Szkolenie z LinkedIna - jak budować silną markę osobistą w social mediach? Trendy LinkedIn

O szkoleniu

Ostatnie lata znacząco zmieniły sposób komunikacji B2B. Rola klasycznych spotkań face to face, targów czy konferencji zmniejszyła się na rzecz budowania relacji biznesowych w świecie online. Okres pandemii koronawirusa pokazał, że jest to możliwe, niekiedy niezbędne i równie efektywne. LinkedIn, zrzeszający ponad 810 milionów użytkowników na świecie oraz ok. 4,7 miliona w Polsce, okazał się w tym bezkonkurencyjny.

Podczas szkolenia pokażemy, jak pokierować swoimi działaniami na LinkedIn, aby zbudować silną i rozpoznawalną markę osobistą, która:

  • zapewni Ci pozycję eksperta na rynku,
  • jest pierwszym krokiem do stworzenia profesjonalnego wizerunku firmy lub organizacji.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Od czego zacząć?
  • Jak dotrzeć do decydentów w swojej branży?
  • Jak zabłysnąć i dać się zauważyć w sieci?
  • Co publikować, a czego się wystrzegać, aby być postrzeganym jako ekspert w swojej dziedzinie?
  • Jak powiązać profil osobisty z profilem organizacji, by - "po nitce do kłębka" - zbudować także markę firmową?

Cele szkolenia:

We współczesnych realiach marka osobista jest niezbędnym elementem rozwoju osobistego, kariery, a często także firmy. Mając na uwadze potrzeby osób, które pragną świadomie kierować swoim życiem zawodowym i realizować ambitne projekty, stworzyliśmy specjalny program szkoleniowy, którego celem jest przygotowanie Uczestników do budowania marki osobistej w najpopularniejszym social medium dla profesjonalistów – portalu LinkedIn. Pokażemy także, jak poprzez markę osobistą stworzyć profesjonalny wizerunek firmy.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • zrozumienie, jak potężnym narzędziem jest LinkedIn
  • wiedza o tajnikach i algorytmach LinkedIna
  • umiejętność wykorzystania narzędzia do realizacji swoich indywidualnych celów
  • wiedza, na czym polega marka osobista, jak ją odpowiednio zbudować i jak sprawić, aby stała się rozpoznawalna
  • umiejętność komunikowania się z siecią i pisania atrakcyjnych postów
  • praktyczne rozwiązania, jak znaleźć nową pracę lub pozyskać nowych Klientów
  • kreowanie własnego wizerunku – dzięki sporządzonym w czasie szkolenia osobistym planom działania (zawierającym priorytety własnej strategii wizerunkowej oraz rozpoznanie obszarów do rozwoju) Uczestnicy warsztatu będą mogli sprawnie kontynuować kreowanie własnego wizerunku na Linkedinie.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • kim są Twoi decydenci oraz jak i jakim przekazem do nich dotrzeć
  • w czym pomaga SSI – social selling index – oraz jak go odczytywać
  • jakie są magiczne godziny i dni publikacji
  • jak wyglądają zasady LinkedInowego savoir-vivre
  • jak powiązać swój profil z profilem organizacji

Na szkoleniu nauczysz się:

  • budować wizerunek i profil na LinkedIn zgodny z własną marką – 10 zasad profesjonalnego profilu
  • budować wizerunek osoby kompetentnej – profesjonalisty w swojej branży zgodnie z wybranym archetypem
  • pisać niesprzedażowe posty, które jednak sprzedają
  • czytać zasięgi i wykorzystywać analitykę postów do swoich celów
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Działy HR, którym zależy na większej wiarygodności i efektywności w trakcie procesów rekrutacyjnych – zewnętrznych oraz wewnętrznych
  • Pracownicy korporacji, administracji publicznej oraz małych firm, którzy są zadowoleni z aktualnego miejsca pracy, ale chcą wzmocnić swoją markę i umiejętnie komunikować klientom wewnętrznym oraz zewnętrznym swoje kompetencje
  • Pracownicy, którzy chcą zwiększyć swoje szanse w przypadku awansów i rekrutacji wewnętrznych
  • Pracownicy, którzy chcą sprawdzić swoją atrakcyjność na rynku pracy polskim i zagranicznym
  • Pracownicy, którzy chcą lub muszą szukać nowego miejsca pracy i już na początkowym etapie selekcji chcą znaleźć się na tzw. short liście
  • Działy marketingu, które chcą wspierać działy handlowe w realizowaniu social sellingu, czyli nowoczesnej sprzedaży w social mediach
  • Każda osoba, która chce i potrzebuje wzmocnić rozpoznawalność swojego nazwiska
  • Freelancerzy, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność i moc swojej marki w celu pozyskania większej liczby nowych zleceń
  • Sprzedawcy, którzy mierzą się z bezskutecznym cold callingiem i potrzebują zwiększyć możliwości bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi Klientami.
  • Właściciele firm, którzy chcą wzmocnić swoją markę i pozycję w świecie biznesu.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia

  1. Diagnoza potrzeb szkoleniowych Uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.
  2. Omówienie celów kursu.

Moduł I

  1. Poznaj LinkedIna – dawka statystyk dla zrozumienia potęgi międzynarodowej platformy.
  2. LinkedIn to nie Instagram, Facebook czy Tik Tok – plusy i minusy.
  3. Co to jest SSI (Social Selling Index), czyli wskaźnik rozpoznawalności na LinkdInie: z czego się składa - 4 filary SSI; jakimi działaniami wzmacniać poszczególne filary; dlaczego jest dla Ciebie ważny
  4. Twoje konto na LinkedIn – I etap budowania wizerunku profesjonalisty – 10 kroków, bez których Twój profil nie będzie profesjonalny.

Moduł II

  1. Twoje persony – II etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak budować sieć wartościowych kontaktów?

Moduł III

  1. O czym będziesz pisać? – III etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak komunikować się z siecią kontaktów?
  2. Zbudowanie pomysłu na Twoją markę osobistą (Twoje wyróżniki, archetyp i cele).
  3. Nauka tworzenia postów, które „czytają i klikają się” na LinkedIn – warsztat z komputerem; posty storytellingowe, czyli publikacje, które nie polegają na sprzedawaniu, a na dzieleniu się wiedzą, a co za tym idzie wzbudzają w odbiorcach konkretne potrzeby, które mogą i będą chcieli zrealizować u Ciebie

Moduł IV

  1. Kiedy publikować, aby nasi decydenci czytali? Magiczne dni i godziny.
  2. Savoir vivre na LinkedIn’ie – co możemy, a czego nie wypada?

Moduł V

  1. Jak (nie)budować własnej marki w sieci (mediach społecznościowych)? - zasady, które nie spowodują, że Twoja marka osobista doprowadzi Cię do sukcesu.  
  2. Przygotowanie osobistego planu działania dopasowanego do indywidualnej strategii budowania własnej marki.

Podsumowanie szkolenia

  1. Powtórzenie zagadnień prezentowanych przez szkolenie.
  2. Pytania i dyskusje Uczestników.

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Doświadczona trenerka, marketerka i konsultantka.

Praktyk marketingu od 13 lat. Trener z zakresu social mediów. Twórca strategii marketingowych dla firm B2B i B2C. Konsultantka marketingowa – doradzała m. in. firmom takim jak: La Mania Home (design), Mientha (IT), We Care Med. (branża medyczna).  Twórca marek osobistych na LinkedIn dla wielu ekspertów z różnorodnych branż.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:

  • budowania strategii marketingowej,
  • budowania strategii personalnej na LinkedIn,
  • social media.

Ukończyła socjologię oraz zarządzanie i marketing na Akademii Leona Koźmińskiego.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!