Szkolenie
Szkolenie z wymagań normy ISO 9001:2015 - NOWOŚĆ
O szkoleniu
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z.o.o. zaprasza na szkolenie z zakresu znowelizowanej normy ISO 9001:2015.
Na szkoleniu uczestnicy poznają szczegółową interpretację nowych wymagań normy oraz otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia ich w swojej organizacji.
Na szkoleniu uczestnicy poznają szczegółową interpretację nowych wymagań normy oraz otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia ich w swojej organizacji.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób które chcą uzupełnić swoją wiedzę odnośnie wymagań. normy ISO 9001:2015, w szczególności do osób zajmujących się systemami zarządzania w organizacji.
Program szkolenia
I dzień (7h)
1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych,
• Określenie zakresu SZJ,
• Procesy SZJ.
7. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 2 – Wiodąca rola kierownictwa
• Wiodąca rola i zobowiązanie kierownictwa,
• Polityka jakości,
• Role, odpowiedzialność i uprawnienia.
II dzień (7h)
1. Wymagania ISO 9001:2015 cz.3 – Planowanie
• Działania w odpowiedzi na ryzyka i możliwości,
• Cele dotyczące jakości i planowanie ich osiągnięcia,
• Planowanie zmian.
2. Wymagania ISO 9001:2015 cz.4 - Działania wspierające
• Zasoby,
• Kompetencje,
• Świadomość,
• Komunikacja,
• Udokumentowana informacja.
3. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 5 – Działania operacyjne
• Planowanie i nadzór operacyjny,
• Wymagania odnośnie produktów i usług,
• Projektowanie produktów i usług,
• Nadzór nad dostarczanymi z zewnątrz procesami, produktami i usługami,
• Dostarczenie (realizacja) produktów i usług,
• Zwolnienie produktów i usług,
• Nadzór nad niezgodnymi rezultatami.
4. Wymagania ISI 9001:2015 cz. 6 – Ocena działań
• Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena,
• Audit wewnętrzny,
• Przegląd zarządzania.
5. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 7 – Doskonalenie
• Niezgodności i działania korygujące,
• Ciągłe doskonalenie.
1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych,
• Określenie zakresu SZJ,
• Procesy SZJ.
7. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 2 – Wiodąca rola kierownictwa
• Wiodąca rola i zobowiązanie kierownictwa,
• Polityka jakości,
• Role, odpowiedzialność i uprawnienia.
II dzień (7h)
1. Wymagania ISO 9001:2015 cz.3 – Planowanie
• Działania w odpowiedzi na ryzyka i możliwości,
• Cele dotyczące jakości i planowanie ich osiągnięcia,
• Planowanie zmian.
2. Wymagania ISO 9001:2015 cz.4 - Działania wspierające
• Zasoby,
• Kompetencje,
• Świadomość,
• Komunikacja,
• Udokumentowana informacja.
3. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 5 – Działania operacyjne
• Planowanie i nadzór operacyjny,
• Wymagania odnośnie produktów i usług,
• Projektowanie produktów i usług,
• Nadzór nad dostarczanymi z zewnątrz procesami, produktami i usługami,
• Dostarczenie (realizacja) produktów i usług,
• Zwolnienie produktów i usług,
• Nadzór nad niezgodnymi rezultatami.
4. Wymagania ISI 9001:2015 cz. 6 – Ocena działań
• Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena,
• Audit wewnętrzny,
• Przegląd zarządzania.
5. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 7 – Doskonalenie
• Niezgodności i działania korygujące,
• Ciągłe doskonalenie.
Czas trwania
14 h (2 dni)
Prelegenci


Eligiusz Myśliwy - CIA (Certified Internal Auditor), Ekspert w dziedzinie Zarządzania Jakością, trener, konsultant i pełnomocnik ds. jakości, specjalista w zakresie zarządzania ciągłością działania, auditor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Prezes Zarządu Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
Weź udział
Cena 1
netto
500
PLN
Cena zawiera:
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia wydany przez Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o., materiały szkoleniowe, poczęstunek
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego faksem na numer telefonu 12 653 20 13 lub drogą elektroniczną na adres mailowy: szkolenia@czj-infox.pl. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.czj-infox.pl.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69