Szkolenie

Szkolenie "TECHNIKI PERSWAZYJNE I STRATEGIE ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY" w Warszawie

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji w zakresie:
• Efektywnego pozyskiwania nowych klientów
• Innowacyjnego tworzenia i wykorzystywania znanych technik zwiększania sprzedaży
• Technik radzenia sobie z obiekcjami klientów
• Wspierania lojalności klientów
• Kontrolowania przebiegu rozmowy i wglądu w postawy własne i klienta
• Perswazji i zbijania objekcji cenowych
• Pozyskiwania klientów konkurencji
• Radzenia sobie z trudnymi emocjami
• Asertywnego, stanowczego i partnerskiego stylu prowadzenia rozmów
Kto powinien wziąć udział?
osób mających kontakt z klientem B2B i B2C

Program szkolenia

1. FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
· Ocena, Doradzanie, Generalizacja i inne bariery w komunikacji
· Flow wg. M. Cikszentmihalyi i jego automotywacyjny aspekt
· Filary komunikacji asertywnej

2. POTRZEBY KLIENTA I WYBRANE STRATEGIE ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
· Cross selling, Up selling, Freebie Marketing, Baith and Swith, strategie zwiększania wartości sprzedaży – stadium przypadku
· Mody, Nawyki, Emocje i Motywacja klientów
· Podstawowa motywacja klienta
· Psychograficzna segmentacja rynku, dostosowanie się do wartości i podstawowej motywacji –studium przypadku Wals™ Framework

3. WZMACNIANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
· Manipulacja a asertywność w kontekście budowania relacji.
· Strategie zwiększania sprzedaży a lojalność klientów
· Bariery wyjścia dla klientów; sprzedaż lock – in.
· Długoterminowość relacji z klientem i sposoby jej budowania

4. REGUŁY PERSWAZJI I PERSWAZYJNY JĘZYK KORZYŚCI I STRATY
· Model C.Z.K.S.Z.
· Reguła niedostępności
· Reguła wzajemności
· Reaktancja
· Reguła konsekwencji

5. SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z OBJEKCJAMI KLIENTA
· Dlaczego mam wybrać właśnie was?
· Konkurencja ma doskonałą ofertę!
· Nie jesteście jedyni!
· Jest Pan piątym handlowcem w dniu dzisiejszym!
· Skąd mogę mieć pewność…
· Czy produkt na pewno spełnia standardy?
· I inne obiekcje… czyli jak pozyskać klienta przekonanego do współpracy z konkurencją

6. OBIEKCJE CENOWE KLIENTÓW I TWOJE METODY PERSWAZJI
· Wybrane sposoby obrony ceny
· Wykorzystanie technik perswazji
· Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty

7. GRA Z TWOJĄ OSOBOWOŚCIĄ
· Kto jest dla ciebie najtrudniejszym partnerem w rozmowach
· Co możesz zrobić aby pokonać trudności w komunikacji z silniejszą stroną
· Jak poznać typ osobowości klienta
· Jakie argumenty wykorzystywać w kontakcie z danym typem osobowości

8. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W TRAKCIE TRUDNYCH ROZMÓW Z KLIENTEM
· Empatia a radzenie sobie ze stresem
· Trudne emocje i co z nimi robić podczas rozmów
· Wyrażanie emocji w obsłudze klienta, na co można sobie pozwolić?
· Umiejętność diagnozy własnych zachowań i ich intencji
· Co mi utrudnia: syndrom nadmiernej kontroli, nie dopuszczanie emocji, wewnętrzny policjant, i in.
· Co mi pomaga: wewnętrzne przyzwolenie na popełnianie błędów, asertywne wyrażanie emocji i in.

9. STANOWCZE I ŁAGODNE STAWIANIE GRANIC
· Asertywne prawa własne i innych osób
· Model asertywnej obrony przed krytyką
· Model asertywnej odmowy

Czas trwania

Liczba godzin zajęć: 16

Prelegenci

Cytat
PAWEŁ WOJCIECHOWSKI - Trener - praktyk. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, zarządzania zespołem, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i umiejętności osobistych. Konsultant biznesowy. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz Szkołę Trenerów TROP rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (certyfikat trenerski na poziomie IV według Europejskich Ram Kwalifikacji (ERK). Odbył Mentoring TROP. W prowadzeniu szkoleń posługuje się elementami podejścia Gestalt, elementami metody TROP, zwracając w swojej pracy uwagę na aspekt praktycznego wykorzystania umiejętności. Autor artykułów, m.in; Negocjacje 1000 i jednej nocy, Trudny Klient czy Trudna Sytuacja, Efektywność Sprzedaży, oraz Kogo obchodzi co czuje handlowiec, Kluczowi Klienci (wywiad z trenerem wraz z artykułem), Aktywność w Burzliwych Czasach i in. Prywatnie autor książek i tomów poetyckich.

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 - 13 maja 2014
AS-BUD

00-024 Warszawa

al. Jerozolimskie 44

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
-
1100 PLN
Cena zawiera:
  • szkolenie, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i przerwy kawowe
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!