O szkoleniu
Szkolenie z marketingu internetowego Google dla początkujących.
Absolutne podstawy dla każdego kto rozpoczyna biznes w Internecie lub szuka pracy w marketingu internetowym. Stacjonarne, przekrojowe otwarte szkolenie 2 dniowe dla początkujących.
Bez zbędnych pojęć, informacji, narzędzi, które i tak na samym początku Twojej przygody z marketingiem internetowym i tak nie byłyby wykorzystywane! Zacznij od tego przekrojowego szkolenia, a po wdrożeniu wiedzy i gotowych rozwiązań które dostaniesz na tym szkoleniu – zawsze możesz poszerzyć swoją wiedzę (w kolejnym kroku rozwoju swojego e-biznesu lub na ścieżce kariery) w konkretnym zakresie np. skupić się na zaawansowanym Google Ads lub wyspecjalizować się w SEO czy Google Analytics.
Czego nauczysz się na szkoleniu Marketing internetowy Google od podstaw?
- Poznasz najbardziej aktualne trendy w marketingu internetowym
- Dowiesz się jak reklamować się w Google, YouTube, Gmailu i na portalach internetowych!
- Nauczysz się jak powinna działać Twoja strona lub sklep internetowy
- Poznasz podstawowe zasady SEO w optymalizacji i pozycjonowaniu stron
- Przeprowadzisz samodzielnie podstawowy Audyt Twojego serwisu
- Zaczniesz tworzyć wartościowe treści dla Klienta i dla Google
- Poznasz zasady działania systemu reklamowego Google Ads
- Przygotujesz strategię dla kampanii reklamowych w Google Ads
- Uruchomisz krok po kroku pierwsze kampanie Google Ads Search
- Nauczysz się analizować efekty kampanii i na bieżąco optymalizować
- Wyeliminujesz powszechne błędy w działaniach SEO i kampaniach Google Ads
- Założysz firmowe konto w Google Analytics oraz je poprawnie skonfigurujesz
- Przygotujesz sprawdzone w innych firmach wartościowe raporty z Google Analytics
- Zaplanujesz poprawnie budżety na marketing internetowy na kolejne miesiące
- Dowiesz się jak współpracować i czego wymagać od firmy SEO/SEM, z którą współpracujesz
Dlaczego warto wybrać moje szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw - SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics?
To szkolenie marketingowe od podstaw dla Ciebie to ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Dostajesz podczas 2 dni szkoleniowych niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne na starcie biznesu w Internecie lub podczas szukania pracy w e-marketingu.
Na szkoleniu dostaniesz niezbędną teorię oraz masz praktyczne umiejętności tzn. poznasz narzędzia jakie wykorzystywane są przez marketerów na co dzień.
Dostajesz w pigułce wystarczającą na początek wiedzę z zakresu:
- przygotowania i uruchomienia strony internetowej lub sklepu internetowego,
- stworzenia prostej i czytelnej dla Ciebie strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi Google,
- działań SEO czyli jak zrobić samodzielnie audyt, optymalizację SEO i odpalić pozycjonowanie, link building
- content marketingu – jak przygotować i publikować dobre teksty wewnętrzne i zewnętrze, opisy produktów, jak uruchomić i prowadzić dobrego firmowego/eksperckiego bloga.
- jak działają reklamy Google Ads, jak możesz to wykorzystać w swojej firmie, jakie możliwości dają płatne reklamy w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google, w Gmailu oraz YouTube
- w jaki sposób uruchomić reklamy zakupowe dla e-commerce (Google Zakupy/Google Shopping) z wykorzystaniem Google Merchant Center oraz Google Ads
- jak zainstalować oraz skonfigurować Google Analytics Universal oraz Google Analytics 4, a dalej jak samodzielnie generować czytelne raporty odwiedzin, cech klientów, dane ilościowe i sprzedażowe
- w jaki sposób zintegrować narzędzia Google: Google Ads, Google Analytics, Google Search Console oraz YouTube Twojej firmy, aby wycisnąć jak najlepsze efekty i sprzedaż z możliwości jakie dają te narzędzia
Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla kilkuset klientów przez ostatnie 20 lat oraz po przeszkoleniu ponad 5000 osób z zakresu skutecznej reklamy internetowej, przygotowałem program tego szkolenia (edycja 2023) tak aby skupić się nad tym co dla Ciebie najważniejsze i przekazać tą wiedzę w najbardziej dostępnej, zrozumiałej i praktycznej formie.
Nie martw się jeśli to czytasz i niektóre pojęcia są dla Ciebie niezrozumiałem czy abstrakcyjne. To szkolenie jest właśnie dla początkujących, czyli dla osób, które mają żadną lub minimalną wiedzę o marketingu internetowym w Google!
Moje doświadczenie, formuła szkolenia oraz maksimum ćwiczeń, a minimum teorii sprawiają, że 95% uczestników moich szkoleń wykorzystuje zaraz po szkoleniu całą zdobytą praktyczną wiedzę do rozwoju swojego biznesu lub podczas pierwszej pracy w e-marketingu.
Dla kogo jest to szkolenie z marketingu internetowego?
To szkolenie jest dla osób, które szukają kompleksowej wiedzy podanej w przystępny sposób, aby samodzielnie realizować skuteczne działania marketingowe w Internecie lub weryfikować działania agencji/firm, którym zlecają działania w zakresie marketingu internetowego Google (SEO, GoogleAds, Content Marketing, Google Analytics).
To dedykowane szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- Planujesz uruchomić lub startujesz ze swoim biznesem internetowym i chcesz uruchomić skuteczne działania w oparciu o narzędzia i ogromne możliwości wyszukiwarki Google,
- Pracujesz w dziale marketingu, PR, promocji, zlecasz usługi z zakresu makretingu internetowego do firm zewnętrznych
- Prowadzisz już swój sklep lub stronę internetową i niestety Twoje dotychczasowe próby nie przyniosły oczekiwanych rezultatów
- Potrzebujesz rzetelnie zweryfikować czy dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania oraz kampanii Google Ads były zrobione poprawnie, a jeśli nie to jak w prosty sposób to poprawić
- Masz świadomość jak bardzo rozwija się rynek e-commerce i potrzebujesz zdobyć fundamentalną wiedzę i praktyczne umiejętności aby znaleźć wymarzoną pracę jako e-marketing manager, pracownik działu SEO lub SEM w jakieś firmie lub agnecji.
- Masz inny cel, który samodzielnie sobie stawiasz lub właściciel czy zarząd Tobie wyznaczyli i do tego jest potrzebna wiedza o reklamach i narzędziach Google
Program szkolenia
DZIEŃ PIERWSZY SZKOLENIA.
WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO (9.00 – 11.00)
- Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
- Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
- Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
- Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
- Jak działa, ile kosztuje, jakie ma wady i zalety reklama w Google Ads?
- Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
- Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)
PODSTAWY POZYCJONOWANIA STRON I SKLEPÓW (11.15 – 13.00)
- Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
- Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
- Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
- Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
- 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
- Google Search Console – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
- Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
- Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.
PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)
GOOGLE ANALYTICS – INSTALACJA, OPTYMALIZACJA, RAPORTY (13.45 – 16.00)
- Co to jest Google Analytics i dlaczego bez analizy danych prowadzenie marketingu jest wydawaniem pieniędzy na ślepo?!
- Instalacja Google Analytics Uniwersal + Google Analytics 4 dla Twojej strony lub sklepu internetowego oraz podstawowa optymalizacja
- Podstawowe raporty dla stron i sklepów internetowych – które dane są dla Ciebie istotne, jak czytać i wykorzystywać dane z Google Analytics do optymalizacji działań marketingowych
- Looker Studio (wcześniej Google data studio) czyli najlepsze narzędzie dla marketera to tworzenia czytelnych raportów dla każdego.
DZIEN DRUGI SZKOLENIA.
REKLAMA TWOJEJ FIRMY W GOOGLE ADS (9.00 – 13.00)
- Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads
- Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu
- Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu
- Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe
- Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany!
- Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads?
- 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy
- Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych?
PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)
- Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads
- Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii
- Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
- Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads
- Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
- Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
- Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads
- Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
- Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
- Podstawy analizy i optymalizacji kampanii Google Ads w wyszukiwarce
PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)
CONTENT MARKETING – FUNDAMENT SPRZEDAŻY (13.45 – 15.30)
- Podstawowe zasady jak czytamy w Internecie i jak to wykorzystać
- Podstawy przygotowania profesjonalnych tekstów do opisu firmy, oferty, produktów na stronie lub sklepie internetowym
- Narzędzia do publikacji zewnętrznych treści w ramach działań SEO
ZAKOŃCZENIE SZKOLENIE + PANEL: PYTANIA I ODPOWIEDZI (15.30 – 16.00)
Czas trwania
Prelegenci
- Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 40 000 000 zł - Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski, - Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a... szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób - Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie - Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie - Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie - Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
40-056 Katowice
ul. Jordana 18
woj. śląskie
53-434 Wrocław
ul. Oporowska 60 (boczna Grabiszyńskiej)
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1422,76 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
- 2.86% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5.71% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 8.57% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1829,27 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
- 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 8.89% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 13.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest:
- wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego oraz potwierdzenie zapoznania się z regulaminem szkoleń
- zrealizowanie płatności za szkolenie najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma lub faktury VAT.
- w przypadku pracowników urzędów, instytucji państwowych lub samorządowych możliwe jest opłacenie faktury VAT w terminie do 14 dni po szkoleniu.
Warunki rezygnacji:
- Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej.
- Rezygnacja w terminie do 7 dni przed szkoleniem, wiąże się z obciążeniem Zgłaszającego 50% wartości szkolenia.
- Rezygnacja w okresie krótszym jak 7 dni przed szkoleniem wiąże się z pokryciem przez Zgłaszającego 100% kosztów udziału w szkoleniu.
- Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty 100% wartości szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
