Szkolenie

Szkolenie "ZARZĄDZANIE EMOCJAMI I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA" w Zakopanem

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA:
poznanie istoty emocji oraz mechanizmów powstawania stresu,
odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących równowagę emocjonalną,
nauczenie się sposobów zmiany swojego stanu emocjonalnego, poprzez wykorzystanie technik relaksacyjnych,
poszerzenie umiejętności radzenia sobie z inwazyjnymi klientami
nabranie umiejętności nawiązywania i utrzymywania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi.
poznanie technik dobrego porozumiewania się
rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji
Kto powinien wziąć udział?
Menadżerów i pracowników, którzy pozostają w stałych, intensywnych relacjach z innymi ludźmi, są narażeni na ciągły stres. Umiejętność utrzymania równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej jest w ich sytuacji szczególnie ważna.

Program szkolenia

I. WPROWADZENIE DO ŚWIATA EMOCJI.
Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.
Emocje "pozytywne" i "negatywne" i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi.
Nauka języka emocji, czyli zrozumienie tego co się dzieje ze mną i z innymi ludźmi.
II. STRES NIE MUSI NAS WYNISZCZAĆ:
Co to jest stres i jak rozpoznawać poszczególne jego poziomy?
Źródła i rodzaje stresu.
Techniki relaksacyjne ułatwiające zadbanie o równowagę emocjonalną:
trening autogenny,
praca z oddechem,
ćwiczenia oddechowe i rozciągające,
techniki wizualizacji,
ćwiczenia poprawiające koncentrację i pozom wewnętrznego spokoju,
III. EMOCJE A POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI:
Filary poczucia własnej wartości.
Wpływ poczucia własnej wartości na efektywność i skuteczność działania w życiu zawodowym i prywatnym (poczucie kontroli nad sytuacją);
Wpływ systemu przekonań na nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje (eliminacja niekorzystnych wzorców zachowań).
Techniki zmiany osłabiających przekonań.
IV. JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?
Najpierw słuchaj, potem mów. Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.
Nieporozumienia i możliwość ich unikania
Cechy dobrego komunikatu.
Co to znaczy być spójnym w komunikacji?
Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.
Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.
V. ASERTYWNOŚĆ JAKO NARZĘDZIE KONTROLI EMOCJI:
Jak wyrażać gniew i złość?
Zasady formułowania krytyki konstruktywnej.
Zachowanie ukierunkowane na cel.

Czas trwania

Pobyt: od 21.05.2014 r. (kolacja) do 24.05.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego.Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi , komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo -szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB.

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 maja 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 20 - 22 lutego 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1860 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!