Szkolenie: Szkolenie: Jak zatrudnić skutecznego przedstawiciela handlowego?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/szkolenie-jak-zatrudnic-skutecznego-przedstawiciela-handlowego-45964-id188

Informacje o szkoleniu

  • Szkolenie: Jak zatrudnić skutecznego przedstawiciela handlowego?


    ID szkolenia: 45964
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    BIGRAM SA
    Cybernetyki 7
    02-677 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 1.11.2012-31.01.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Od 9.30 do 17.00
  • Organizator szkolenia:

    BIGRAM SA
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Jednodniowe szkolenie ma na celu przygotowanie Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży do przeprowadzenia profesjonalnego procesu rekrutacji, który umożliwi nie tylko pozyskanie najbardziej efektywnych i odpowiednich na dane stanowisko pracowników, ale również budowanie wizerunku swojej firmy jako dobrego pracodawcy. W trakcie naszego szkolenia uczestnicy zdobywają umiejętność prowadzenia wywiadu kompetencyjnego oraz diagnozowania kompetencji.

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorów, Kierowników Sprzedaży, specjalistów ds. rekrutacji.

Program szkolenia:

9.00-9.15 WSTĘP
• Przedstawienie się trenerów i uczestników
• Poznanie oczekiwań i doświadczeń uczestników
• Przedstawienie planu szkolenia
9.15 – 11.00
WIZERUNEK FIRMY/ WIZERUNEK REKRUTERA
• Rola rekrutera w budowaniu wizerunku firmy

DIAGNOZOWANIE POTRZEB REKRUTACYJNYCH
• Analiza potrzeb, opis stanowiska

SKANOWANIE RYNKU PRACY
• Jak i gdzie poszukiwać dobrych pracowników
• Metody dotarcia do kandydatów: ogłoszenia, portale społecznościowe profesjonalne, poszukiwania bezpośrednie

ANALIZA CV
• Na co zwracać uwagę w CV
• Analiza CV (ćwiczenie)

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
• Rozmowa telefoniczna z kandydatem (ćwiczenia)
• Fazy rozmowy kwalifikacyjnej, treść i struktura
• Wywiad zawodowy (ćwiczenia)
11.00-11.15 Przerwa kawowa
11.15-12.30
WYWIAD ZAWODOWY (ćwiczenia)

WYWIAD KOMPETENCYJNY
• Czym jest kompetencja
• Co to jest wywiad kompetencyjny i jego zastosowanie
• Jak pytać o kompetencje
– model STAR, sekwencja pytań behawioralnych, „kontekst-działanie-rezultat”
- rodzaje pytań
- zasady zadawania pytań Ćwiczenia
- pytania dyskryminujące (kodeks pracy, ustawa o ochronie danych osobowych)

Film – błędy rekrutera

12.30-13.30 Przerwa na Lunch

13.30-15.00
WYWIAD KOMPETENCYJNY
• Budowanie pytań o kompetencje Ćwiczenie
– zdefiniowanie kompetencji (zachowań) dla 1 przykładowej kompetencji
- ułożenie pytań

Film – wywiad kompetencyjny

Wywiad kompetencyjny – odgrywanie ról - ćwiczenia
Uczestnicy szkolenia odgrywają elementy wywiadu rekrutacyjnego, podzieleni na zespoły rekrutacyjne, ich zadaniem jest zdiagnozowanie kompetencji. W rolę kandydata wcielają się pracownicy BIGRAM (nagranie na kamerze)
15.00-15.15 Przerwa kawowa
15.15-17.00
WYWIAD KOMPETENCYJNY - cd

• Scenki sprzedażowe – korzyści (ćwiczenie)
• Referencje
• Feedback dla kandydata - zasady
• Najczęstsze błędy popełniane przez rekrutującego
- błędy w procesie
- błędy w ocenie
• Sygnały ostrzegawcze

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Informacje o prelegentach:

Trenerami są doświadczeni konsultanci i rekruterzy BIGRAM:

Katarzyna Borowczyk, Starszy Konsultant/ Menedżer Zespołu
Posiada doświadczenie między innymi jako autor programów szkoleniowych z zakresu rekrutacji i selekcji, wywiadu kompetencyjnego, współautor programów szkoleniowych z zakresu Employer Brandingu. Prowadzi szkolenia z zakresu rekrutacji i selekcji, wywiadu kompetencyjnego, szkoleń z aktywnego poszukiwania pracy i autoprezentacji, Employer Brandingu . Wieloletnie doświadczenie w rekrutacjach na stanowiska menadżerskie – wyższy i średni poziom zarządzania oraz specjalistyczne (branże: FMCG, finanse-bankowość, konsultingowa, reklamowa), oraz w realizacji projektów: oceny kompetencji metodą wywiadu behawioralnego, outplacement indywidualny i grupowy. Absolwentka Uniwersytet Warszawski, Instytut Socjologii, specjalizacja – socjologia pracy .

Anna Duda, Dyrektor Regionu Zachód BIGRAM SA
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności w zakresie rekrutacji, diagnozy doświadczeń, potencjału kandydatów i pracowników oraz prowadzenia projektów z zakresu outplacementu indywidualnego i grupowego. Realizowała projekty obejmujące stanowiska specjalistyczne oraz kadrę menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Prowadziła szkolenia z zakresu rekrutacji i selekcji oraz technik przeprowadzania wywiadu behawioralnego w rekrutacji. Absolwentka Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 8000 - + VAT

Cena zawiera:

cała grupa szkoleniowa

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy zgłosić się do organizatora i opłacić udział w szkoleniu.

Szkolenie, kurs: Szkolenie: Jak zatrudnić skutecznego przedstawiciela handlowego?