O szkoleniu
CEL SZKOLENIA:
Rozwijanie elastycznej, uczciwej i otwartej komunikacji w relacjach pracowniczych.
Doskonalenie umiejętności pozytywnego, zdrowego myślenia oraz metod budowania adekwatnej samooceny.
Kształtowanie asertywnej postawy wobec współpracowników i przełożonych
Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających w miejscu pracy w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami.
Kształcenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i zarządzania sobą w czasie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy i umiejętności, które wpływają na:
rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji
podniesienie samooceny, wzmocnienie pewności siebie
pogłębienie relacji osobistych z współpracownikami
lepsze rozumienie siebie i innych
doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami
kształcenie postawy asertywnej w kontaktach interpersonalnych
efektywne zarządzanie sobą w czasie
zwiększanie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych
Rozwijanie elastycznej, uczciwej i otwartej komunikacji w relacjach pracowniczych.
Doskonalenie umiejętności pozytywnego, zdrowego myślenia oraz metod budowania adekwatnej samooceny.
Kształtowanie asertywnej postawy wobec współpracowników i przełożonych
Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających w miejscu pracy w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami.
Kształcenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i zarządzania sobą w czasie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy i umiejętności, które wpływają na:
rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji
podniesienie samooceny, wzmocnienie pewności siebie
pogłębienie relacji osobistych z współpracownikami
lepsze rozumienie siebie i innych
doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami
kształcenie postawy asertywnej w kontaktach interpersonalnych
efektywne zarządzanie sobą w czasie
zwiększanie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych
Program szkolenia
1. BUDOWANIE POROZUMIENIA – sprawna komunikacja jako warunek dobrego funkcjonowania wśród ludzi
* mechanizmy obronne jako naturalny objaw zablokowanej komunikacji
* przeszkody w komunikacji
* techniki dobrego porozumiewania się: komunikat typu „Ja”, rodzaje pytań, parafraza, odzwierciedlenie, dowartościowanie, doprecyzowanie, klaryfikacja
* zasady udzielania informacji zwrotnych
2. INTELIGENCJA EMOCJONALNA
* kompetencje emocjonalne: samoświadomość, samoregulacja, motywacja,
empatia, umiejętności społeczne
* rozpoznawanie uczuć
* wyrażanie uczuć w sposób kontrolowany
* słuchanie „czworgiem uszu” czyli cztery płaszczyzny analizy wypowiedzi
3. NAPIĘCIA W PRACY – RADZENIE SOBIE ZE STRESEM ZAWODOWYM
* źródła napięć – przeszkody, przeciążenia, trudne osoby, zagrożenia, straty i inne
* mechanizm i poziom stresu
* indywidualne relacje na sytuacje trudne
* podstawowe techniki relaksacyjne
4. ASERTYWNOŚĆ W ŻYCIU ZAWODOWYM I PRYWATNYM
* autodiagnoza zachowań asertywnych
* asertywność w kontaktach z przełożonym, współpracownikami i podwładnymi
* radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką
* wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
* techniki asertywnej komunikacji
5. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
* mój stosunek do czasu
* określenie własnych kompetencji w zakresie zarządzania czasem
* „pożeracze” czasu
* techniki i reguły pomagające w dobrej organizacji pracy
* umiejętność ustalania priorytetów
* mechanizmy obronne jako naturalny objaw zablokowanej komunikacji
* przeszkody w komunikacji
* techniki dobrego porozumiewania się: komunikat typu „Ja”, rodzaje pytań, parafraza, odzwierciedlenie, dowartościowanie, doprecyzowanie, klaryfikacja
* zasady udzielania informacji zwrotnych
2. INTELIGENCJA EMOCJONALNA
* kompetencje emocjonalne: samoświadomość, samoregulacja, motywacja,
empatia, umiejętności społeczne
* rozpoznawanie uczuć
* wyrażanie uczuć w sposób kontrolowany
* słuchanie „czworgiem uszu” czyli cztery płaszczyzny analizy wypowiedzi
3. NAPIĘCIA W PRACY – RADZENIE SOBIE ZE STRESEM ZAWODOWYM
* źródła napięć – przeszkody, przeciążenia, trudne osoby, zagrożenia, straty i inne
* mechanizm i poziom stresu
* indywidualne relacje na sytuacje trudne
* podstawowe techniki relaksacyjne
4. ASERTYWNOŚĆ W ŻYCIU ZAWODOWYM I PRYWATNYM
* autodiagnoza zachowań asertywnych
* asertywność w kontaktach z przełożonym, współpracownikami i podwładnymi
* radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką
* wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
* techniki asertywnej komunikacji
5. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
* mój stosunek do czasu
* określenie własnych kompetencji w zakresie zarządzania czasem
* „pożeracze” czasu
* techniki i reguły pomagające w dobrej organizacji pracy
* umiejętność ustalania priorytetów
Czas trwania
Liczba godzin zajęć: 16
Prelegenci

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego.Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi , komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo -szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
AS-BUD
00-024 Warszawa
al. Jerozolimskie 44
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
990
zł
Cena zawiera:
- szkolenie, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach