Szkolenie: Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/szkola-copywritingu-z-pawlem-tkaczykiem-70857

Informacje o szkoleniu

Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting. Szkolenie w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www, prowadzone przez czołowego copywritera w Polsce, pracującego dla bardzo wymagających klientów, to świetny sposób na rozwinięcie swoich kompetencji.

Podczas szkolenia "Copywriting" nauczysz się:

tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Szkolenie skierowane jest do:

pracownicy działu marketingu
PR

Program szkolenia:

DZIEŃ I – 20 MARCA 2019 (ŚRODA)

9.30 - 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

FILOZOFIA COPYWRITINGU CZYLI O SZTUCE OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
Piramida informacji
Rdzeń i jego zagrzebywanie
Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
Kiedy tekst wzbudza emocje?
Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Poczytne artykuły
SOPOSOBY NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów - treści, które zarabiają

Budowanie zaangażowania czytelnika
Budowanie wiarygodności w tekście
Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Poczytne artykuły
Warsztat, ćwiczenia m.in.:

Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
Budowanie piramidy informacyjnej
16.30 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ II – 21 MARCA 2019 (CZWARTEK)

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
O sztuce cytowania innych - na co zwracać uwagę?
TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?

Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
Jak sprawić, by o tym mówili?
Zaskakiwanie czytelnika
SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
Klamra, czyli o sztuce kończenia
Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
POMIAR SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć działania copywriterskie?

Warsztat, Ćwiczenia

16.00 Zakończenie szkolenia Copywriting

Informacje o prelegentach:

Paweł Tkaczyk Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

CENA ZAWIERA:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Szkolenie, kurs: Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem