Szkolenie

Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

O szkoleniu

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting. Szkolenie w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www, prowadzone przez czołowego copywritera w Polsce, pracującego dla bardzo wymagających klientów, to świetny sposób na rozwinięcie swoich kompetencji.

Twoi klienci codziennie są bombardowani tysiącami komunikatów. Poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne. Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania. Szkolenie Copywriting prowadzone przez Pawła Tkaczyka, autora bestsellerowych książek „Zakamarki marki” (marketingowa książka roku 2011) oraz „Grywalizacja”. W czasie dwudniowych, intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.
Kto powinien wziąć udział?
Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu.

Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).

Ceniony mówca – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia.

Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.

Pracował dla takich firm jak: Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.

Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Program szkolenia

9.30 – 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

FILOZOFIA COPYWRITINGU CZYLI O SZTUCE OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
Piramida informacji
Rdzeń i jego zagrzebywanie
Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
Kiedy tekst wzbudza emocje?
Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Poczytne artykuły
SOPOSOBY NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów – treści, które zarabiają

Budowanie zaangażowania czytelnika
Budowanie wiarygodności w tekście
Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Poczytne artykuły
Warsztat, ćwiczenia m.in.:

Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
Budowanie piramidy informacyjnej
16.30 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ 2 / 19 MARCA 2020

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?
TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?

Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
Jak sprawić, by o tym mówili?
Zaskakiwanie czytelnika
SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
Klamra, czyli o sztuce kończenia
Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
POMIAR SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć działania copywriterskie?

Warsztat, Ćwiczenia

16.00 Zakończenie szkolenia Copywriting

Metody:
Podczas szkolenia „Copywriting” nauczysz się:

tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Czas trwania

10-16

Prelegenci

Cytat
-

Gdzie i kiedy

Kraków 19 - 20 maja 2020
-

Kraków

-

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 18 - 19 marca 2020
Art Hotel

Wrocław

-

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 listopada 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Kraków 27 - 28 listopada 2019
Hotel Kossak ****,

00-411 Kraków

Plac Kossaka 1

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 25 - 26 września 2019
Novotel Wrocław Centrum

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

kraków 20 - 21 marca 2019
Hotel Kossak ****,

00-411 kraków

Plac Kossaka 1

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 26 - 27 marca 2018
Hotel Kossak

Kraków

pl. Kossaka 1

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 26 - 27 października 2016
Hotel Kossak****

Kraków

plac Kossaka 1

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
+VAT
1870 PLN
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!