Szkolenie

Szkolenie "NOWOCZESNY E-MARKETING W PRAKTYCE FIRMY" w Zakopanem

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
przestawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu internetowym wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce,
poznanie schematów działań i możliwości przyniesienia przez nie określonych mierzalnych wyników dla marki,
zapoznanie ze sposobami skuteczniejszego planowania marketingowego i bardziej optymalnego planowania mediów,
przekazania wiedzy na temat tego, jak formułować umowy i zasady współpracy z agencjami interaktywnymi i indywidualnymi freelancerami w różnych obszarach specjalizacji,
nabycie przez uczestników wiedzy o tym, jak skutecznie mierzyć i analizować efekty działań marketingowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
marketing managerów,
kierowników działów marketingu odpowiedzialnych za kontrolę działań reklamowych,
specjalistów ds. marketingu i reklamy,
wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu internetowego.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.
Krótkie podsumowanie najważniejszych trendów w marketingu internetowym
Jakie cechy powinien spełniać prawidłowo zrealizowany plan marketingowy.
Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej.

2. Badania marketingowe.
Identyfikacja i metody badania grupy docelowej
Wzorce i procedury segmentacji rynku
Badania produktów
Metody prognozowania popytu
Badania najskuteczniejszych form reklamy w Internecie
Wywiad marketingowy
Badania prawnych regulacji reklamy
Przedstawienie case-studies

3. Badania statystyczne w planowaniu marketingowych.
Wprowadzenie do tematu eksploracji danych marketingowych
Odkrywanie danych
Podstawowe metody i narzędzia statyczne
Analiza danych do skuteczniejszej segmentacji klientów
Analiza danych do lepszego prognozowania popytu
Badanie danych o ruchu internetowym
Wprowadzenie do hurtowni danych i technik OLAP
Analiza danych do wdrażania skuteczniejszych strategii marketingowych
Analiza danych historycznych do testowanie hipotez statystycznych
Przegląda podstawowych pakietów statystycznych

4. Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowym.
Czym są mikro-trendy
Wykorzystanie mikro-trendów w planowaniu marketingowych i kampaniach internetowych
Przegląd przykładowych mikro-trendów
Studium przypadków

5. Projektowanie ergonomicznych serwisów internetowych wg. zasad usability.
Wprowadzenie do usability
Omówienie podstawowych zasad i standardów projektowania zgodnie z zasadami usability
Planowanie interakcji
Ergonomia interfejsu a skuteczność komunikacji marketingowej
Przedstawienie typowych błędów w konstrukcji interfejsu na przykładach witryn internetowych
Skuteczne rozwiązania interfejsowe w branży e-commerce
Analizy przypadków

6. E-mail marketing.
Kiedy e-mail marketing może być skuteczny
Konstrukcja skutecznego przekazu marketingowego w wiadomości e-mail
Jak stworzyć e-mail graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowych
Prawne aspekty e-mail marketingu
Jak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych

7. Social-media marketing.
Omówienie podstawowych platform i danych statystycznych na temat sposobu ich wykorzystywania przez użytkowników
Wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej
Skuteczny Fan Page na Facebook
Własne aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)
Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikami
Mikroblogging

8. Marketing wirusowy i marketing szeptany.
Definicje
Czy marketing wirusowy jest rzeczywiście skuteczny?
Jak prawidłowo skonstruować wirusowy przekaz.
Przedstawienie wybranych najciekawszych kampanii wirusowych w Internecie i przedstawienie przełożenia z nich na rezultaty biznesowe.
Czy sam filmik wirusowy/gra wystarczy do sukcesu ? (promocja i pozycjonowanie materiałów wirusowych). Dystrybucja oraz stymulowanie odbiorców
Ile kosztuje realizacja i promocja kampanii wirusowej.
Mierzenie rezultatów akcji wirusowych w Internecie

9. Reklama porównawcza w Internecie i mediach tradycyjnych.
Reklama porównawcza na świecie. Zakres użycia i aspekty kulturowe.
Akceptacja społeczna reklama porównawczej
Kiedy stosować reklamę porównawczą
Analiza przypadków
Prawne uregulowania reklamy porównawczej (Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dyrektywy unijne)

10. Skuteczne pozycjonowanie.
Wybór terminów kluczowych pod pozycjonowanie. Omówienie narzędzi pomocniczych.
Jaki ruch może przynieść wypozycjonowanie pod konkretnymi hasłami
Jak skutecznie negocjować formę umowy z firmą pozycjonerską.
Jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie.
Kiedy stosować techniki SEO a kiedy SEM

11. Planowanie mediów w internecie i techniki SEM (Search Engine Markeitng).
Omówienie podstawowych sieci reklamy w Internecie
Współpraca z domami mediowymi
Skuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowych
Planowanie kampanii AdWords
Omówienie systemu Tradedoubler
Omówienie systemu AdTaily
Omówienie przykładowego planu mediów
Badanie skuteczności kampanii marketingowej

12. Niestandardowe formy marketingu w internecie
Marketing w blogosferze
Wykorzystanie serwisów zakupów grupowych do promocji marki (Groupon, Gruper, FastDeal itd.)
Voicemailing
Bluetooth marketing
Elektroniczne kupony
Konkursy online

13. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
Monitoring aktywności klientów
Mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych
Mierzenie skuteczność działań PRowskich
Mierzenie skuteczności kampanii wirusowych
Google Analytics
Omówienie podstawowych wskaźników i modeli rozliczeń (płatność za klik, płatność za akcje)
Jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe.

Czas trwania

Pobyt: od 21.05.2014 r. (kolacja) do 24.05.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
Praktyk - marketingiem internetowym zajmuje się o kilkunastu lat, praktykę zdobywał w kilku krajach w Europie w branży mobilnej i interaktywnej (m.in. Spotigo Gmbh w Madrycie, Siemens w Monachium, Cibenix w Dublinie gdzie współpracował przy rozwoju aplikacji mobilnej, która była najlepiej sprzedającą się aplikacją na urządzenia Nokia w 2006 roku).
Współzałożyciel i osoba zarządzająca firmą zajmującą się m.in. interaktywnym marketingiem i reklamą. Specjalizuje się w zaawansowanej kreacji online oraz nieszablonowych strategiach marketingowych. Jeden z jego flagowych produktów to awatar z inteligentnym systemem dialogowym. Laureat licznych nagród m.in. "Mikroprzedsiębiorca roku 2009" przyznana przez CitiBank Handlowy i fundacje Kroenenberga. Zrealizował projekty z dziedziny marketingu i kreacji dla renomowanych klientów m.in. InPost, Polskie Składy Budowlane SA, Viessmann i wiele innych. Laureat konkurusu "Interactive market entrepreneur" organizowanym przez British Council, reprezentant kraju w edycji międzynarodowej.

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 maja 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 24 - 26 lutego 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!