O szkoleniu
Cel szkolenia:
- Poznanie uwarunkowań sukcesu menadżera
- Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w efektywnym kierowaniu ludźmi
- Poszerzanie wiedzy z zakresu mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
- Kształcenie partnerskiej postawy wobec współpracowników
- Rozwój efektywności osobistej menedżerów poprzez poszerzenie samoświadomości, wiedzy o sobie, wzmocnienie pewności siebie, umiejętności planowania własnego rozwoju zawodowego
- Poznanie uwarunkowań sukcesu menadżera
- Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w efektywnym kierowaniu ludźmi
- Poszerzanie wiedzy z zakresu mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
- Kształcenie partnerskiej postawy wobec współpracowników
- Rozwój efektywności osobistej menedżerów poprzez poszerzenie samoświadomości, wiedzy o sobie, wzmocnienie pewności siebie, umiejętności planowania własnego rozwoju zawodowego
Kto powinien wziąć udział?
menadżerów wyższego i średniego szczebla zarządzania wszystkich komórek organizacyjnych w przedsiębiorstwie oraz specjalistów, którzy kierują zespołami pracowniczymi przy realizacji określonych zadań czy projektów.
Nowoczesny menedżer, lider, przywódca, szef, coach wie, jak ważne w jego pracy są umiejętności psychospołeczne.
Proponowane szkolenie ma charakter treningowy, stwarza możliwość doskonalenia umiejętności pełnienia ról kierowniczych zarówno w wymiarze interpersonalnym jak i osobistym.
Nowoczesny menedżer, lider, przywódca, szef, coach wie, jak ważne w jego pracy są umiejętności psychospołeczne.
Proponowane szkolenie ma charakter treningowy, stwarza możliwość doskonalenia umiejętności pełnienia ról kierowniczych zarówno w wymiarze interpersonalnym jak i osobistym.
Program szkolenia
1. Kompetencje lidera:
Co zrobić, by inni chcieli Twojego przywództwa?
Umiejętność postępowania z ludźmi - jak się tego uczyć?
Style kierowania a charakter zespołu.
Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.
Zasady skutecznego działania.
Zarządzanie różnorodnością.
2. Komunikacja w relacjach przełożony-podwładny:
Przepływ informacji w firmie.
Informacje zwrotne jako narzędzie motywowania do modyfikacji zachowań - zasady krytyki konstruktywnej, udzielania pochwał i nagan.
Sposoby przekazywania pracownikom trudnych informacji, decyzji.
Egzekwowanie poleceń i zadań.
3. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów w zespole:
Rodzaje konfliktów w organizacji.
Przebieg konfliktu i zachowania uczestników konfliktu w różnych jego fazach.
Różne strategie rozwiązywania sporów.
Sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją pracowników w sytuacji konfliktu.
Czy szef może być mediatorem?
4. Umiejętność delegowania zadań i uprawnień jako warunek poszerzania odpowiedzialności pracowników
Wewnętrzne i zewnętrzne trudności w procesie delegowania.
Korzyści płynące z delegowania zadań i uprawnień.
5. Samodoskonalenie menedżerów
Sposoby budowania poczucia własnej wartości.
Kierowanie własnym rozwojem i planowanie kariery.
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
Co zrobić, by inni chcieli Twojego przywództwa?
Umiejętność postępowania z ludźmi - jak się tego uczyć?
Style kierowania a charakter zespołu.
Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.
Zasady skutecznego działania.
Zarządzanie różnorodnością.
2. Komunikacja w relacjach przełożony-podwładny:
Przepływ informacji w firmie.
Informacje zwrotne jako narzędzie motywowania do modyfikacji zachowań - zasady krytyki konstruktywnej, udzielania pochwał i nagan.
Sposoby przekazywania pracownikom trudnych informacji, decyzji.
Egzekwowanie poleceń i zadań.
3. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów w zespole:
Rodzaje konfliktów w organizacji.
Przebieg konfliktu i zachowania uczestników konfliktu w różnych jego fazach.
Różne strategie rozwiązywania sporów.
Sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją pracowników w sytuacji konfliktu.
Czy szef może być mediatorem?
4. Umiejętność delegowania zadań i uprawnień jako warunek poszerzania odpowiedzialności pracowników
Wewnętrzne i zewnętrzne trudności w procesie delegowania.
Korzyści płynące z delegowania zadań i uprawnień.
5. Samodoskonalenie menedżerów
Sposoby budowania poczucia własnej wartości.
Kierowanie własnym rozwojem i planowanie kariery.
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
Czas trwania
Pobyt: od 23.02.2014 r. (kolacja) do 26.02.2014 r. (obiad)
Prelegenci

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego. Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi, komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo -szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Litwor*****
34-500 Zakopane
Krupówki
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach