O szkoleniu
Dostawa odpowiedniego produktu czy towaru, po odpowiedniej cenie, w odpowiednim czasie i na odpowiednie miejsce jest jednym z podstawowych postulatów dystrybucji i sprzedaży. Jednakże we wszystkich przedsiębiorstwach pojawia się w pewnym momencie pytanie: jak zrealizować ten postulat jednocześnie nie tracąc a wręcz odwrotnie - zyskując i jednocześnie poprawiając oczekiwany poziom obsługi klienta?
Niniejsze szkolenie pokazuje techniki i narzędzia wspomagające proces dystrybucji i sprzedaży a także pozwalające na jego optymalizacje przy jednoczesnym dostosowaniu do oczekiwań klienta.
W trakcie szkolenia zaprezentowane zostaną praktyczne doświadczenia prelegenta z kierowania i uczestnictwa w kilkudziesięciu projektach z zakresu logistyki, dystrybucji, zaopatrzenia, produkcji oraz redukcji zapasów
Niniejsze szkolenie pokazuje techniki i narzędzia wspomagające proces dystrybucji i sprzedaży a także pozwalające na jego optymalizacje przy jednoczesnym dostosowaniu do oczekiwań klienta.
W trakcie szkolenia zaprezentowane zostaną praktyczne doświadczenia prelegenta z kierowania i uczestnictwa w kilkudziesięciu projektach z zakresu logistyki, dystrybucji, zaopatrzenia, produkcji oraz redukcji zapasów
Kto powinien wziąć udział?
1. Firm handlowych i produkcyjnych
2. Pracowników działów marketingu, sprzedaży, logistyki, dystrybucji
3. Kierowników średniego szczebla działów marketingu, sprzedaży, logistyki, dystrybucji, magazynów,
4. Pracowników odpowiedzialnych za kontrolę wewnętrzną
5. Właścicieli firm
6. Dyrektorów odpowiedzialnych za reorganizacje, logistyki, działu sprzedaży, dystrybucji, przedstawiciele handlowi
2. Pracowników działów marketingu, sprzedaży, logistyki, dystrybucji
3. Kierowników średniego szczebla działów marketingu, sprzedaży, logistyki, dystrybucji, magazynów,
4. Pracowników odpowiedzialnych za kontrolę wewnętrzną
5. Właścicieli firm
6. Dyrektorów odpowiedzialnych za reorganizacje, logistyki, działu sprzedaży, dystrybucji, przedstawiciele handlowi
Program szkolenia
1. Zagadnienia wstępne
a. Organizacja procesu dystrybucji i sprzedaży w firmie
b. Wpływ poszczególnych obszarów na proces dystrybucji i sprzedaży
c. Łańcuch dostaw
2. Planowanie sprzedaży
a. Roczny plan sprzedaży
b. Roczny plan promocji
c. Ocena rentowności i skutków promocji
d. Wpływ planów sprzedaży i promocji na logistykę i zakupy firmy
3. Planowanie sieci dystrybucji i sprzedaży
a. Lokalizacja punktów sprzedaży i dystrybucji (metodą środka ciężkości, analizy rynków i tras dostaw, inne)
b. Sprzedaż bezpośrednia vs. pośrednia
c. Uzależnienie się od sieci sprzedaży, metody przeciwdziałania
d. Przepływ informacji z sieci sprzedaży
4. Zasady konstrukcji strategii obsługi klienta
a. Analiza zyskowności klienta
b. Analiza zyskowności produktu
c. Wyznaczanie standardów obsługi klienta
d. Techniki pomiaru satysfakcji klienta
5. Organizacja zapasów wyrobów gotowych i towarów
a. Przyczyny powstawania zapasu wyrobu gotowego
b. Narzędzia wspomagające zarządzanie zapasami
c. Techniki minimalizacji poziomu zapasu
d. Planowanie dystrybucji – DRP
e. Redukcja kosztów dystrybucji i sprzedaży
6. Organizacja transportu
a. Podstawowe decyzje w zakresie transportu
b. Wpływ transportu na zapasy wyrobów gotowych
c. Wybór i ocena przewoźników
d. Pomiar efektywności wykorzystania transportu
e. Minimalizacja kosztów transportu
7. Organizacja magazynów w procesie dystrybucji i sprzedaży
a. Czy magazyny są niezbędne w procesie dystrybucji?
b. Wybór magazynu swój - obcy
c. Kryteria lokalizacji magazynów
d. Organizacja magazynu, systemy identyfikacji towaru
e. Zarządzanie kosztami w magazynowaniu
a. Organizacja procesu dystrybucji i sprzedaży w firmie
b. Wpływ poszczególnych obszarów na proces dystrybucji i sprzedaży
c. Łańcuch dostaw
2. Planowanie sprzedaży
a. Roczny plan sprzedaży
b. Roczny plan promocji
c. Ocena rentowności i skutków promocji
d. Wpływ planów sprzedaży i promocji na logistykę i zakupy firmy
3. Planowanie sieci dystrybucji i sprzedaży
a. Lokalizacja punktów sprzedaży i dystrybucji (metodą środka ciężkości, analizy rynków i tras dostaw, inne)
b. Sprzedaż bezpośrednia vs. pośrednia
c. Uzależnienie się od sieci sprzedaży, metody przeciwdziałania
d. Przepływ informacji z sieci sprzedaży
4. Zasady konstrukcji strategii obsługi klienta
a. Analiza zyskowności klienta
b. Analiza zyskowności produktu
c. Wyznaczanie standardów obsługi klienta
d. Techniki pomiaru satysfakcji klienta
5. Organizacja zapasów wyrobów gotowych i towarów
a. Przyczyny powstawania zapasu wyrobu gotowego
b. Narzędzia wspomagające zarządzanie zapasami
c. Techniki minimalizacji poziomu zapasu
d. Planowanie dystrybucji – DRP
e. Redukcja kosztów dystrybucji i sprzedaży
6. Organizacja transportu
a. Podstawowe decyzje w zakresie transportu
b. Wpływ transportu na zapasy wyrobów gotowych
c. Wybór i ocena przewoźników
d. Pomiar efektywności wykorzystania transportu
e. Minimalizacja kosztów transportu
7. Organizacja magazynów w procesie dystrybucji i sprzedaży
a. Czy magazyny są niezbędne w procesie dystrybucji?
b. Wybór magazynu swój - obcy
c. Kryteria lokalizacji magazynów
d. Organizacja magazynu, systemy identyfikacji towaru
e. Zarządzanie kosztami w magazynowaniu
Czas trwania
Pobyt: od 25.05.2014 r. (kolacja) do 28.05.2014 r.(obiad)
Prelegenci

Doktor zarządzania, specjalista w zakresie systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych. Pracownik Katedry Logistyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Kierownik studiów i wykładowca na studiach podyplomowych Zarządzanie projektem Europejskim oraz Zarządzanie Projektem realizowanych w ramach Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w ramach programu TEMPUS. Autor wielu praktycznych opracowań z zakresu logistyki, redukcji kosztów oraz zarządzania projektem. Współpracownik GARR, MŚP, PTE oraz licznych firm szkoleniowych i konsultingowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus (1995-1998). Od 2000 Ekspert w Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Podlaskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku lat prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe dla praktyków gospodarczych i przedstawicieli jednostek samorządowych organizowane m.in. przez MŚP, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne i inne. Autor ponad 90 artykułów 5 książek i współautor 3 poradników. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
1 880
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach