Szkolenie Asertywność i obrona przed maipulacjami

O szkoleniu

Wyobraź sobie, że masz łatwość w mówieniu tego, co myślisz i na dodatek używasz formy, która jest konstruktywna, budująca relację, nawet gdy odmawiasz i jeszcze osiągasz swoje cele. Podoba Ci się taka wizja? Tak właśnie jest być asertywnym.

A jak się robi bycie asertywnym? U nas robi się to tak: budujesz wewnętrzne strategie pewności siebie, odwagi, uczysz się 31 technik asertywności, ćwiczysz, widzisz, że efekty są rewelacyjne, więc podoba Ci się i kontynuujesz bycie asertywnym.

Klucz w tym, żeby dostać techniki w pakiecie z odpowiednimi strategiami myślowymi, inaczej nie będziesz mieć odwagi i pewności żeby użyć technik. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Nauczysz się na szkoleniu:

 

- Wyrażać własne zdanie

w sytuacjach, w których czujesz obawę, których unikasz lub w których reagujesz nerwowo (np. spotkania zespołowe, spotkania kadry kierowniczej, dyskusje w kuchni na tematy drażliwe), w sposób, który będzie budować autorytet i sprzyjać relacjom interpersonalnym.

- Egzekwować polecenia, potrzeby i oczekiwania

w stosunku do współpracowników, jak i podwładnych/przełożonych, kontrahentów (np. egzekwować zaangażowanie pracownika w wykonanie zadania) jednocześnie dbając o relację z drugą stroną.

- Wpływać na zmiany zachowania innych

przy użyciu zasad i technik konstruktywnej krytyki, tak, by budować wartościową relację, bez zbędnych konfliktów (np. wpływać na zmianę zachowania kolegi, które nas irytuje)

- Reagować w sytuacjach zaskakujących, konfliktowych

zyskując szacunek, wzajemne zrozumienie i chroniąc chęci do współpracy z każdej strony (np. zareagować tak, aby poczuć się  komfortowo, gdy koleżanka oskarża nas o zniszczenie efektów pracy zespołu, ubliżając nam i krzycząc na forum zespołu).

- Wyznaczać granice chroniące nasz komfort

szczególnie w sytuacji, gdy ktoś prosi nas o pomoc, wsparcie lub wykonanie polecenia (np. szef przeciążony obowiązkami i ciężarem poczucia odpowiedzialności, ponieważ pomaga wszystkim swoim pracownikom, gdy tylko go o to poproszą).

- Zachowywać się naturalnie dla siebie

czuć się dobrze ze sobą i komfortowo

 

Kto powinien wziąć udział?

Wzmacnianie asertywności zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:

- współpracują z innymi
- zarządzają zespołem
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami

Program szkolenia

1. Asertywność – to więcej niż mówienie „nie”

  • Mity o nieasertywnych osobach – kto tak naprawdę jest asertywny
  • Czym jest „głęboka asertywność” – jak właściwie rozumieć asertywność – jakie są przyczyny nieasertywnych zachowań
  • Zachowania nieasertywne oraz ich konsekwencje:
    • Agresja
    • Uległość
    • Manipulacja
  • Jak ocenić, czy zachowujesz się asertywnie
  • Kiedy zachowanie nieasertywne jest dobrym wyborem
  • Jakie korzyści płyną z asertywności a jakie są ryzyka
  • Matryca asertywności – jak jest u Ciebie

2. Asertywna postawa - wyrzucamy bariery asertywności z Twojej głowy

  • Mechanizmy obronne – jak świadomie reagować na sytuację w danym momencie.
  • Antyasertywne myślenie – jak zmieniać negatywny monolog w swojej głowie na myślenie sprzyjające asertywności:
    • Katastrofizowanie
    • Negatywne zdania na swój temat
    • Wygórowane warunki asertywności
    • Samokaranie
    • Powinności i normy
  • Wartości, potrzeby, przekonania – jak wpływają na Twoją asertywność (praca na poziomach funkcjonowania psychicznego 4GROW™)
  • Prawa asertywne – jakie masz prawa i jak z nich korzystać
     

3. Trzy filary głębokiej asertywności – zbuduj swoją wewnętrzną siłę

  • Odwaga – jak wzbudzić w sobie odwagę w dowolnym momencie – trening 7 kroków skutecznego uruchamiania asertywnego zachowania.
  • Poczucie własnej wartości – czym jest poczucie własnej wartości i jak je wzmacniać:
    • Wartości - Twoje zasoby
    • Zasada TOBe™
  • Pewność siebie – jak ją zwiększyć stosując Strategię SZM™

4. Asertywność w komunikacji i relacjach - trening technik:

  • Technika Asertywnej odmowy – gdy chcesz zadbać w pierwszej kolejności o swoje potrzeby i interesy
  • Technika Zdartej płyty - gdy rozmówca nie przyjmuje Twoich słów i wywiera presję
  • Techniki Zawiszy™ - rozmówca chce od Ciebie czegoś, na co nie chcesz się zgodzić
  • Techniki odroczenia asertywnego - ktoś stawia Cię w sytuacji, w której nie wiesz jeszcze, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć
  • Techniki Alternatywy™ - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru
  • Zasada POP™ - gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz; zachowuje się w sposób, który Ci nie odpowiada

5. Konflikty w relacjach i asertywna obrona przed manipulacją – jak asertywnie wyrażać własne zdanie, gdy nie zgadzasz się z rozmówcą

  • Jak zmienić kierunek rozmowy i przekuć niekonstruktywny dialog w partnerską merytoryczną rozmowę:
    • Technika Karty na stół™ (dzięki niej jak sprawdzisz intencje Twojego rozmówcy i zdemaskujesz manipulację).
    • Techniki Otwarte Drzwi i Ju-Jitsu (dzięki nim zareagujesz na niekonstruktywne ataki słowne skierowane w Twoją stronę)
  • Rama problemu vs rama rozwiązania (NVC - komunikacja bez przemocy wg Marshalla Rosenberga) – jak skupić się na rozwiązaniu, a nie na konflikcie
  • Asertywność bez poczucia winy - jak zareagować w zgodzie ze sobą i nie zadręczać się poczuciem winy
  • Asertywność bez poczucia krzywdy - trójkąt dramatyczny - jak przestać być „ofiarą” i zadbać o swoje interesy

Czas trwania

9.00-17.00 - łącznie 16h zegarowych

Prelegenci

Sabina Dąbrowska-Olbryś

Przez ponad 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Zarządzała16-osobowym działem: zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej. Stwo... Rozwiń rzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje). Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej. Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym. Zwiń

Agnieszka Wąsik

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora. Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera. Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, s... Rozwiń zeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu. Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas. Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC). Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP. Zwiń

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Sala szkoleniowa 4GROW

00-877 Warszawa

Al. "Solidarności" 155 lok. 37

woj. mazowieckie

sala szkoleniowa 4GROW

00-877 Warszawa

Al. "Solidarności" 155 lok. 37

woj. mazowieckie

sala szkoleniowa 4GROW

00-877 Warszawa

Al. "Solidarności" 155 lok. 37

woj. mazowieckie

sala szkoleniowa 4GROW

00-870 Warszawa

Al. "Solidarności" 155 lok. 37

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
1 699
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • platforma online 4GROW, nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, 90 minut treningu indywidualnego
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

4GROW Sp. z o.o.
03-704 Warszawa
Panieńska 9/25
woj. mazowieckie
Specjalizujemy się w szkoleniach, coachingu oraz doradztwie z zakresu HR. Firma 4GROW powstała w 2010 roku pod wpływem inspiracji coachingiem ICC i dlatego filozofia ICC jest naszym fundamentem: wierzymy, że każdy z nas kształtuje swoje życie i je...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin szkoleń otwartych stacjonarnych 4GROW

§ 1 DEFINICJE

  1. Organizator - 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866, zamiennie zwany 4GROW.
  2. Szkolenie – usługa realizowana przez 4GROW w wyznaczonym terminie i miejscu, wykorzystujące różnorodne formy rozwoju, m.in.: zadania, ćwiczenia, prezentacje, wykład, warsztat, dyskusja, gry, scenki, poszerzona o materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom oraz o dodatkowe gratisy takie, jak: nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, trening indywidualny przez rok po szkoleniu, materiały online w formie follow-up przez rok po szkoleniu. Warunkiem otrzymania materiałów jest wypełnienie ankiety poszkoleniowej i podanie adresu mailowego w opinii po szkoleniu. Szkolenie takie może być łączone ze szkoleniem live online, co oznacza, że w jednym szkoleniu biorą udział osoby przebywające w sali szkoleniowej oraz uczestnicy szkolenia live online.
  3. Uczestnik — osoba, której miejsce na Szkoleniu zostało objęte Rejestracją.
  4. Zgłaszający — przedstawiciel firmy, który z ramienia pracodawcy dokonuje zgłoszenia Uczestnika na Szkolenie i pośredniczy w całym procesie od zapisu do płatności - pomiędzy 4GROW, firmą, którą reprezentuje oraz Uczestnikiem lub Uczestnikami, których zapisuje na Szkolenie. Zgłaszający może być jednocześnie Uczestnikiem Szkolenia.
  5. Konsument — osoba fizyczna dokonująca z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Polecający - Uczestnik szkolenia, odbywającego się po 23.06.2021r., rekomendujący innym osobom uczestnictwo w szkoleniach 4GROW;
  7. Osoba polecona – Uczestnik szkolenia, powołujący się w Formularzu na Polecającego;
  8. Formularz — formularz zgłoszeniowy udostępniony przez 4GROW na stronie internetowej: https://4grow.pl/; w szczególnych wypadkach Organizator pozostawia sobie prawo do dostarczenia Formularza w innej formie.
  9. Rezerwacja — zgłoszenie Organizatorowi przez Zamawiającego prośby o rezerwację miejsca lub miejsc dla Uczestnika lub Uczestników na konkretnym Szkoleniu poprzez wypełniony Formularz.
  10. Rejestracja — potwierdzenie dokonanej wcześniej Rezerwacji oznaczające zakup zarezerwowanego wcześniej miejsca dla Uczestnika Szkolenia.
  11. Cena – wartość określająca w polskich złotych kwotę, jaka będzie naliczona Zamawiającemu w ramach Opłaty za Szkolenie. Informacja o Cenie opublikowana jest każdorazowo na stronie www 4GROW konkretnego Szkolenia przy konkretnym terminie oraz wskazana w Formularzu.
  12. Opłata - honorarium 4GROW za Rejestrację Uczestnika na Szkolenie, zgodnie z Ceną Szkolenia i ewentualnymi Rabatami – aktualnymi na dzień Rejestracji.
  13. Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady zakupu i wzajemne zobowiązania Organizatora, Uczestnika i /lub Zamawiającego Szkolenia w 4GROW realizowanego przez Organizatora

§ 2 JAK PRZEBIEGA REZERWACJA I REJESTRACJA

  1. Rezerwacja nie zobowiązuje Zgłaszającego do Rejestracji, jest zgłoszeniem zainteresowania konkretnym Szkoleniem dla konkretnego Uczestnika lub Uczestników w konkretnym terminie. Rezerwacja wymaga potwierdzenia mailowego przez 4GROW oraz poprzedza dokonanie Rejestracji.
  2. Rezerwacji miejsc na Szkoleniu dokonuje się poprzez wypełnienie Formularza na stronie www.4grow.pl
  3. W ciągu 2 dni roboczych, Zgłaszający otrzyma od 4GROW mailem informację o potwierdzeniu lub niepotwierdzeniu Rezerwacji przez Organizatora (np. w zależności od dostępności miejsc).
  4. W przypadku potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW, Zgłaszający ma możliwość Rejestracji Uczestnika/ów na Szkolenie poprzez:
  • odpisanie na otrzymanego maila od 4GROW z załączoną Rezerwacją, wiadomością mailową o treści "Zapoznałam/em się z załącznikami, potwierdzam, że są zgodne z moją decyzją i akceptuję ich treści."
  • lub poprzez przesłanie skanu podpisanej Rezerwacji w formacie doc. lub pdf. z załączonym Regulaminem 4GROW

oraz

  • poprzez wniesienie Opłaty za Szkolenie
  • lub poprzez uzyskanie zgody od Organizatora na wniesienie Opłaty po szkoleniu.
  1. Rejestracja jest równoznaczna z:
  • akceptacją niniejszego Regulaminu przez Zgłaszającego i Uczestnika;
  • upoważnieniem 4GROW do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu ze strony Zgłaszającego;
  • gwarancją miejsca na Szkoleniu.
  1. Jeśli Zgłaszający nie dokona Rejestracji w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW lub w wyjątkowych sytuacjach - w ciągu innego terminu wyznaczonego przez 4GROW, Rezerwacja może zostać anulowana.

§ 3 OBOWIĄZKI 4GROW I BENEFITY
– CO OD NAS OTRZYMUJESZ

  1. Gratisy do Szkolenia - Uczestnik otrzymuje do Szkolenia dodatkowe usługi - gratis:
    1. Certyfikat ukończenia szkolenia – warunkiem otrzymania certyfikatu jest uczestnictwo w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin.
    2. Trening indywidualny – zdalne spotkanie trenera 4GROW z Uczestnikiem, odbywające się poprzez rozmowę telefoniczną lub online – poprzez platformę do internetowych rozmów audio / wideo. Wymiar treningu indywidualnego uzależniony jest od wybranego tematu Szkolenia i może obejmować od 60 do180 minut. Trening indywidualny Uczestnik może umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia, w wybrany jeden dzień miesiąca określony wcześniej przez trenera. Celem i tematem treningu indywidualnego jest zwiększenie efektywności Szkolenia w ramach zakresu programu Szkolenia.
    3. Nielimitowane wsparcie telefoniczne trenera – Uczestnik może kontaktować się telefonicznie z trenerem przez nieograniczony czas po Szkoleniu.
    4. Dostęp do platformy www.online.4grow.pl.
    5. Dodatkowe materiały – jeśli w pakiecie z danym Szkoleniem zapewnione są gratis dodatkowe materiały, informacja taka jest każdorazowo umieszczana na stronie www danego Szkolenia. Przykładowe materiały dodatkowe, jakie mogą zostać dołączone do Szkolenia to:
      1. Materiały szkoleniowe i poszkoleniowe. Warunkiem otrzymania dostępu do nich jest rejestracja na platformie www.online.4grow.pl
  2. Gwarancja terminu - jeśli przy konkretnym Szkoleniu na stronie www.4grow.pl opublikowana jest informacja, że termin Szkolenia jest gwarantowany, oznacza to, że Szkolenie dla zarejestrowanego Uczestnika nie zostanie przełożone i odwołane przez 4GROW.
    4GROW zastrzega sobie możliwość odstąpienia od tego zapisu w przypadku wystąpienia szczególnych sytuacjach opisanych poniżej:
  • zdarzeń losowych niezależnych od 4GROW;
  • nagłej choroby lub wypadku trenera uniemożliwiających mu prowadzenie szkolenia przy jednoczesnym braku możliwości zastąpienia go przez innego trenera 4GROW;
  • gdy zarejestrowany Uczestnik prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do firmy 4GROW i/lub istnieje uzasadnione ryzyko wykorzystania przez niego w celach szkoleniowych / doradczych: koncepcji, materiałów, ćwiczeń, scenariuszy, technik itp., których autorem jest 4GROW, otrzymanych podczas szkolenia.
  1. Analiza potrzeb szkoleniowych Uczestnika – Uczestnik otrzyma do 2 dni po zagwarantowaniu terminu przez Organizatora mailowe zaproszenie od trenera 4GROW do zgłoszenia swoich potrzeb, oczekiwań i celów rozwojowych związanych ze Szkoleniem.  Jeśli Uczestnik przekaże swoje potrzeby rozwojowe trenerowi przed szkoleniem, trener albo uwzględni je w przebiegu Szkolenia albo - zaproponuje wspólne przepracowanie wybranych zagadnień w czasie treningu indywidualnego albo - jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.

§4 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY

  1. Aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia, uczestnik powinien uczestniczyć w całym szkoleniu – w pełnym jego wymiarze godzinowym.
  2. Uczestnik dołoży starań aby odpowiedzieć na pytania trenera w ramach badania potrzeb przed Szkoleniem, dzięki czemu trener będzie mógł do nich odnieść się i zaproponować optymalny program doskonalenia kompetencji Uczestnika.
  3. Rejestracja Uczestnika jest jednoznaczna z jego oświadczeniem, że:
    Jest świadomy odpowiedzialności karnej z tytułu naruszenia przepisów ustawy o prawie autorskim (Dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000 r. ze zmianami) i zobowiązuje się do przestrzegania tego prawa w odniesieniu do: materiałów, narzędzi, technik, ćwiczeń, koncepcji, scenariusza, narracji, zadań itp. przekazanych mu przez firmę 4GROW w ramach realizacji szkolenia, którego jest uczestnikiem
  4. Brak spełnienia któregoś z wymagań w pkt. 2 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY nie może być podstawą do składania reklamacji.

§5 SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA

  1. Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w trakcie których są: 1 przerwa na lunch (60 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Każdy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 9:00 i kończy o 17:00. Dokładne informacje o miejscu, godzinie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia wysyłane są Uczestnikowi przed Szkoleniem mailowo.
  2. Obiady zamawiane są w restauracji, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, napoje, przekąski.
  3. Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi, ćwiczeń oraz uwagi od trenera.

§6 JAKIE PRZYZNAJEMY RABATY

  1. 4GROW oferuje następujące rabaty:    
    1. Rabat w wysokości 20% od Opłaty za 2-giego i kolejnego Uczestnika zarejestrowanego na tym samym Formularzu, na ten sam temat i termin szkolenia.
    2. Kod rabatowy, uprawniający do skorzystania z rabatu w wysokości 100 zł za kolejne Zgłoszenie tego samego Zgłaszającego na inny termin dowolnego szkolenia
    3. Promocja 20%= 10%+10% obowiązuje na zapisy od 23.06.2021 do odwołania.
      1. 10% dla Polecającego:
        1. Organizator pomniejszy Polecającemu opłatę za szkolenie za każdą Osobę poleconą o 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która zapisze się na szkolenie, realizowane do końca miesiąca, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
        2. lub Polecający otrzyma Bon szkoleniowy za każdą Osobę poleconą w wysokości 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która dokona Rejestracji na Szkolenie realizowane później niż w miesiącu, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
        3. Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.1.1. i Suma Bonów szkoleniowych, o której mowa w pkt. C.1.2 to 100% ceny szkoleń, w których Polecający był Uczestnikiem od 23.06.2021.
        4. Bony szkoleniowe mogą być wykorzystywane tylko przez Polecającego i nie mogą być przekazane osobom trzecim.
        5. Bony szkoleniowe otrzymane przez Polecającego mogą zostać przeznaczone na opłatę dowolnego szkolenia otwartego z wyłączeniem ceny profilu Insights Discovery.
        6. Bony szkoleniowe nie są wymienialne na gotówkę i przelew zwrotny oraz nie jest zwracana jego niewykorzystana część.
        7. Bony szkoleniowe otrzymane w danym roku kalendarzowym można wykorzystać do końca następnego roku kalendarzowego
      2. 10% dla Osoby poleconej. 
        1. Organizator pomniejszy Osobie poleconej opłatę za szkolenie w wysokości 10% ceny szkolenia, pod warunkiem, że Polecający spełnił warunki, o których mowa w §4 pkt 1.
        2. Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.2.1. wynosi 10% ceny szkolenia Osoby poleconej.
      3. Uczestnik nie może być jednocześnie Polecającym i Osobą poleconą.
    4. First minute oraz Last minute w określonych terminach.
    5. Vouchery promocyjne, w określonych terminach.
  2. Rabaty z punktu a i d nie łączą się ze sobą oraz Vouchery przyznawane w działaniach promocyjnych 4GROW nie łączą z rabatami z punktu a i d. Rabat z punktu c.1. łączy się z Rabatami, o których mowa w §6 pkt.1 a, b, d, e natomiast rabat z punktu c.2. nie łączy się z rabatami z punktu a, b, e.

§7 SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

1.  Faktura przesyłana jest w formacie pdf (e-faktura) lub w przypadku prośby Zgłaszającego jest ona wysyłana listem poleconym (na adres firmowy podany w zgłoszeniu i nazwisko Zgłaszającego, jeśli w polu uwag nie zostaną podane inne dane do wysyłki faktury).

2.    Cena szkolenia obowiązuje z dnia Rezerwacji.

3.    Zgłaszający lub podmiot, który reprezentuje, jest zobowiązany do wniesienia Opłaty za Szkolenie w terminie wskazanym na fakturze VAT.

4.    Za dzień wniesienia Opłaty uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym 4GROW.

5.    Opłata powinna zostać uiszczona:

  1. przelewem na konto Organizatora; dane do przelewu:
    4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, numer rachunku: 76 1140 2004 0000 3502 8222 9271 lub
  2. za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl

6.    Organizator informuje, że w Opłatach za szkolenia będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że Zgłaszający umieści w polu Uwag w Zgłoszeniu deklarację, że Opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych, wtedy Opłata jest zwolniona z VAT.

§8 JAKICH ZMIAN MOŻESZ DOKONAĆ PO REJESTRACJI

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Istnieje możliwość zastąpienia Uczestnika inną osobą niż wskazana w Formularzu. Aby dokonać takiej zmiany, Zgłaszający zobowiązany jest powiadomić e-mailem o potrzebie takiej zmiany Organizatora (na adres: info@4grow.pl) najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem pierwszego dnia Szkolenia. Ze względu na zawartość merytoryczną Szkolenia i wysokie standardy jakości kształcenia w 4GROW, zmiany takiej można dokonać tylko w odniesieniu do całego wymiaru czasowego Szkolenia (a nie jego wybranej części).
  3. Zgłaszający może też bezkosztowo wycofać swoją Rejestrację lub przenieść ją z jednego Szkolenia na inne Szkolenie l - poprzez przesłanie wiadomości mailowej informującej o rezygnacji ze Szkolenia na adres  info@4grow.pl.:
    1. najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia,
    2. najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia i jednocześnie nie później niż 2 dni robocze od wysłania przez 4GROW wiadomości mailowej do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o sprzedaniu wszystkich miejsc na Szkoleniu i w związku z tym – o kończącym się za 2 dni robocze etapie możliwych bezpłatnych zmian w Rejestracji.
  4. W przypadku wycofania Rejestracji zgodnie z powyższym pkt 3, Organizator zwróci Zgłaszającemu Opłatę wniesioną w ramach Rejestracji, na numer konta bankowego, z którego wniesiono Opłatę, w ciągu 10 dni roboczych.
  5. W przypadku, gdy Zgłaszający chce zgodnie z powyższym pkt 3 wycofać Rejestrację z jednego Szkolenia i jednocześnie przenieść ją na inne Szkolenie, zmiana taka wymaga dodatkowego potwierdzenia dostępności miejsc na wskazanym przez Zgłaszającego Szkoleniu. W przypadku dostępności miejsc, następuje bezkosztowa zmiana Rejestracji na nowe Szkolenie. W przypadku braku miejsc na wskazanym Szkoleniu lub braku odpowiadających Zgłaszającemu terminów innych Szkoleń, Zgłaszający może wycofać wcześniejszą rejestrację - nadal, przy założeniu zgodności z pkt 3. W przypadku różnicy pomiędzy Ceną nowego Szkolenia a wniesioną Opłatą, różnica zwracana jest Zamawiającemu - jeśli Opłata była wyższa niż Cena nowego Szkolenia lub do potwierdzenia Rejestracji na nowe Szkolenie wymagana jest dopłata różnicy pomiędzy wniesioną Opłatą a Ceną nowego Szkolenia. 
  6. Wycofanie przez Zgłaszającego Rejestracji lub przeniesienie Rejestracji na inne Szkolenie lub inny termin Szkolenia, bez zachowania 30-dniowego terminu wskazanego w pkt 3, oznacza brak zwrotu pełnej Opłaty.
  7. W sytuacji zmiany Rejestracji, opisanej w powyższym, pkt 6, Organizator może na prośbę Zgłaszającego zwrócić mu część Opłaty wniesionej za Rejestrację zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 8.
  8. Gdy informacja o zmianie wskazanej w pkt 6 wpłynie na adres mailowy Organizatora wskazany w pkt 3:
    1. w przedziale czasowym 29 - 15 dni kalendarzowych do dnia rozpoczęcia Szkolenia - Zgłaszający poniesie połowę Opłaty za Rejestrację Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału za połowę Ceny w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia
    2. w przedziale czasowym 14 dni i krócej przed planowanym terminem Szkolenia - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia wypadającym nie później niż za 7 dni roboczych od chwili przekazania przez 4GROW takiej informacji. Oznacza to, że Uczestnik, który wycofa się z udziału w Szkoleniu na 14 dni lub krócej przed jego terminem, zostanie zapisany przez 4GROW na listę rezerwową uczestników innego Szkolenia. Z nowego Szkolenia będzie mógł skorzystać w tej sytuacji bezpłatnie tylko wtedy, gdy na 7 dni roboczych (lub mniej) przed jego terminem, będzie wolne miejsce na danym Szkoleniu.
    3. po 2 dniach od wysłania przez 4GROW maila do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o zamknięciu etapu zmian w Rejestracji i o możliwości skorzystania z bezpłatnej rezygnacji/zmiany terminu w ciągu dwóch dni roboczych - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Uczestnicy ci otrzymają dodatkowo możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia, na zasadach opisanych w punkcie „b” powyżej.
  9. Zawsze tylko jeden z punktów a, b lub c ma zastosowanie. Zmiany na warunkach opisanych w punkcie a, b i c można dokonać tylko raz.
  10. W przypadku zapisu z 20% rabatem od Ceny 2-giego i kolejnego uczestnika z tej samej firmy, na ten sam temat i termin Szkolenia i późniejszego rozbicia Uczestników na kilka innych terminów Szkoleń będzie wiązało się ze zmianą wysokości rabatów i wyższą Ceną za uczestnika.
  11. Szkolenie może być prowadzone przez innego naszego trenera dedykowanego do danego tematu niż trener pierwotnie podany w kalendarzu/szczegółach organizacyjnych. W takiej sytuacji wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani o tym fakcie, najpóźniej 3 dni przed Szkoleniem, za wyjątkiem sytuacji losowych, w wyniku których zmiana taka może nastąpić aż do dnia realizacji Szkolenia.
  12. 4GROW jest zobowiązany do poinformowania o zmianach wymienionych w punkcie 11 za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Danych jest firma 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania, a także do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
 Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych, powinny być skierowane na adres e-mail IOD: info@4grow.pl
Więcej informacji: Polityka prywatności 4GROW

§10 OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

Organizator oświadcza, że wszelkie materiały udostępnione Uczestnikom podczas Szkolenia stanowią jego własność intelektualną i wszelkie ich powielanie, kopiowanie lub rozpowszechniane może się odbywać wyłącznie za jego pisemną zgodą.

§11 REKLAMACJE

  1. Uczestnik może składać reklamacje dotyczące Szkolenia w ciągu 30 dni od daty jego realizacji.
  2. Wszelkie reklamacje Uczestnik zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres info@4grow.pl .
  3. Organizator odpowie na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania drogą mailową.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Prawa Cywilnego.
  2. W sprawach spornych Organizator zastrzega sobie prawo do występowania przed sądem właściwym dla Organizatora.
  3. Wszystkie zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora (https://4grow.pl/regulamin).
  4. Wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres info@4grow.pl lub do siedziby Organizatora.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

4GROW Sp. z o.o.
03-704 Warszawa Panieńska 9/25
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!