Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/szkola-copywritingu-z-pawlem-tkaczykiem-72060-id608

Informacje o szkoleniu

  • Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem


    ID szkolenia: 72060
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Internet, eCommerce
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    -
    -
    Kraków
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-16
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting. Szkolenie w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www, prowadzone przez czołowego copywritera w Polsce, pracującego dla bardzo wymagających klientów, to świetny sposób na rozwinięcie swoich kompetencji.

Twoi klienci codziennie są bombardowani tysiącami komunikatów. Poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne. Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania. Szkolenie Copywriting prowadzone przez Pawła Tkaczyka, autora bestsellerowych książek „Zakamarki marki” (marketingowa książka roku 2011) oraz „Grywalizacja”. W czasie dwudniowych, intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.

Szkolenie skierowane jest do:

Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu.

Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).

Ceniony mówca – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia.

Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.

Pracował dla takich firm jak: Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.

Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Program szkolenia:

9.30 – 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

FILOZOFIA COPYWRITINGU CZYLI O SZTUCE OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
Piramida informacji
Rdzeń i jego zagrzebywanie
Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
Kiedy tekst wzbudza emocje?
Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Poczytne artykuły
SOPOSOBY NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów – treści, które zarabiają

Budowanie zaangażowania czytelnika
Budowanie wiarygodności w tekście
Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Poczytne artykuły
Warsztat, ćwiczenia m.in.:

Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
Budowanie piramidy informacyjnej
16.30 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ 2 / 19 MARCA 2020

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?
TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?

Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
Jak sprawić, by o tym mówili?
Zaskakiwanie czytelnika
SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
Klamra, czyli o sztuce kończenia
Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
POMIAR SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć działania copywriterskie?

Warsztat, Ćwiczenia

16.00 Zakończenie szkolenia Copywriting

Metody:
Podczas szkolenia „Copywriting” nauczysz się:

tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1870 +VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem