Szkolenie: Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/szkola-copywritingu-z-pawlem-tkaczykiem-71440-id608

Informacje o szkoleniu

  • Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem


    ID szkolenia: 71440
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat:
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 27.11.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9-17
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podczas szkolenia "Copywriting" nauczysz się:

tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Szkolenie skierowane jest do:

0/

Program szkolenia:

DZIEŃ I

9.30 - 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

FILOZOFIA COPYWRITINGU CZYLI O SZTUCE OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
Piramida informacji
Rdzeń i jego zagrzebywanie
Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
Kiedy tekst wzbudza emocje?
Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Poczytne artykuły
SOPOSOBY NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów - treści, które zarabiają

Budowanie zaangażowania czytelnika
Budowanie wiarygodności w tekście
Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Poczytne artykuły
Warsztat, ćwiczenia m.in.:

Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
Budowanie piramidy informacyjnej
16.30 Zakończenie pierwszego dnia


DZIEŃ II

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
O sztuce cytowania innych - na co zwracać uwagę?
TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?

Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
Jak sprawić, by o tym mówili?
Zaskakiwanie czytelnika
SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
Klamra, czyli o sztuce kończenia
Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
POMIAR SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć działania copywriterskie?

Warsztat, Ćwiczenia

16.00 Zakończenie szkolenia Copywriting

Informacje o prelegentach:

Paweł Tkaczyk


Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1870 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem