O szkoleniu
CELE SZKOLENIA:
poznanie istoty emocji oraz mechanizmów powstawania stresu,
odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących równowagę emocjonalną,
nauczenie się sposobów zmiany swojego stanu emocjonalnego, poprzez wykorzystanie technik relaksacyjnych,
poszerzenie umiejętności radzenia sobie z inwazyjnymi klientami
nabranie umiejętności nawiązywania i utrzymywania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi.
poznanie technik dobrego porozumiewania się
rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji
poznanie istoty emocji oraz mechanizmów powstawania stresu,
odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących równowagę emocjonalną,
nauczenie się sposobów zmiany swojego stanu emocjonalnego, poprzez wykorzystanie technik relaksacyjnych,
poszerzenie umiejętności radzenia sobie z inwazyjnymi klientami
nabranie umiejętności nawiązywania i utrzymywania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi.
poznanie technik dobrego porozumiewania się
rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji
Kto powinien wziąć udział?
Menadżerów i pracowników, którzy pozostają w stałych, intensywnych relacjach z innymi ludźmi, są narażeni na ciągły stres. Umiejętność utrzymania równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej jest w ich sytuacji szczególnie ważna.
Program szkolenia
I. WPROWADZENIE DO ŚWIATA EMOCJI.
Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.
Emocje "pozytywne" i "negatywne" i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi.
Nauka języka emocji, czyli zrozumienie tego co się dzieje ze mną i z innymi ludźmi.
II. STRES NIE MUSI NAS WYNISZCZAĆ:
Co to jest stres i jak rozpoznawać poszczególne jego poziomy?
Źródła i rodzaje stresu.
Techniki relaksacyjne ułatwiające zadbanie o równowagę emocjonalną:
trening autogenny,
praca z oddechem,
ćwiczenia oddechowe i rozciągające,
techniki wizualizacji,
ćwiczenia poprawiające koncentrację i pozom wewnętrznego spokoju,
III. EMOCJE A POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI:
Filary poczucia własnej wartości.
Wpływ poczucia własnej wartości na efektywność i skuteczność działania w życiu zawodowym i prywatnym (poczucie kontroli nad sytuacją);
Wpływ systemu przekonań na nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje (eliminacja niekorzystnych wzorców zachowań).
Techniki zmiany osłabiających przekonań.
IV. JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?
Najpierw słuchaj, potem mów. Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.
Nieporozumienia i możliwość ich unikania
Cechy dobrego komunikatu.
Co to znaczy być spójnym w komunikacji?
Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.
Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.
V. ASERTYWNOŚĆ JAKO NARZĘDZIE KONTROLI EMOCJI:
Jak wyrażać gniew i złość?
Zasady formułowania krytyki konstruktywnej.
Zachowanie ukierunkowane na cel.
Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.
Emocje "pozytywne" i "negatywne" i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi.
Nauka języka emocji, czyli zrozumienie tego co się dzieje ze mną i z innymi ludźmi.
II. STRES NIE MUSI NAS WYNISZCZAĆ:
Co to jest stres i jak rozpoznawać poszczególne jego poziomy?
Źródła i rodzaje stresu.
Techniki relaksacyjne ułatwiające zadbanie o równowagę emocjonalną:
trening autogenny,
praca z oddechem,
ćwiczenia oddechowe i rozciągające,
techniki wizualizacji,
ćwiczenia poprawiające koncentrację i pozom wewnętrznego spokoju,
III. EMOCJE A POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI:
Filary poczucia własnej wartości.
Wpływ poczucia własnej wartości na efektywność i skuteczność działania w życiu zawodowym i prywatnym (poczucie kontroli nad sytuacją);
Wpływ systemu przekonań na nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje (eliminacja niekorzystnych wzorców zachowań).
Techniki zmiany osłabiających przekonań.
IV. JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?
Najpierw słuchaj, potem mów. Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.
Nieporozumienia i możliwość ich unikania
Cechy dobrego komunikatu.
Co to znaczy być spójnym w komunikacji?
Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.
Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.
V. ASERTYWNOŚĆ JAKO NARZĘDZIE KONTROLI EMOCJI:
Jak wyrażać gniew i złość?
Zasady formułowania krytyki konstruktywnej.
Zachowanie ukierunkowane na cel.
Czas trwania
Pobyt: od 21.05.2014 r. (kolacja) do 24.05.2014 r.(obiad)
Prelegenci

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego.Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi , komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo -szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
1 860
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach