Szkolenie

SZKOLENIE ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW

O szkoleniu

Głównym celem opracowanego z myślą o managerach szkolenia "Zarządzanie Czasem", jest warsztatowe przepracowanie aktualnych zadań i celów managera po to, aby zwiększyć skuteczność działania.

Dzięki technikom pozwalającym osiągnąć dwa razy więcej w o połowę krótszym czasie, stosując dobrze znane narzędzia (skrzynkę e-mail, kalendarz, laptop). Poprzez praktyczne ćwiczenia managerowie rozwiną umiejętność strategicznego podejmowania decyzji, które podwajają skuteczność w miejscu pracy.

Szkolenie wykorzystuje esencję innowacyjnych technik zarządzania czasem takich jak Zen To Done i Do It Tommorrow, dzięki którym możliwe się osiągnięcie staniu pełnej kontroli zadań i relasku równocześnie!

Szkolenie pokazuje, z jakiego powodu zarządzanie pracą w oparciu o kalendarz i dzienną listę spraw przestało wystarczać i nie jest w stanie sprostać tempu, różnorodności i złożoności zadań, jakie wykonują managerowie funkcjonujący w swoich miejscach pracy.

Efekty udziału w szkoleniu:

Zaczniesz kontrolować wszystkie zadania, jaki masz do zrobienia i nic już Ci nie umknie.
Stworzysz realną strategię zarządzania czasem dopasowaną do Twoich potrzeb.
Rozwiniesz nawyk szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich spraw i projektów, za które odpowiadasz.
Wypracujesz skuteczne nawyki organizacji pracy, które uchronią Cię przed stresem i wypaleniem zawodowym.
Poznasz sposoby radzenia sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie Zarządzanie Czasem dla Menedżerów.

Program szkolenia

1. ZARZĄDZANIE CZASEM, A SKUTECZNOŚĆ BIZNESOWA MANAGERA

Klasyczne narzędzia i techniki - dlaczego już nie działają w praktyce?
Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i skąd się bierze uczucie przepracowania?
Dlaczego niektóre sprawy "do zrobienia" nie chcą ruszyć z miejsca?
Zasady skutecznych managerów - "zasada 1", "zjedz tą żabę", "zasada 2 minut"
Obalamy mity - wielozadaniowość, twórczy bałagan i praca pod presją czasu
Nawyki w stylu Zen, czyli bądź produktywny i zrelaksowany równocześnie

2. PODWAJANIE SKUTECZNOŚCI DZIĘKI WŁAŚCIWYM MANAGERSKIM CELOM

Dlaczego skuteczni managerowie muszą mieć właściwe cele?
Techniki podejmowania skutecznych decyzji managerskich
Jak zarządzać, kiedy wszystko ciągle się zmienia?
Efektywne zebrania - kluczowe pytanie, które oszczędza wszystkim czas
Podejmowanie decyzji, czym się zająć i kiedy to wykonać (100% warsztatu)

3. PLANOWANIE PROJEKTÓW JAKO KLUCZ DO ZARZĄDZANIA CZASEM U MANAGERA

Planowanie naturalne, a planowanie kryzysowe
Planowanie kontra działanie, czyli zmiana paradygmatu
Co powinieneś przestać robić, aby móc lepiej zarządzać czasem?
Dlaczego planowanie nie zawsze ma sens?
Planowanie dla managerów (100% warsztatu)

4. SPRAWNOŚĆ OPERACYJNA MANAGERA, CZYLI JAK SKUTECZNIE DZIAŁAĆ

Ile czasu w tygodniu i jak szczegółowo trzeba planować?
Do czego, tak naprawdę, służy kalendarz?
Zrób to jutro - innowacyjne techniki tworzenia list zadań "do zrobienia"
Zarządzanie czasem pracy zespołu: organizacja, delegowanie i monitoring
Dzień aktywnego managera (100% warsztatu)

5. NARZĘDZIA MANAGERA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE CZASEM

Skrzynka e-mail jako centrum zarządzania managera
Listy kontrolne jako sposób na redukcję stresu w miejscu pracy
Warsztaty z użyciem narzędzi planowania: kalendarzem, notatnikiem, skrzynką e-mail
Plan działania po szkoleniu - tworzymy plan wdrożenia nowych zasad zarządzania czasem
(100% warsztatu)

Czas trwania

1 dzień, 6 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener: Izabela Krejca- Pawski
Trener - praktyk. Ekspertka z zakresie zarządzania czasem i efektywności menedżerskiej (osiągania celów), sprzedaży, telemarketingu, obsługi klienta i negocjacji.

Posiada ponad 7 lat doświadczenia zawodowego i biznesowego związanego z tematyka prowadzonych szkoleń. Karierę rozpoczynała w 2006 roku w Centrum Bankowości Bezpośrednie gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów bankowych. Następnie (2007 - 2010) związana z branżą szkoleniową zajmuje się wspieraniem klientów w procesach diagnozowania potrzeb szkoleniowych i zarządzaniem projektami szkoleniowo - doradczymi.

W latach 2009 - 2010 rozwija, jako inicjatorka i właścicielka internetowy start-up – portal www.swiatjestmaly.pl, który reprezentuje również w finale konkursu Innowator 2009r. Równolegle w 2010 roku zostaje Kierownikiem Działu Sprzedaży i Trenerem Wewnętrznym w Novitel Call Center, gdzie odpowiada za całość funkcjonowania call center i efektywność zespołów telemarketingowych.

Od 2011 do 2013 roku związana z AP Edukacja Szkolenia początkowo, jako Manager ds. Sprzedaży a następnie Koordynator ds. Rozwoju Sprzedaży. Do zakresu jej obowiązków należało stworzenie zespołów handlowych, wprowadzenie nowej marki na rynek i realizacja planów sprzedaży. Koordynowała równolegle pracę 3 zespołów sprzedażowych. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami i negocjowanie warunków umów.

W 2013 roku Trener Wewnętrzny konsultantów i managerów liniowych projektów T-Mobile Polska S.A., a także trener prowadzący szkolenia coachingowe projektu Play.

Certyfikowany trener sprzedaży. Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Brała również udział w Szkole Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, prowadzonej przez Piotra Wilama oraz Marka Kapturkiewicza.

W jej szkoleniach brali udział menedżerowie i pracownicy firm i instytucji takich, jak: Nautica Incevtive, Fundacja im. Zofii Rydet, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center Sp. z o.o., Bank Spółdzielczy Muszyna - Krynica Zdrój, Atech - Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Wędlina z Lublina, Hortico S.A, HAP Armatura, Domex I inni.

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (kulturoznawstwo, socjologia kultury, amerykanistyka). Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa i 3T Train The Traders.
Motto trenerskie:

„Wszystkie szkolenia i warsztaty, które prowadzę są oparte o metody nauczania dorosłych i stwarzanie możliwości wyboru, będącej podstawą kreatywności i wprowadzania zmian. Promuję myślenie skupione na procesie i jego doskonaleniu oraz wyszukiwaniu luk stwarzających szansę rozwoju. Kładę duży nacisk na rozwój jednostki i firmy poprzez uświadamianie mocnych stron i wzmacnianiu poczucia osobistej odpowiedzialności za osiągane wyniki i realizowane cele”.

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 kwietnia 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
brutto
553 PLN
Cena zawiera:
  • Szkolenie - 1-dniowe Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiady w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy
o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!