Szkolenie

Sytuacje trudne w obsłudze klienta w frimie spedycyjnej. Zarządzanie stresem spedytora.

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu:

- podstaw komunikacji asertywnej,

- dobrych praktyk w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej,

- charakterystyk i skutecznej komunikacji z danym typem osobowości klienta,

- sposobów wprowadzania zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientem w firmie spedycyjnej,

- budowania pewności siebie i postaw asertywnych w kontaktach z trudnym klientem,

- metod przeciwdziałania stresowi w pracy spedytora,

- doboru skutecznych technik antystresowych w pracy spedytora.
Kto powinien wziąć udział?

pracwników działów transportu, logistyki, firm przewozowych, spedytorów

Program szkolenia

  1. PODSTAWY KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ..
    • Partnerstwo w komunikacji.
    • Agresja - Przemoc komunikacyjna i manipulacja.
    • Uległość i jej skutki zawodowe i osobiste.
  2. DOBRE PRAKTYKI W OBSŁUDZE KLIENTA W FIRMIE SPEDYCYJNEJ .
    • Dwa sposoby interwencji do klienta: odzwierciedlanie i konfrontowanie.
    • Obiekcje jako szansa na zrozumienie potrzeb.
    • Przydatne reguły perswazyjnego przekonywania.
    • Słowa zapalne.
    • Fazy gniewu i adekwatne zachowania w każdej z fazie.
    • Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zagniewanego i roszczeniowego.
    • Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zaniepokojonego
  3. TYPY OSOBOWOŚCI.
    • Jak rozpoznać swoje przeciwieństwo charakterologiczne.
    • Czego unikać w kontakcie z określonymi typami osobowości.
    • Co motywuje do działania określone typy osobowości.
    • W jaki sposób budować argumentację dla różnych typów osobowości.
  4. WYRAŻANIE OCZEKIWAŃ.
    • Dlaczego tak trudno wyrażać oczekiwania?
    • Jak mówić o swoich potrzebach po partnersku.
    • Technika asertywnego wyrażania oczekiwań
  5. PODSTAWY ANALIZY TRANSAKCYJNEJ.
    • Model analizy transakcyjnej E. Berne’a
    • Najczęstsze przyczyny nieporozumień w komunikacji z klientem.
    • Sposób wprowadzenia zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientami.
  6. BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE SPEDYTORA.
    • Efektywność w komunikacji z osobą agresywną.
    • Asertywne prawa własne i innych osób
    • Nieasertywne przekonania.
    • Zarządzenie Emocjami - najlepsze praktyki.
  7. SPOSOBY PRZECIWDZIAŁANIA STRESOWI W PRACY SPEDYTORA.
    • Asertywna Technika Obrony przed Krytyką.
    • Techniki wyrażania własnych emocji w relacjach biznesowych.
    • Wyrażanie złości w sytuacjach zawodowych.
    • Co się dzieje kiedy nie wyrażamy złości?
    • Najlepsze praktyki na zamknięcie tematu w czasie rzeczywistym i nie zabieranie problemów do domu.
  8. TECHNIKI ANTYSTRESOWE DLA SPEDYTORA.
    • Sposoby i waga dbania o emocjonalność, witalność i umysł.
    • Uważność i koncentracja w przeciwdziałaniu skutkom napięcia.
    • Przykładowe ćwiczenia do wykorzystania w trakcie przerwy w pracy.

Czas trwania

10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.

Prelegenci

Cytat

Paweł Wojciechowski.

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych. W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) utrzymał cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem systemów CRM. Obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń i coachingu. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz Szkołę Trenerów i Akademię Coachingu TROP w partnerstwie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym, jak również cykl mentoringowo-superwizyjny TROP. W swojej praktyce trenerskiej kierował kilkuletnim projektem szkoleniowo-doradczym dla Fundacji Rozwoju. Szkolił kadrę menedżerską Wojewódzkich Urzędów Pracy. Prowadził szkolenia, doradztwo zawodowe i konsultacje metodą coachingu. Jest zaangażowany we współtworzenie programów adaptacji zawodowej, działalność publicystyczną, oraz pracę nad nowatorskimi, efektywnymi formami szkolenia liderów i biznesu. W praktyce trenerskiej realizował projekty dla: Amsico Group, Fujifilm Sericol, Supremis Systemy Informatyczne, Pragma Inkaso, Fundacja Rozwoju, Hotel Arka Medical SPA, PPUH Tycner, Medela Polska, Metabo, EXPO XXI, PZZ Stoisław, Toyota Material Handling Polska, Bianor, Agencja Handlowa Ball, Bumar Electronica, X- Trade Brokers, Moto Remo, ITI Neovision, Indos, Inox-Group, Marka, Jedność Zakład Pracy Chronionej, GKN Driveline, Amica Wronki, PKO BP, Spółdzielnia Inwalidów im Dembowskiego, Spółdzielnia Inwalidów Sanol, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, MV Poland, Spółdzielnia Inwalidów Chemos, Hotel Grand, Hotel Bristol****, Hotel Aurora****, Polski Zakład Ubezpieczeń, TMS Audit, Gol-Club, Edpol, Pol- Dent, MIA, Turbo-Tec, MCX, Ediko, Wojewódzki Urząd Pracy, Sklep Polski, Polski Zakład Ubezpieczeń, Grupa LOTOS, Sefar, Motorola, Interpolska, Optomer i wielu innych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 grudnia 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 10 - 11 grudnia 2020
Hotel Park Inn by Radisson Katowice

40-147 Katowice

Bytkowska 1a

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Kraków 7 - 8 grudnia 2020
Hotel Europejski

31-154 Kraków

Lubicz 5

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 23 - 24 listopada 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 19 - 20 listopada 2020
Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

50-048 Wrocław

pl. Konstytucji 3 maja 3

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 16 - 17 listopada 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 października 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 8 - 9 października 2020
Hotel Park Inn by Radisson Katowice

40-147 Katowice

Bytkowska 1a

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Kraków 5 - 6 października 2020
Hotel Europejski

31-154 Kraków

Lubicz 5

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 24 - 25 września 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 21 - 22 września 2020
Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

50-048 Wrocław

pl. Konstytucji 3 maja 3

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 17 - 18 września 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
1390 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji
1590 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Zapisz się

Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!