Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sytuacje-trudne-w-obsludze-klienta-w-frimie-spedycyjnej-zarzadzanie-stresem-spedytora-74738-id17740

Informacje o szkoleniu

  • Sytuacje trudne w obsłudze klienta w frimie spedycyjnej. Zarządzanie stresem spedytora.


    ID szkolenia: 74738
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Transport, spedycja, logistyka
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Ibis Stare Miasto
    Muranowska 2
    00-209 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.
  • Organizator szkolenia:

    ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
    ul. Jana Sebastiana Bacha 2
    02-743 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu:

- podstaw komunikacji asertywnej,

- dobrych praktyk w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej,

- charakterystyk i skutecznej komunikacji z danym typem osobowości klienta,

- sposobów wprowadzania zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientem w firmie spedycyjnej,

- budowania pewności siebie i postaw asertywnych w kontaktach z trudnym klientem,

- metod przeciwdziałania stresowi w pracy spedytora,

- doboru skutecznych technik antystresowych w pracy spedytora.

Szkolenie skierowane jest do:

pracwników działów transportu, logistyki, firm przewozowych, spedytorów

Program szkolenia:

  1. PODSTAWY KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ..
    • Partnerstwo w komunikacji.
    • Agresja - Przemoc komunikacyjna i manipulacja.
    • Uległość i jej skutki zawodowe i osobiste.
  2. DOBRE PRAKTYKI W OBSŁUDZE KLIENTA W FIRMIE SPEDYCYJNEJ .
    • Dwa sposoby interwencji do klienta: odzwierciedlanie i konfrontowanie.
    • Obiekcje jako szansa na zrozumienie potrzeb.
    • Przydatne reguły perswazyjnego przekonywania.
    • Słowa zapalne.
    • Fazy gniewu i adekwatne zachowania w każdej z fazie.
    • Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zagniewanego i roszczeniowego.
    • Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zaniepokojonego
  3. TYPY OSOBOWOŚCI.
    • Jak rozpoznać swoje przeciwieństwo charakterologiczne.
    • Czego unikać w kontakcie z określonymi typami osobowości.
    • Co motywuje do działania określone typy osobowości.
    • W jaki sposób budować argumentację dla różnych typów osobowości.
  4. WYRAŻANIE OCZEKIWAŃ.
    • Dlaczego tak trudno wyrażać oczekiwania?
    • Jak mówić o swoich potrzebach po partnersku.
    • Technika asertywnego wyrażania oczekiwań
  5. PODSTAWY ANALIZY TRANSAKCYJNEJ.
    • Model analizy transakcyjnej E. Berne’a
    • Najczęstsze przyczyny nieporozumień w komunikacji z klientem.
    • Sposób wprowadzenia zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientami.
  6. BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE SPEDYTORA.
    • Efektywność w komunikacji z osobą agresywną.
    • Asertywne prawa własne i innych osób
    • Nieasertywne przekonania.
    • Zarządzenie Emocjami - najlepsze praktyki.
  7. SPOSOBY PRZECIWDZIAŁANIA STRESOWI W PRACY SPEDYTORA.
    • Asertywna Technika Obrony przed Krytyką.
    • Techniki wyrażania własnych emocji w relacjach biznesowych.
    • Wyrażanie złości w sytuacjach zawodowych.
    • Co się dzieje kiedy nie wyrażamy złości?
    • Najlepsze praktyki na zamknięcie tematu w czasie rzeczywistym i nie zabieranie problemów do domu.
  8. TECHNIKI ANTYSTRESOWE DLA SPEDYTORA.
    • Sposoby i waga dbania o emocjonalność, witalność i umysł.
    • Uważność i koncentracja w przeciwdziałaniu skutkom napięcia.
    • Przykładowe ćwiczenia do wykorzystania w trakcie przerwy w pracy.

Informacje o prelegentach:

Paweł Wojciechowski.

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych. W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) utrzymał cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem systemów CRM. Obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń i coachingu. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz Szkołę Trenerów i Akademię Coachingu TROP w partnerstwie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym, jak również cykl mentoringowo-superwizyjny TROP. W swojej praktyce trenerskiej kierował kilkuletnim projektem szkoleniowo-doradczym dla Fundacji Rozwoju. Szkolił kadrę menedżerską Wojewódzkich Urzędów Pracy. Prowadził szkolenia, doradztwo zawodowe i konsultacje metodą coachingu. Jest zaangażowany we współtworzenie programów adaptacji zawodowej, działalność publicystyczną, oraz pracę nad nowatorskimi, efektywnymi formami szkolenia liderów i biznesu. W praktyce trenerskiej realizował projekty dla: Amsico Group, Fujifilm Sericol, Supremis Systemy Informatyczne, Pragma Inkaso, Fundacja Rozwoju, Hotel Arka Medical SPA, PPUH Tycner, Medela Polska, Metabo, EXPO XXI, PZZ Stoisław, Toyota Material Handling Polska, Bianor, Agencja Handlowa Ball, Bumar Electronica, X- Trade Brokers, Moto Remo, ITI Neovision, Indos, Inox-Group, Marka, Jedność Zakład Pracy Chronionej, GKN Driveline, Amica Wronki, PKO BP, Spółdzielnia Inwalidów im Dembowskiego, Spółdzielnia Inwalidów Sanol, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, MV Poland, Spółdzielnia Inwalidów Chemos, Hotel Grand, Hotel Bristol****, Hotel Aurora****, Polski Zakład Ubezpieczeń, TMS Audit, Gol-Club, Edpol, Pol- Dent, MIA, Turbo-Tec, MCX, Ediko, Wojewódzki Urząd Pracy, Sklep Polski, Polski Zakład Ubezpieczeń, Grupa LOTOS, Sefar, Motorola, Interpolska, Optomer i wielu innych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
  • 1590 zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji

Cena zawiera:

wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały
szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy
kawowe.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Wydarzenie: Sytuacje trudne w obsłudze klienta w frimie spedycyjnej. Zarządzanie stresem spedytora.