Szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw. SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics

O szkoleniu

Szkolenie z marketingu internetowego Google dla początkujących. 

Absolutne podstawy dla każdego kto rozpoczyna biznes w Internecie lub szuka pracy w marketingu internetowym. Stacjonarne, przekrojowe otwarte szkolenie 2 dniowe dla początkujących. 

Bez zbędnych pojęć, informacji, narzędzi, które i tak na samym początku Twojej przygody z marketingiem internetowym i tak nie byłyby wykorzystywane! Zacznij od tego przekrojowego szkolenia, a po wdrożeniu wiedzy i gotowych rozwiązań które dostaniesz na tym szkoleniu – zawsze możesz poszerzyć swoją wiedzę (w kolejnym kroku rozwoju swojego e-biznesu lub na ścieżce kariery) w konkretnym zakresie np. skupić się na zaawansowanym Google Ads lub wyspecjalizować się w SEO czy Google Analytics. 

Czego nauczysz się na szkoleniu Marketing internetowy Google od podstaw?

  • Poznasz najbardziej aktualne trendy w marketingu internetowym
  • Dowiesz się jak reklamować się w Google, YouTube, Gmailu i na portalach internetowych!
  • Nauczysz się jak powinna działać Twoja strona lub sklep internetowy
  • Poznasz podstawowe zasady SEO w optymalizacji i pozycjonowaniu stron
  • Przeprowadzisz samodzielnie podstawowy Audyt Twojego serwisu
  • Zaczniesz tworzyć wartościowe treści dla Klienta i dla Google
  • Poznasz zasady działania systemu reklamowego Google Ads
  • Przygotujesz strategię dla kampanii reklamowych w Google Ads
  • Uruchomisz krok po kroku pierwsze kampanie Google Ads Search
  • Nauczysz się analizować efekty kampanii i na bieżąco optymalizować
  • Wyeliminujesz powszechne błędy w działaniach SEO i kampaniach Google Ads
  • Założysz firmowe konto w Google Analytics oraz je poprawnie skonfigurujesz
  • Przygotujesz sprawdzone w innych firmach wartościowe raporty z Google Analytics
  • Zaplanujesz poprawnie budżety na marketing internetowy na kolejne miesiące
  • Dowiesz się jak współpracować i czego wymagać od firmy SEO/SEM, z którą współpracujesz
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wybrać moje szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw - SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics?

To szkolenie marketingowe od podstaw dla Ciebie to ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Dostajesz podczas 2 dni szkoleniowych niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne na starcie biznesu w Internecie lub podczas szukania pracy w e-marketingu. 

Na szkoleniu dostaniesz niezbędną teorię oraz masz praktyczne umiejętności tzn. poznasz narzędzia jakie wykorzystywane są przez marketerów na co dzień.

Dostajesz w pigułce wystarczającą na początek wiedzę z zakresu: 

  • przygotowania i uruchomienia strony internetowej lub sklepu internetowego,
  • stworzenia prostej i czytelnej dla Ciebie strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi Google, 
  • działań SEO czyli jak zrobić samodzielnie audyt, optymalizację SEO i odpalić pozycjonowanie, link building 
  • content marketingu – jak przygotować i publikować dobre teksty wewnętrzne i zewnętrze, opisy produktów, jak uruchomić i prowadzić dobrego firmowego/eksperckiego bloga. 
  • jak działają reklamy Google Ads, jak możesz to wykorzystać w swojej firmie, jakie możliwości dają płatne reklamy w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google, w Gmailu oraz YouTube
  • w jaki sposób uruchomić reklamy zakupowe dla e-commerce (Google Zakupy/Google Shopping) z wykorzystaniem Google Merchant Center oraz Google Ads
  • jak zainstalować oraz skonfigurować Google Analytics Universal oraz Google Analytics 4, a dalej jak samodzielnie generować czytelne raporty odwiedzin, cech klientów, dane ilościowe i sprzedażowe
  • w jaki sposób zintegrować narzędzia Google: Google Ads, Google Analytics, Google Search Console oraz YouTube Twojej firmy, aby wycisnąć jak najlepsze efekty i sprzedaż z możliwości jakie dają te narzędzia

Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla kilkuset klientów przez ostatnie 20 lat oraz po przeszkoleniu ponad 5000 osób z zakresu skutecznej reklamy internetowej, przygotowałem program tego szkolenia (edycja 2023) tak aby skupić się nad tym co dla Ciebie najważniejsze i przekazać tą wiedzę w najbardziej dostępnej, zrozumiałej i praktycznej formie. 

Nie martw się jeśli to czytasz i niektóre pojęcia są dla Ciebie niezrozumiałem czy abstrakcyjne. To szkolenie jest właśnie dla początkujących, czyli dla osób, które mają żadną lub minimalną wiedzę o marketingu internetowym w Google! 

Moje doświadczenie, formuła szkolenia oraz maksimum ćwiczeń, a minimum teorii sprawiają, że 95% uczestników moich szkoleń wykorzystuje zaraz po szkoleniu całą zdobytą praktyczną wiedzę do rozwoju swojego biznesu lub podczas pierwszej pracy w e-marketingu.

Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo jest to szkolenie z marketingu internetowego?

To szkolenie jest dla osób, które szukają kompleksowej wiedzy podanej w przystępny sposób, aby samodzielnie realizować skuteczne działania marketingowe w Internecie lub weryfikować działania agencji/firm, którym zlecają działania w zakresie marketingu internetowego Google (SEO, GoogleAds, Content Marketing, Google Analytics).  

To dedykowane szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Planujesz uruchomić lub startujesz ze swoim biznesem internetowym i chcesz uruchomić skuteczne działania w oparciu o narzędzia i ogromne możliwości wyszukiwarki Google, 
  • Pracujesz w dziale marketingu, PR, promocji, zlecasz usługi z zakresu makretingu internetowego do firm zewnętrznych
  • Prowadzisz już swój sklep lub stronę internetową i niestety Twoje dotychczasowe próby nie przyniosły oczekiwanych rezultatów
  • Potrzebujesz rzetelnie zweryfikować czy dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania oraz kampanii Google Ads były zrobione poprawnie, a jeśli nie to jak w prosty sposób to poprawić
  • Masz świadomość jak bardzo rozwija się rynek e-commerce i potrzebujesz zdobyć fundamentalną wiedzę i praktyczne umiejętności aby znaleźć wymarzoną pracę jako e-marketing manager, pracownik działu SEO lub SEM w jakieś firmie lub agnecji.  
  • Masz inny cel, który samodzielnie sobie stawiasz lub właściciel czy zarząd Tobie wyznaczyli i do tego jest potrzebna wiedza o reklamach i narzędziach Google

Program szkolenia

DZIEŃ PIERWSZY SZKOLENIA. 

WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO (9.00 – 11.00)

  • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
  • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
  • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
  • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
  • Jak działa, ile kosztuje, jakie ma wady i zalety reklama w Google Ads?
  • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
  • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!

PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)

PODSTAWY POZYCJONOWANIA STRON I SKLEPÓW (11.15 – 13.00)

  • Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
  • Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
  • Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
  • Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
  • 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
  • Google Search Console – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
  • Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
  • Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.

PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)

GOOGLE ANALYTICS – INSTALACJA, OPTYMALIZACJA, RAPORTY (13.45 – 16.00)

  • Co to jest Google Analytics i dlaczego bez analizy danych prowadzenie marketingu jest wydawaniem pieniędzy na ślepo?! 
  • Instalacja Google Analytics Uniwersal + Google Analytics 4 dla Twojej strony lub sklepu internetowego oraz podstawowa optymalizacja 
  • Podstawowe raporty dla stron i sklepów internetowych – które dane są dla Ciebie istotne, jak czytać i wykorzystywać dane z Google Analytics do optymalizacji działań marketingowych 
  • Looker Studio (wcześniej Google data studio) czyli najlepsze narzędzie dla marketera to tworzenia czytelnych raportów dla każdego. 

 

 

DZIEN DRUGI SZKOLENIA. 

REKLAMA TWOJEJ FIRMY W GOOGLE ADS (9.00 – 13.00)

  • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads 
  • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu 
  • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu 
  • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe 
  • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! 
  • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? 
  • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy 
  • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych? 

PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)

  • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads 
  • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii 
  • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
  • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads 
  • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
  • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
  • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads 
  • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
  • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
  • Podstawy analizy i optymalizacji kampanii Google Ads w wyszukiwarce

PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)

CONTENT MARKETING – FUNDAMENT SPRZEDAŻY (13.45 – 15.30)

  • Podstawowe zasady jak czytamy w Internecie i jak to wykorzystać
  • Podstawy przygotowania profesjonalnych tekstów do opisu firmy, oferty, produktów na stronie lub sklepie internetowym 
  • Narzędzia do publikacji zewnętrznych treści w ramach działań SEO

ZAKOŃCZENIE SZKOLENIE + PANEL: PYTANIA I ODPOWIEDZI (15.30 – 16.00)

Czas trwania

9.00 - 16.00

Prelegenci

Robert Duda
Certyfikowany Specjalista Google. Praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem w marketingu. Doradca Marketingowy. Trener.
SukceswInternecie.pl

- Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 40 000 000 zł - Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski, - Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a... Rozwiń szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób - Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie - Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie - Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie - Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe Zwiń

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum Konferencyjne Jordana

40-056 Katowice

ul. Jordana 18

woj. śląskie

Szkolenie odbywa się na platformie szkoleniowej ZOOM. Do udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer z dostępem do szybkiego internetu (rekomendowane min. 20Mb/s).
Hotel Śląsk ***

53-434 Wrocław

ul. Oporowska 60 (boczna Grabiszyńskiej)

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena promocyjna
Do 14 dni przed terminem szkolenia
1 380
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1422,76 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 2.86% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5.71% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 8.57% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena standardowa
W terminie 14-1 dni przed szkoleniem
1 774
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1829,27 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 4.44% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 8.89% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 13.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

SukceswInternecie.pl
47-400 Racibórz
Mickiewicza 10a/12
woj. śląskie
Oferujemy szkolenia oraz kursu z zakresu marketingu internetowego. W ramach szkoleń prowadzimy szkolenia warsztatowe stacjonarne otwarte, stacjonarne dedykowane oraz szkolenia online. W ofercie kursowej znaleźć można kursy online z dostępem do wideo ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest:

  • wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego oraz potwierdzenie zapoznania się z regulaminem szkoleń
  • zrealizowanie płatności za szkolenie najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma lub faktury VAT.
  • w przypadku pracowników urzędów, instytucji państwowych lub samorządowych możliwe jest opłacenie faktury VAT w terminie do 14 dni po szkoleniu.

Warunki rezygnacji:

  • Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej.
  • Rezygnacja w terminie do 7 dni przed szkoleniem, wiąże się z obciążeniem Zgłaszającego 50% wartości szkolenia.
  • Rezygnacja w okresie krótszym jak 7 dni przed szkoleniem wiąże się z pokryciem przez Zgłaszającego 100% kosztów udziału w szkoleniu.
  • Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty 100% wartości szkolenia.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SukceswInternecie.pl
47-400 Racibórz Mickiewicza 10a/12
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!