O szkoleniu
Ostatnie lata znacząco zmieniły sposób komunikacji B2B. Rola klasycznych spotkań face to face, targów czy konferencji zmniejszyła się na rzecz budowania relacji biznesowych w świecie online. Okres pandemii koronawirusa pokazał, że jest to możliwe, niekiedy niezbędne i równie efektywne. LinkedIn, zrzeszający ponad 810 milionów użytkowników na świecie oraz ok. 4,7 miliona w Polsce, okazał się w tym bezkonkurencyjny.
Podczas szkolenia pokażemy, jak pokierować swoimi działaniami na LinkedIn, aby zbudować silną i rozpoznawalną markę osobistą, która:
- zapewni Ci pozycję eksperta na rynku,
- jest pierwszym krokiem do stworzenia profesjonalnego wizerunku firmy lub organizacji.
Na szkoleniu dowiesz się:
- Od czego zacząć?
- Jak dotrzeć do decydentów w swojej branży?
- Jak zabłysnąć i dać się zauważyć w sieci?
- Co publikować, a czego się wystrzegać, aby być postrzeganym jako ekspert w swojej dziedzinie?
- Jak powiązać profil osobisty z profilem organizacji, by - "po nitce do kłębka" - zbudować także markę firmową?
Cele szkolenia:
We współczesnych realiach marka osobista jest niezbędnym elementem rozwoju osobistego, kariery, a często także firmy. Mając na uwadze potrzeby osób, które pragną świadomie kierować swoim życiem zawodowym i realizować ambitne projekty, stworzyliśmy specjalny program szkoleniowy, którego celem jest przygotowanie Uczestników do budowania marki osobistej w najpopularniejszym social medium dla profesjonalistów – portalu LinkedIn. Pokażemy także, jak poprzez markę osobistą stworzyć profesjonalny wizerunek firmy.
Korzyści ze szkolenia:
- zrozumienie, jak potężnym narzędziem jest LinkedIn
- wiedza o tajnikach i algorytmach LinkedIna
- umiejętność wykorzystania narzędzia do realizacji swoich indywidualnych celów
- wiedza, na czym polega marka osobista, jak ją odpowiednio zbudować i jak sprawić, aby stała się rozpoznawalna
- umiejętność komunikowania się z siecią i pisania atrakcyjnych postów
- praktyczne rozwiązania, jak znaleźć nową pracę lub pozyskać nowych Klientów
- kreowanie własnego wizerunku – dzięki sporządzonym w czasie szkolenia osobistym planom działania (zawierającym priorytety własnej strategii wizerunkowej oraz rozpoznanie obszarów do rozwoju) Uczestnicy warsztatu będą mogli sprawnie kontynuować kreowanie własnego wizerunku na Linkedinie.
Na szkoleniu dowiesz się:
- kim są Twoi decydenci oraz jak i jakim przekazem do nich dotrzeć
- w czym pomaga SSI – social selling index – oraz jak go odczytywać
- jakie są magiczne godziny i dni publikacji
- jak wyglądają zasady LinkedInowego savoir-vivre
- jak powiązać swój profil z profilem organizacji
Na szkoleniu nauczysz się:
- budować wizerunek i profil na LinkedIn zgodny z własną marką – 10 zasad profesjonalnego profilu
- budować wizerunek osoby kompetentnej – profesjonalisty w swojej branży zgodnie z wybranym archetypem
- pisać niesprzedażowe posty, które jednak sprzedają
- czytać zasięgi i wykorzystywać analitykę postów do swoich celów
Adresaci szkolenia:
- Działy HR, którym zależy na większej wiarygodności i efektywności w trakcie procesów rekrutacyjnych – zewnętrznych oraz wewnętrznych
- Pracownicy korporacji, administracji publicznej oraz małych firm, którzy są zadowoleni z aktualnego miejsca pracy, ale chcą wzmocnić swoją markę i umiejętnie komunikować klientom wewnętrznym oraz zewnętrznym swoje kompetencje
- Pracownicy, którzy chcą zwiększyć swoje szanse w przypadku awansów i rekrutacji wewnętrznych
- Pracownicy, którzy chcą sprawdzić swoją atrakcyjność na rynku pracy polskim i zagranicznym
- Pracownicy, którzy chcą lub muszą szukać nowego miejsca pracy i już na początkowym etapie selekcji chcą znaleźć się na tzw. short liście
- Działy marketingu, które chcą wspierać działy handlowe w realizowaniu social sellingu, czyli nowoczesnej sprzedaży w social mediach
- Każda osoba, która chce i potrzebuje wzmocnić rozpoznawalność swojego nazwiska
- Freelancerzy, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność i moc swojej marki w celu pozyskania większej liczby nowych zleceń
- Sprzedawcy, którzy mierzą się z bezskutecznym cold callingiem i potrzebują zwiększyć możliwości bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi Klientami.
- Właściciele firm, którzy chcą wzmocnić swoją markę i pozycję w świecie biznesu.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia
- Diagnoza potrzeb szkoleniowych Uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.
- Omówienie celów kursu.
Moduł I
- Poznaj LinkedIna – dawka statystyk dla zrozumienia potęgi międzynarodowej platformy.
- LinkedIn to nie Instagram, Facebook czy Tik Tok – plusy i minusy.
- Co to jest SSI (Social Selling Index), czyli wskaźnik rozpoznawalności na LinkdInie: z czego się składa - 4 filary SSI; jakimi działaniami wzmacniać poszczególne filary; dlaczego jest dla Ciebie ważny
- Twoje konto na LinkedIn – I etap budowania wizerunku profesjonalisty – 10 kroków, bez których Twój profil nie będzie profesjonalny.
Moduł II
- Twoje persony – II etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak budować sieć wartościowych kontaktów?
Moduł III
- O czym będziesz pisać? – III etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak komunikować się z siecią kontaktów?
- Zbudowanie pomysłu na Twoją markę osobistą (Twoje wyróżniki, archetyp i cele).
- Nauka tworzenia postów, które „czytają i klikają się” na LinkedIn – warsztat z komputerem; posty storytellingowe, czyli publikacje, które nie polegają na sprzedawaniu, a na dzieleniu się wiedzą, a co za tym idzie wzbudzają w odbiorcach konkretne potrzeby, które mogą i będą chcieli zrealizować u Ciebie
Moduł IV
- Kiedy publikować, aby nasi decydenci czytali? Magiczne dni i godziny.
- Savoir vivre na LinkedIn’ie – co możemy, a czego nie wypada?
Moduł V
- Jak (nie)budować własnej marki w sieci (mediach społecznościowych)? - zasady, które nie spowodują, że Twoja marka osobista doprowadzi Cię do sukcesu.
- Przygotowanie osobistego planu działania dopasowanego do indywidualnej strategii budowania własnej marki.
Podsumowanie szkolenia
- Powtórzenie zagadnień prezentowanych przez szkolenie.
- Pytania i dyskusje Uczestników.
Czas trwania
10.00-16.00
Prelegenci
Doświadczona trenerka, marketerka i konsultantka.
Praktyk marketingu od 13 lat. Trener z zakresu social mediów. Twórca strategii marketingowych dla firm B2B i B2C. Konsultantka marketingowa – doradzała m. in. firmom takim jak: La Mania Home (design), Mientha (IT), We Care Med. (branża medyczna). Twórca marek osobistych na LinkedIn dla wielu ekspertów z różnorodnych branż.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
- budowania strategii marketingowej,
- budowania strategii personalnej na LinkedIn,
- social media.
Ukończyła socjologię oraz zarządzanie i marketing na Akademii Leona Koźmińskiego.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607