O szkoleniu
W dobie obecnej sytuacji gospodarczej wiele przedsiębiorstw podejmuje działania zmierzające do optymalizacji procesów funkcjonujących zarówno w przedsiębiorstwie jak i w łańcuchu dostaw. Możliwe są dwie drogi: własnymi siłami lub za pomocą konsultantów zewnętrznych. Niezależnie od wybranego sposobu istotnym jest posiadanie umiejętności planowania, realizowania i kontroli przebiegu projektu logistycznego.
Celem szkolenia jest:
przekazanie wiedzy na temat zarządzania projektami logistycznymi,
przekazanie praktycznych informacji w zakresie budżetowania, opracowywania harmonogramu oraz kontroli przebiegu projektów logistycznych,
wskazanie najczęściej popełnianych błędów w zakresie zarządzania projektami,
zapoznanie ze sposobami radzenia sobie z problemami, występującymi w procesie zarządzania projektami logistycznymi.
Celem szkolenia jest:
przekazanie wiedzy na temat zarządzania projektami logistycznymi,
przekazanie praktycznych informacji w zakresie budżetowania, opracowywania harmonogramu oraz kontroli przebiegu projektów logistycznych,
wskazanie najczęściej popełnianych błędów w zakresie zarządzania projektami,
zapoznanie ze sposobami radzenia sobie z problemami, występującymi w procesie zarządzania projektami logistycznymi.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest do:
- obecnych i przyszłych kierowników projektów,
- uczestników zespołów realizujących projekty w organizacjach,
- menedżerów zaangażowanych w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu.
- obecnych i przyszłych kierowników projektów,
- uczestników zespołów realizujących projekty w organizacjach,
- menedżerów zaangażowanych w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu.
Program szkolenia
1. Wstęp, czyli od czego zacząć przygotowania do projektu logistycznego:
czym jest projekt logistyczny?
Precyzyjne określenie celów projektu i ich opisanie,
analiza ryzyka związanego z umowami,
budowanie zespołów projektowych,
zakres obowiązków członków zespołu i kierownika projektu,
analiza SWOT.
2. Planowanie zasobów - aspekty finansowe i ludzkie projektu:
budżetowanie projektu,
kontrola dźwigni finansowej,
budowa systemu rozliczeń z realizowanych zadań i realizacji budżetów.
3. Budowa harmonogramu projektu:
budowanie modelu preferencji decydenta,
podział projektu na etapy,
określenie kamieni milowych,
dokumentacja,
planowanie cyklu realizacji - określanie czasów trwania, czas wyprzedzania i opóźnienia,
analiza zależności pomiędzy zadaniami,
metoda ścieżki krytycznej,
wykorzystanie narzędzi informatycznych do wizualizacji i kontroli realizacji harmonogramu.
4. Budowanie zapotrzebowania informacyjnego:
wykorzystanie modelu preferencji decydenta,
struktura danych,
zakres danych,
metody pozwalające na weryfikację jakości otrzymanych danych.
5. Zarządzanie projektem:
zarządzanie zmianą,
zmiany w projekcie i ich konsekwencje,
monitorowanie kosztów i postępu prac,
elementy zarządzania zespołem projektowym,
odbiory poszczególnych etapów projektów - prowadzenie dokumentacji.
6. Zamknięcie projektu:
odbiór końcowy,
akceptacja zleceniodawcy projektu,
dokumentowanie doświadczeń w celu zastosowania ich w kolejnych zadaniach.
czym jest projekt logistyczny?
Precyzyjne określenie celów projektu i ich opisanie,
analiza ryzyka związanego z umowami,
budowanie zespołów projektowych,
zakres obowiązków członków zespołu i kierownika projektu,
analiza SWOT.
2. Planowanie zasobów - aspekty finansowe i ludzkie projektu:
budżetowanie projektu,
kontrola dźwigni finansowej,
budowa systemu rozliczeń z realizowanych zadań i realizacji budżetów.
3. Budowa harmonogramu projektu:
budowanie modelu preferencji decydenta,
podział projektu na etapy,
określenie kamieni milowych,
dokumentacja,
planowanie cyklu realizacji - określanie czasów trwania, czas wyprzedzania i opóźnienia,
analiza zależności pomiędzy zadaniami,
metoda ścieżki krytycznej,
wykorzystanie narzędzi informatycznych do wizualizacji i kontroli realizacji harmonogramu.
4. Budowanie zapotrzebowania informacyjnego:
wykorzystanie modelu preferencji decydenta,
struktura danych,
zakres danych,
metody pozwalające na weryfikację jakości otrzymanych danych.
5. Zarządzanie projektem:
zarządzanie zmianą,
zmiany w projekcie i ich konsekwencje,
monitorowanie kosztów i postępu prac,
elementy zarządzania zespołem projektowym,
odbiory poszczególnych etapów projektów - prowadzenie dokumentacji.
6. Zamknięcie projektu:
odbiór końcowy,
akceptacja zleceniodawcy projektu,
dokumentowanie doświadczeń w celu zastosowania ich w kolejnych zadaniach.
Czas trwania
Pobyt: od 23.03.2014 r. (kolacja) do 26.03.2014 r.(obiad)
Prelegenci

Ekspert z zakresu logistyki i produkcji, doradca biznesowy, wykładowca na Wyższej Uczelni. Posiada europejski certyfikat Logistics Junior Level. Praktyk - od 12 lat właściciel firmy produkcyjnej. Swoje doświadczenie zdobywał pracując na stanowiskach menadżerskich działów logistycznych oraz planowania i przygotowania produkcji w dużych firmach. Aktualnie bierze udział w licznych projektach logistycznych, takich jak: audyty magazynów, analizy przepływów i projekty magazynów; wykonuje projekty technologiczno-organizacyjne, planowania i realizacji produkcji oraz inne, mające na celu wdrożenie lub optymalizacje nowoczesnych technik logistycznych w przedsiębiorstwach. Prowadzi szkolenia otwarte i projekty szkoleniowo-doradcze dla przedsiębiorstw różnej wielkości i branż. Trener wysoko oceniany przez uczestników szkoleń otwartych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
1 880
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach