firm produkcyjnych. Jej założenia są jednak na tyle uniwersalne, że możliwe jest ich zastosowanie praktycznie w każdym przedsiębiorstwie, bez względu na specyfikę i sektor jego działania. Zastosowanie Lean w procesach administracyjnych polega na optymalizacji przepływów informacji (danych) oraz efektywniejszej organizacji miejsca pracy, a co za tym idzie, znacznemu podniesieniu zadowolenia „Klienta”, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego.
Uczestnicy będą mieli okazje na zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebne do zastosowania metod rozwiązywania problemów oraz podnoszenia efektywności procesów zgodnie z założeniami koncepcji Lean. Uczestnicy sami będą decydować o tym jak mają funkcjonować kluczowe procesy w prowadzonym przez nich przedsiębiorstwie. Podczas gry symulacyjenj uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania w praktyce wprowadzanych przez siebie udoskonaleń oraz zastosowania najczęściej stosowanych metod organizacji pracy mających wpływ na podnoszenie wyników i polepszenie morale pracowników.
- uzyskanie znacznych oszczędności czasowych związanych z poprawą efektywności procesów w swoim środowisku pracy,
- wyeliminowanie czynników mających negatywny wpływ na funkcjonowanie najważniejszych procesów administracyjnych,
- przełożenie, w prosty sposób, poznanych narzędzi na własne środowisko pracy.
Korzyści dla uczestników
- zdobycie wiedzy potrzebnej do zastosowania metod rozwiązywania problemów oraz podnoszenia efektywności procesów,
- pozyskanie informacji na temat najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w podejściu Lean in Office,
- poznanie sposobów na odpowiednią organizację pracy,
- zyskanie kompetencji w obszarze zarządzania personelem według metodyki Lean.
Uczestnicy będą mieli okazje na zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebne do zastosowania metod rozwiązywania problemów oraz podnoszenia efektywności procesów zgodnie z założeniami koncepcji Lean. Uczestnicy sami będą decydować o tym jak mają funkcjonować kluczowe procesy w prowadzonym przez nich przedsiębiorstwie. Podczas gry symulacyjenj uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania w praktyce wprowadzanych przez siebie udoskonaleń oraz zastosowania najczęściej stosowanych metod organizacji pracy mających wpływ na podnoszenie wyników i polepszenie morale pracowników.
- uzyskanie znacznych oszczędności czasowych związanych z poprawą efektywności procesów w swoim środowisku pracy,
- wyeliminowanie czynników mających negatywny wpływ na funkcjonowanie najważniejszych procesów administracyjnych,
- przełożenie, w prosty sposób, poznanych narzędzi na własne środowisko pracy.
Korzyści dla uczestników
- zdobycie wiedzy potrzebnej do zastosowania metod rozwiązywania problemów oraz podnoszenia efektywności procesów,
- pozyskanie informacji na temat najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w podejściu Lean in Office,
- poznanie sposobów na odpowiednią organizację pracy,
- zyskanie kompetencji w obszarze zarządzania personelem według metodyki Lean.
Kto powinien wziąć udział?
- osoby zatrudnione na stanowisku office managera lub planujących podjęcie pracy na takim stanowisku
- osoby zatrudnione w działach administracji
Program szkolenia
- Krótka historia podejścia Lean:
- TPS (Toyota Production System) i JIT(Just In Time) – główne zasady działania,
- dlaczego Lean In Office – główne korzyści,
- podejście Lean – kultura, postawa, zachowanie,
- optymalizacja procesów administracyjnych – podejście procesowe.
- Mapowanie strumienia wartości w procesach biurowych:
- zdefiniowanie czym jest „wartość” w środowisku administracyjnym,
- identyfikacja, mapowanie i analiza strumieni wartości,
- zrozumienie różnych rodzajów marnotrawstw biurowych.
- Najważniejsze narzędzia podejścia Lean In Office:
- 5S (biurka i dokumentacja),
- komunikacja wizualna,
- ukierunkowanie na cel i wyniki,
- rola kierownictwa – wykorzystanie metody Hoshin Kanri,
- efektywne spotkania.
- Odpowiednia organizacji środowiska pracy:
- zapewnienie ciągłego przepływu informacji,
- poznanie narzędzi wyrównania obciążenia pracą pracowników,
- polepszenie organizacji miejsca pracy,
- przeanalizowanie struktury organizacyjnej pod kątem zmian.
- Rozwiązywanie problemów:
- narzędzia rozwiązywania problemów,
- praca zespołowa i komunikacja podczas rozwiązywania problemów.
- Wskaźniki Lean In Office:
- przepływ,
- wykorzystanie elementów pracy standaryzowanej oraz kontroli jakości (wyłapywania błędów),
- KPI – Key Performance Indicators,
- wykorzystanie mierników do monitorowania efektywności działania,
- wizualizacja.
- Zarządzanie pracownikami w podejściu Lean In office:
- dojrzały Leadership,
- system sugestii – Kaizen,
- wyzwania,
- wprowadzenie projektu Lean / Six Sigma w życie.
Czas trwania
10:00 - 17:00 dzień 1
09:00 - 16:00 dzień 2
09:00 - 16:00 dzień 2
Prelegenci

Trener Progress Project Sp. z o.o.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Mercure Airport Okęcie***
02-210 Warszawa
Aleja Krakowska 266,
woj. mazowieckie
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
53-332 Wrocław
Powstańców Śląskich 7
woj. dolnośląskie
Hotel Mercure Airport Okęcie***
02-210 Warszawa
Aleja Krakowska 266,
woj. mazowieckie
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu. Zalecamy również doposażenie się w słuchawki z mikrofonem.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1 390
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach