Szkolenie

Szkolenie "BUDŻETOWANIE Z WYKORZYSTANIEM MS EXCEL" w Zakopanem

O szkoleniu

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu budżetowania z praktycznym wykorzystaniem MS Excel.
Program warsztatów został przygotowany jako połączenie wiedzy merytorycznej z ćwiczeniami praktycznymi z obszaru budżetowania. Teoria na temat poszczególnych elementów procesu budżetowania jest przeplatana ćwiczeniami praktycznymi w arkuszach kalkulacyjnych. Poza wiedzą na temat zasad nowoczesnego budżetowania, uczestnicy mają więc możliwość podniesienia poziomu korzystania z arkuszy kalkulacyjnych.

Korzyści dla uczestników:
przyswojenie najnowszej wiedzy z zakresu budżetowania z praktycznym wykorzystaniem MS Excel
poznanie zaawansowanych funkcji i narzędzi MS Excel przydatnych w budżetowaniu
pozyskanie umiejętności sprawnego przetwarzania danych finansowych z różnych źródeł
nabycie umiejętności tworzenia arkuszy budżetowych i raportów wykonania budżetów
poznanie sposobów konsolidacji budżetów cząstkowych
rozwijanie umiejętności analizy i prezentacji wyników
możliwość szerokiej konsultacji z Trenerem w trakcie szkolenia
wszystkie materiały szkoleniowe dostępne w wersji elektronicznej

W celu zwiększenia skuteczności i efektywności szkolenia cały proces treningu objęty jest formą warsztatów przy komputerach.
Kto powinien wziąć udział?
księgowych, controllerów, analityków, specjalistów ds. finansów a także kadry kierowniczej, oraz innych osób zajmujących się tworzeniem i analizą stopnia wykonania budżetów w przedsiębiorstwie.

Program szkolenia

Część I. Budżetowanie w przedsiębiorstwie
1. Wprowadzenie do budżetowania
Proces budżetowania i kontroli kosztów w działalności przedsiębiorstwa
Etapy procesu budżetowania
Znaczenie zakresów odpowiedzialności w przedsiębiorstwie
2. Budżetowanie w praktyce
Zasady profesjonalnego przygotowania budżetu przedsiębiorstwa
Dostosowanie metod budżetowania do specyfiki przedsiębiorstwa
Struktura budżetu firmy i jego elementy
Zakresy odpowiedzialności w projektowaniu modelu budżetowania
Część II. Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego w obszarze budżetowania

Celem tej części szkolenia jest prezentacja funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel przydatnych podczas tworzenia i analizy wykonania budżetów.

1. Baza informacyjna controllingu
Konstruowanie bazy danych controllingu w arkuszu kalkulacyjnym
Możliwości wprowadzania, importu i walidacji danych finansowych
Oczyszczanie zbiorów danych zaimportowanych
2. Tworzenie budżetów przychodów i kosztów w arkuszu
Tworzenie arkuszy budżetowych operacyjnych dla centrów odpowiedzialności
Wielowariantowe planowanie z arkuszem kalkulacyjnym - tworzenie i zarządzanie scenariuszami
Wykorzystanie funkcji arkuszowych w podziale kosztów na kontrolowane i nie kontrolowane
Poszukiwanie optymalnych rozwiązań problemów decyzyjnych
Konsolidacja budżetów cząstkowych. Tworzenie budżetu wiodącego
3. Analiza i raportowanie przy pomocy MS Excel
Analiza danych kosztowych na potrzeby oceny funkcjonowania centrów odpowiedzialności
Tworzenie i obsługa raportów wykonania budżetów. Analiza odchyleń w arkuszu kalkulacyjnym
Prezentacja wyników przy pomocy zaawansowanych wykresów
Wykonywanie żmudnych, powtarzalnych czynności przy pomocy makr VBA

Czas trwania

Pobyt: od 22.05.2014 r. (obiad) do 24.05.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wieloletni konsultant i współpracownik firm doradczych. Wysoko ceniony trener z bardzo dużym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorstw różnej wielkości. Specjalizuje się w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów gospodarczych z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL w zarządzaniu jednostkami gospodarczymi.

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 maja 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!