Szkolenie

Szkolenie "EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM" w Zakopanem

O szkoleniu

Podczas szkolenia zostaną przedstawione praktyczne metody doskonalenia pracy podwładnych. Uczestnicy nauczą się je stosować i wykorzystywać w kierowaniu zespołami. Szkolenie koncentruje się na skutecznym zarządzaniu pracownikami, a jego celem jest maksymalizacja efektywności podwładnych.

Celem szkolenia jest:
- Identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołami ludzkimi,
- Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,
- Doskonalenie umiejętności budowania własnego autorytetu,
- Poznanie i wykorzystywanie metod wywierania wpływu na podwładnych,
- Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,
- Praktyczne wdrożenie i stosowanie okresowej oceny pracowników jako narzędzia zarządzania i motywowania.
Kto powinien wziąć udział?
osób odpowiedzialnych za kierowanie zespołami pracowniczymi na różnych poziomach zarządzania: kierowników operacyjnych, kierowników zespołów handlowych oraz kierowników projektów.

Program szkolenia

1. Budowanie autorytetu - wprowadzenie do zagadnień zarządzania
Zarządzanie, a przywództwo,
Budowanie autorytetu, wizerunku przywódcy,
Źródła władzy przywódcy,
Pożądane umiejętności przywódcy w nowoczesnym zarządzaniu,
Elastyczne przywództwo wg Hersey'a i Blancharda

2. Kierowanie zespołem pracowników
Cechy efektywnego zespołu,
Budowanie i rozwój zespołu,
Style kierowania zespołem,
Reguły współpracy w zespole,
Predyspozycje członków zespołu do wykonywania określonych zadań,
Planowanie celów dla zespołu,
Koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów

3. Zasady skutecznego kierowania ludźmi
Porozumiewanie się i komunikacja,
Zasady zjednywania ludzi,
Umiejętności przekonywania i wywierania wpływu na ludzi,
Socjotechniki w zarządzaniu

4. Motywowanie w zarządzaniu
Pozapłacowe środki i zasady pobudzania motywacji,
Delegowanie uprawnień,
Znaczenie delegowania,
Sfery delegowania,
Znaczenie kary i nagrody

5. Rozwój umiejętności zespołu
Motywacyjne znaczenie oceny,
Poziom kompetencji członków zespołu obecny i oczekiwany
Identyfikowanie obszaru rozwoju umiejętności - metoda elementów ważonych,
Planowanie pracy z podwładnymi - plan coachingu,
Monitorowanie i dokumentowanie postępów - karta rozwoju umiejętności (KRU)

6. Prowadzenie rozmów coachingowych, oceniających
Umiejętności niezbędne podczas rozmowy oceniającej z pracownikiem: - formalny a osobisty charakter rozmowy,- aranżacja miejsca prowadzenia rozmowy, aktywne słuchanie,
- sposoby zadawania pytań,
Budowa planu działań korygujących,
Ustalenie razem z pracownikiem kryteriów pomiaru efektywności realizacji celów,
Ocena okresowa - typowe błędy związane z oceną pracowników

Czas trwania

Pobyt: od 25.05.2014 r. (kolacja) do 28.05.2014 r. (obiad)

Prelegenci

Cytat
Grzegorz JACKOWSKI - praktyk, trener z bogatym doświadczeniem zawodowym - przez wiele lat był zatrudniony na stanowiskach prezesa, dyrektora sprzedaży oraz coacha w dużych przedsiebiorstwach. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych, szkoli dla biznesu od 12 lat. Absolwent kursów zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University oraz w Kansas City i Toronto. Autor m.in. projektu wdrożonego dla jednej z międzynarodowych firm logistycznych, polegającego na przygotowaniu założeń, systemu komunikacji, standardów wyników i systemu motywacji finansowej w oparciu o zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży (SBO/MBO) oraz autor programu akredytowanego przez PHARE z zakresu zarządzania sprzedażą.

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2014
Hotel Litwor*****

34-500 Zakopane

Krupówki 40

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 20 - 22 lutego 2014
Hotel Litwor*****

34-500 Zakopane

Krupówki

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1990 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!