Szkolenie

Szkolenie "TRENING ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK" w Szczyrku

O szkoleniu

CEL SZKOLENIA:
- wzmocnienie własnego optymizmu i wprowadzenie satysfakcjonujących zmian osobistych,
- rozwijanie poczucia własnej wartości,
- pogłębienie relacji osobistych z osobami z bliskiego otoczenia oraz z klientami,
- wzrost zaufania do siebie i innych,
- rozwijanie umiejętności interpersonalnych- komunikacji werbalnej, i pozawerbalnej, komunikacji własnych emocji,
- wdrażanie pozytywnego nastawienia do zmian,
- poznanie technik redukujących negatywne emocje,
- wzrost odporności psychicznej
- zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwój umiejętności psychospołecznych, dzięki którym zwiększy się osobisty potencjał uczestniczek, które łatwiej podejmować będą wyzwania i realizować stawiane sobie cele w życiu zawodowym i osobistym.
Kto powinien wziąć udział?
sekretarek, asystentek dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej, pracowników biur zarządu.

Program szkolenia

CZĘŚĆ I

I. Osiąganie sukcesów zawodowych nowoczesnymi metodami

1. Postępowanie z inteligencją emocjonalną – gwarancją zaufania do siebie samego
- więcej miejsca dla emocji związanych z pracą zawodową,
- zaufaj intuicji,
- zbyt duże wymagania i niepowodzenia,
- nie wszystkie drogi prowadzą do zaplanowanego przez Ciebie celu,

2. Twórczość (kreatywność)- jako równowaga udanego życia
- Twoje miejsce w równowadze ze światem,
- wolność- samoświadomość, tożsamość- samoświadomość,
- wyrażanie krytyki w sposób twórczy,
- wyrażanie życzeń- mówimy zrozumiale,

3.Budowanie postawy asertywnej.
Ćwiczenia zwiększające możliwości w zakresie realizacji zachowań asertywnych:
- asertywna odmowa
- asertywna konfrontacja przekonań
- asertywne reagowanie na krytykę
- obrona przed atakiem werbalnym
- obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi
- asertywne wyrażanie oczekiwań
- asertywne wyrażanie krytyki i pochwał

4.Jak nauczyć się zachowań asertywnych?

II. Nowa technologia osiągania sukcesów

1. Jak zdobyć motywację do dobrej pracy i do dobrego życia?

2. Ćwiczenia:
- co sprawia że wydarzenie jest atrakcyjne?
- zwiększenie motywacji,
- generator nowego zachowania,
- odkrycie własnej misji,
- odnajdź swoją życiową pasję,
- badanie najgłębszych wartości i zasad

III. Negocjacje w sekretariacie- rozwijanie własnych zdolności.
- dochodzenie do porozumienia,
- wykorzystanie argumentacji,
- zamknięcie rozmowy

IV. Zarządzanie czasem w sekretariacie
- postawy wobec czasu.
 postawa reaktywna, proaktywna, bierna i marzycielska.
 postawy wobec czasu wg Zimbardo
 analiza własnego tempa pracy - zarządzanie czasem a wydajność pracy. krzywa wydajności.
 typowe problemy z czasem w pracy (pożeracze czasu).
 rola motywacji wewnętrznej w dobrej organizacji pracy.
- systemy zarządzania sobą w czasie
 główne zasady zarządzania czasem (Eisenhowera, Pareto)
 metody ustalania priorytetów - analiza ABC
 sztuka formułowania celów - reguła efektywnego celu. rodzaje celów
 przepływ informacji w firmie kluczem do sprawności działania.

CZĘŚĆ II
I. Budowanie wizerunku, nowoczesny wizaż i stylizacja–warsztaty z wizażystką

1. Autoprezentacja
• rola stroju w życiu zawodowym
• sekrety profesjonalnej prezentacji,
• wizerunek w biznesie
• pozytywne oddziaływanie na otoczenie

2. Stylizacja
• dobór fryzury,
• ubioru do typu urody, sylwetki
• kolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie

3. Profesjonalny makijaż
• pokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzy
• konsultacje indywidualne - dla każdej uczestniczki- wizaż i wykonanie makijażu

Czas trwania

Pobyt: od 2.03.2014 r. (kolacja) do 5.03.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
CZĘŚĆ I - Doktor nauk humanistycznych, psycholog, licencjonowany trener- Certified practitioner of Art of Neuro-Linguitic Programming in Poland, członek PTP(Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) doświadczony trener umiejętności psychospołecznych z certyfikatem NLP, rektor Wyższej Szkoły Ekonomicznej, stały współpracownik CSB, wysoko ceniony przez uczestników szkoleń.

CZĘŚĆ II - Praktyk, profesjonalna wizażystka z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca stylizacji i wizażu, koordynator i trener wizażystek w MAX FACTOR.

Gdzie i kiedy

Szczyrk 3 - 5 marca 2014
Hotel Elbrus ***

43-370 Szczyrk

Słoneczna 8

woj. śląskie

Weź udział

Cena 1
-
1920 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

· Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
· Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
· Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
· W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
· Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!