O szkoleniu
Cel szkolenia:
- Rozwijanie umiejętności pełnienia ról kierowniczych,
- Doskonalenie efektywnej współpracy z podwładnymi,
- Poznanie mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami,
- Identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołem,
- Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,
- Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,
- Rozumienie dynamiki zespołu,
- Kształcenie partnerskiej postawy wobec pracowników,
- Budowanie autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych.
Korzyści z uczestnictwa:
-Identyfikacja z rolą menedżerską
-Wzrost skuteczności działania jako menedżera
-Integracja zespołu wokół zadania
-Konstruktywne rozwiązywanie problemów z pracownikami
-Wzrost samooceny i pewności siebie
-Rozwój osobisty
Uczestnicy podczas praktycznych warsztatów zidentyfikują własny styl kierowania, opanują techniki efektywnej komunikacji, zwiększą swój poziom rozumienia istoty konfliktu oraz nauczą się rozwiązywać go w sposób konstruktywny, poznają sposoby motywowania pracowników i zasady egzekwowania poleceń, będą potrafili wyznaczać zadania i kontrolować ich realizacje.
- Rozwijanie umiejętności pełnienia ról kierowniczych,
- Doskonalenie efektywnej współpracy z podwładnymi,
- Poznanie mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami,
- Identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołem,
- Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,
- Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,
- Rozumienie dynamiki zespołu,
- Kształcenie partnerskiej postawy wobec pracowników,
- Budowanie autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych.
Korzyści z uczestnictwa:
-Identyfikacja z rolą menedżerską
-Wzrost skuteczności działania jako menedżera
-Integracja zespołu wokół zadania
-Konstruktywne rozwiązywanie problemów z pracownikami
-Wzrost samooceny i pewności siebie
-Rozwój osobisty
Uczestnicy podczas praktycznych warsztatów zidentyfikują własny styl kierowania, opanują techniki efektywnej komunikacji, zwiększą swój poziom rozumienia istoty konfliktu oraz nauczą się rozwiązywać go w sposób konstruktywny, poznają sposoby motywowania pracowników i zasady egzekwowania poleceń, będą potrafili wyznaczać zadania i kontrolować ich realizacje.
Kto powinien wziąć udział?
kierowników zespołów produkcyjnych, brygadzistów, mistrzów oraz innych osób z nadzoru liniowego działów produkcyjnych firm.
Program szkolenia
1. Rola lidera w zespole
- Lider jako przywódca
- Kompetencje psychospołeczne kierownika
- Proces kierowania: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie
- Źródła autorytetu lidera
2. Style kierowania zespołem
- Style kierowania zespołem pracowniczym
- Style kierowania a charakter zespołu
- Dynamika zespołu pracowniczego - fazy rozwoju
- Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
- Dynamika zespołu a style kierowania - dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru
3. Budowanie konstruktywnego dialogu
- Znaczenie przepływu informacji w firmie
- Zakłócenia w relacjach: kierownik -pracownik
- Techniki poprawiające komunikację
- Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
- Zasady udzielania informacji zwrotnych
4. Ocena bieżąca i okresowa jako funkcja kierownicza
- Ocenianie jako element systemu motywacyjnego
- Zniekształcenia w procesie oceniania
- Zasady prowadzneia rozmów oceniających
- Przebieg rozmowy oceniającej
5. Budowanie postawy asertynwej
- Asertywność - zachowania ukierunkowane na rozwiązywanie problemów
- Model asertywngeo szefa
- Różnice między wydawaniem próśb i poleceń
- Asertywny sposób egzekwowania poleceń
6. Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem
- Rodzaje konfliktów w pracy
- Konstruktywne sposoby rozwiązywania problemów
- Prowadzenie trudnych rozmów
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
- Lider jako przywódca
- Kompetencje psychospołeczne kierownika
- Proces kierowania: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie
- Źródła autorytetu lidera
2. Style kierowania zespołem
- Style kierowania zespołem pracowniczym
- Style kierowania a charakter zespołu
- Dynamika zespołu pracowniczego - fazy rozwoju
- Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
- Dynamika zespołu a style kierowania - dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru
3. Budowanie konstruktywnego dialogu
- Znaczenie przepływu informacji w firmie
- Zakłócenia w relacjach: kierownik -pracownik
- Techniki poprawiające komunikację
- Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
- Zasady udzielania informacji zwrotnych
4. Ocena bieżąca i okresowa jako funkcja kierownicza
- Ocenianie jako element systemu motywacyjnego
- Zniekształcenia w procesie oceniania
- Zasady prowadzneia rozmów oceniających
- Przebieg rozmowy oceniającej
5. Budowanie postawy asertynwej
- Asertywność - zachowania ukierunkowane na rozwiązywanie problemów
- Model asertywngeo szefa
- Różnice między wydawaniem próśb i poleceń
- Asertywny sposób egzekwowania poleceń
6. Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem
- Rodzaje konfliktów w pracy
- Konstruktywne sposoby rozwiązywania problemów
- Prowadzenie trudnych rozmów
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
Czas trwania
Pobyt: od 23.02.2014 r. (kolacja) do 26.02.2014 r.(obiad)
Prelegenci

dr Ewa Kosak - Licencjonowany trener (certyfikat NLP) umiejętności psychospołecznych, psycholog, praktyk - od 15 lat szkoli menedżerów, liderów produkcji, mistrzów oraz kierowników na różnych szczeblach zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności menedżerskich, komunikacji, zarządzania zasobami ludzkimi oraz projektach doradczych dla firm. Prelegent na konferencjach, wykładowca na wyższych uczelniach i autor wielu artykułów w specjalistycznych czasopismach.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1853,00 zł netto + VAT) / 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1814,00 zł netto + VAT)
1 950
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90