O szkoleniu
Cele szkolenia:
doskonalenie umiejętności negocjacji warunków zakupu towarów/usług oraz poznanie praktycznych metod i technik wykorzystywanych przez najlepszych kupców.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- udoskonalenie osobistych umiejętności i zdolności negocjacyjnych,
- nabycie umiejętności przygotowania i budowania scenariuszy negocjacyjnych oraz stosowania właściwych, odpowiednich do okoliczności technik negocjacyjnych,
- zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji,
- nabycie umiejętności zarządzania sytuacją negocjacyjną oraz obrony przed chwytami negocjacyjnym.
doskonalenie umiejętności negocjacji warunków zakupu towarów/usług oraz poznanie praktycznych metod i technik wykorzystywanych przez najlepszych kupców.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- udoskonalenie osobistych umiejętności i zdolności negocjacyjnych,
- nabycie umiejętności przygotowania i budowania scenariuszy negocjacyjnych oraz stosowania właściwych, odpowiednich do okoliczności technik negocjacyjnych,
- zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji,
- nabycie umiejętności zarządzania sytuacją negocjacyjną oraz obrony przed chwytami negocjacyjnym.
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy kadrę kierowniczą, pracowników działów zaopatrzenia oraz sprzedaży.
Program szkolenia
I. POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW - wyznaczanie sposobu współpracy z dostawcą
1.Zmiany w łańcuchu dostaw - racjonalizacja bazy dostaw
2.„Siła dostawcy" -miary subiektywne i obiektywne *kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy *poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość *poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a zaufanie
II. KUPIEC - budowanie i sterowanie własnym wizerunkiem
1. Autoprezentacja -świadome manipulowanie wrażeniem
2. Błędy autoprezentacyjne *rozbieżność między pożądanym, a rzeczywistym wizerunkiem kupca
3. Taktyki autoprezentacyjne,
4. Celowe wywieranie złego wrażenia,
5. Scenografia: „dekoracje", rekwizyty, oświetlenie,
6. Zasada komplementarności *postawa błagalna: demonstrowanie słabości,bezradności
*zastraszanie: demonstrowanie siły, gniewu
III. GRA: kupiec- oferent
1. Pułapki i ograniczenia kupującego w kontakcie z oferentem
2. Spotkanie z oferentem -kategorie oceny rozpatrywanych ofert,
3. Manipulacje handlowców -rozpoznawanie i przeciwdziałanie,
4.Rozpoznawanie własnych obszarów największej podatności na manipulacje handlowców,
5.Kreowanie siebie na ważnego klienta -sposoby kształtowania wygodnej relacji z oferentem
*organizacja przestrzeni *modelowanie tematu i sposobu rozmowy *rozpoznawanie najważniejszych interesów i ograniczeń dostawcy *przerywanie, brak uwagi, presja czasu, „kamienna twarz"
IV.TWORZENIE PRESJI SYTUACYJNEJ W KONTAKCIE Z HANDLOWCEM
1. Osłabianie oferenta - debiuty kupieckie
*stawianie w niedoczasie (zmuszanie do odsłonięcia kart)* „nie jestem zainteresowany współpracą na tych warunkach" *„interesuje mnie tylko..."
*krytyka i straszenie konkurencją * kryptolicytacja
V.ASERTYWNOŚĆ KUPCA - jak radzić sobie z presją i zagrywkami sprzedających
*odmowa kupiecka *stawianie granic *krytyka i radzenie sobie z sugestiami i „uwodzeniem" handlowca *niestandardowe i niestereotypowe zagrywki w kontaktach z handlowcami
VI.TAKTYKI NEGOCJACJI
1.Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych,
2.Ustępstwa w negocjacjach,
3.Impas i metody jego przełamywania
1.Zmiany w łańcuchu dostaw - racjonalizacja bazy dostaw
2.„Siła dostawcy" -miary subiektywne i obiektywne *kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy *poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość *poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a zaufanie
II. KUPIEC - budowanie i sterowanie własnym wizerunkiem
1. Autoprezentacja -świadome manipulowanie wrażeniem
2. Błędy autoprezentacyjne *rozbieżność między pożądanym, a rzeczywistym wizerunkiem kupca
3. Taktyki autoprezentacyjne,
4. Celowe wywieranie złego wrażenia,
5. Scenografia: „dekoracje", rekwizyty, oświetlenie,
6. Zasada komplementarności *postawa błagalna: demonstrowanie słabości,bezradności
*zastraszanie: demonstrowanie siły, gniewu
III. GRA: kupiec- oferent
1. Pułapki i ograniczenia kupującego w kontakcie z oferentem
2. Spotkanie z oferentem -kategorie oceny rozpatrywanych ofert,
3. Manipulacje handlowców -rozpoznawanie i przeciwdziałanie,
4.Rozpoznawanie własnych obszarów największej podatności na manipulacje handlowców,
5.Kreowanie siebie na ważnego klienta -sposoby kształtowania wygodnej relacji z oferentem
*organizacja przestrzeni *modelowanie tematu i sposobu rozmowy *rozpoznawanie najważniejszych interesów i ograniczeń dostawcy *przerywanie, brak uwagi, presja czasu, „kamienna twarz"
IV.TWORZENIE PRESJI SYTUACYJNEJ W KONTAKCIE Z HANDLOWCEM
1. Osłabianie oferenta - debiuty kupieckie
*stawianie w niedoczasie (zmuszanie do odsłonięcia kart)* „nie jestem zainteresowany współpracą na tych warunkach" *„interesuje mnie tylko..."
*krytyka i straszenie konkurencją * kryptolicytacja
V.ASERTYWNOŚĆ KUPCA - jak radzić sobie z presją i zagrywkami sprzedających
*odmowa kupiecka *stawianie granic *krytyka i radzenie sobie z sugestiami i „uwodzeniem" handlowca *niestandardowe i niestereotypowe zagrywki w kontaktach z handlowcami
VI.TAKTYKI NEGOCJACJI
1.Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych,
2.Ustępstwa w negocjacjach,
3.Impas i metody jego przełamywania
Czas trwania
Pobyt: od 21.05.2014 r. (kolacja) do 24.05.2014 r.(obiad)
Prelegenci

Grzegorz JACKOWSKI - praktyk, trener z bogatym doświadczeniem zawodowym - przez wiele lat był zatrudniony na stanowiskach prezesa, dyrektora sprzedaży oraz coacha w dużych przedsiebiorstwach. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych, szkoli dla biznesu od 12 lat. Absolwent kursów zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University oraz w Kansas City i Toronto. Autor m.in. projektu wdrożonego dla jednej z międzynarodowych firm logistycznych, polegającego na przygotowaniu założeń, systemu komunikacji, standardów wyników i systemu motywacji finansowej w oparciu o zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży (SBO/MBO) oraz autor programu akredytowanego przez PHARE z zakresu zarządzania sprzedażą
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
1 880
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach