O szkoleniu
W szkoleniu przedstawione zostaną metody negocjacyjne i ulubione taktyki stosowane przez kupców z Europy, Azji i Rosji, które będą praktycznie wykorzystywane podczas symulacji negocjacyjnych.
Celem szkolenia jest
- osiągnięcie sprawności w przygotowaniu się do negocjacji
- nabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych i czynników wpływających na proces podejmowania decyzji oraz zastosowania odpowiednich strategii działania
- poznanie procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych i podziału ról taktycznych i merytorycznych.
Celem szkolenia jest
- osiągnięcie sprawności w przygotowaniu się do negocjacji
- nabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych i czynników wpływających na proces podejmowania decyzji oraz zastosowania odpowiednich strategii działania
- poznanie procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych i podziału ról taktycznych i merytorycznych.
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy menedżerów zarządzających działami sprzedaży, członków zarządu i specjalistów odpowiedzialnych za porozumienia z zagranicznymi partnerami.
Program szkolenia
1. Etapy negocjacji
planowanie
- jakie są nasze cele?
- z kim będziemy negocjować?
- jaki jest najlepszy termin negocjacji?
- jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?
- jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?
- na ilu płaszczyznach będziemy się poruszać?
przygotowanie do negocjacji
- poznanie drugiej strony
- wybór właściwej strategii negocjacyjnej
- opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
- opracowanie argumentów
rozpoczęcie negocjacji
- psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i kierowanie wrażeniem
- procedury otwarcia negocjacji
- prezentacja ofert
- tworzenie właściwego klimatu negocjacji - wzbudzenie sympatii i zaufania
negocjacje zasadnicze
- kolejność poruszanych problemów
- strategia ustępstw
- wychodzenie z impasu
- ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa
- „arabski targ" i inne schematy w negocjacjach cenowych
- odpieranie obiekcji i zastrzeżeń
- argumenty pozacenowe w negocjowaniu cen
zakończenie negocjacji
2. Mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji handlowych
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
motywy zachowań partnera
ryzyko a osobowość
rola wizerunku negocjatora
3. Trudne sytuacje negocjacyjne
trudni negocjatorzy
manipulowanie emocjami
konflikty negocjacyjne
- źródła
- dynamika i konsekwencje konfliktu
- sposób zachowania się w sytuacji konfliktowej (unikanie, rywalizacja, akomodacja, kompromis, współpraca)
zaufanie stron jako warunek skutecznych negocjacji
4. Jak negocjować z silniejszym partnerem?
reguły i techniki negocjacyjne stosowane przy braku równowagi negocjacyjnej stron
czynniki siły w negocjacjach
jak przygotować BATNA?
typowe techniki presji stosowane przez silniejszego partnera
rozpoznawanie manipulacji w negocjacjach
5. Etykieta biznesu w negocjacjach jako międzynarodowy język kurtuazji
etykieta biznesu a etykieta towarzyska - świadomość różnic
poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych
elementy protokołu dyplomatycznego
organizacja spotkań negocjacyjnych
6. Specyfika negocjacji z partnerem zagranicznym
różnice kulturowe w negocjacjach
sposoby porównywania kultur
kulturowe różnice w stylach negocjowania
komunikacja w negocjacjach z uwzględnieniem różnic kulturowych
planowanie
- jakie są nasze cele?
- z kim będziemy negocjować?
- jaki jest najlepszy termin negocjacji?
- jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?
- jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?
- na ilu płaszczyznach będziemy się poruszać?
przygotowanie do negocjacji
- poznanie drugiej strony
- wybór właściwej strategii negocjacyjnej
- opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
- opracowanie argumentów
rozpoczęcie negocjacji
- psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i kierowanie wrażeniem
- procedury otwarcia negocjacji
- prezentacja ofert
- tworzenie właściwego klimatu negocjacji - wzbudzenie sympatii i zaufania
negocjacje zasadnicze
- kolejność poruszanych problemów
- strategia ustępstw
- wychodzenie z impasu
- ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa
- „arabski targ" i inne schematy w negocjacjach cenowych
- odpieranie obiekcji i zastrzeżeń
- argumenty pozacenowe w negocjowaniu cen
zakończenie negocjacji
2. Mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji handlowych
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
motywy zachowań partnera
ryzyko a osobowość
rola wizerunku negocjatora
3. Trudne sytuacje negocjacyjne
trudni negocjatorzy
manipulowanie emocjami
konflikty negocjacyjne
- źródła
- dynamika i konsekwencje konfliktu
- sposób zachowania się w sytuacji konfliktowej (unikanie, rywalizacja, akomodacja, kompromis, współpraca)
zaufanie stron jako warunek skutecznych negocjacji
4. Jak negocjować z silniejszym partnerem?
reguły i techniki negocjacyjne stosowane przy braku równowagi negocjacyjnej stron
czynniki siły w negocjacjach
jak przygotować BATNA?
typowe techniki presji stosowane przez silniejszego partnera
rozpoznawanie manipulacji w negocjacjach
5. Etykieta biznesu w negocjacjach jako międzynarodowy język kurtuazji
etykieta biznesu a etykieta towarzyska - świadomość różnic
poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych
elementy protokołu dyplomatycznego
organizacja spotkań negocjacyjnych
6. Specyfika negocjacji z partnerem zagranicznym
różnice kulturowe w negocjacjach
sposoby porównywania kultur
kulturowe różnice w stylach negocjowania
komunikacja w negocjacjach z uwzględnieniem różnic kulturowych
Czas trwania
Pobyt: od 16.03.2014 r. (kolacja) do 19.03.2014 r.(obiad)
Prelegenci

Grzegorz JACKOWSKI - Ceniony specjalista w zakresie negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.
Zapisz się
Cena 1
-
1 850
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90