O szkoleniu
Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting. Szkolenie prowadzone w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane jest na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www. Szkolenie prowadzi czołowy polski copywriter Paweł Tkaczyk, pracujący dla bardzo wymagających klientów. Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne. Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.
W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.
- Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
- Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
- Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
- Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
- Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
- Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.
- pracownicy działów PR i marketingu
- pracownicy HR zajmujący się komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem
- product managerowie tworzący i akceptujący opisy swoich produktów
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie przygotowywać komunikaty
Program szkolenia
9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Filozofia copywritingu, czyli o sztuce otwierania marzeń i pragnień klientów
O obsesji posiadania, wciągający content, techniki copywriterskie
- Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
- Piramida informacji
- Rdzeń i jego zagrzebywanie
- Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
- Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
- Kiedy tekst wzbudza emocje?
- Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Sposoby na efektywną współpracę i utrzymywanie kontaktu z klientem
Używaj słów, aby motywować klienta – treści, które zarabiają
- Budowanie zaangażowania czytelnika
- Budowanie wiarygodności w tekście
- Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Emocje, budowanie napięcia, nagłówki, cytaty
Wprowadzanie klienta w stan kupowania
- Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
- Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
- O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?
Twój tekst ma odzwierciedlać sposób myślenia innych ludzi
Jak myśli Twój klient?
- Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
- Jak sprawić, by o tym mówili?
- Zaskakiwanie czytelnika
Skuteczne techniki perswazyjne w tekstach
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „I want to serve You” Maxwell Sackheim
- Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
- Klamra, czyli o sztuce kończenia
- Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
- Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Podczas szkolenia „Copywriting” nauczysz się:
- tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
- pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
- jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
- osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.
Czas trwania
9:45 - 16:30
Prelegenci
Zajęcia prowadzi Paweł Tkaczyk - ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Ceniony mówca – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak: Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 370 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 170 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
