Szkolenie

Szkolenie Zarządzanie Projektem - Warsztat Najlepszych Praktyk

O szkoleniu

Szkolenie "Zarządzanie Projektem. Warsztat Najlepszych Praktyk" - to solidna porcja konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń trenera w zarządzaniu projektami i odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci szkolenia Zarządzanie Projektem:

Szkolenie jest kierowane do kierowników projektów, kierowników zespołów oraz członków zespołów projektowych.

Program szkolenia

1. PROJEKT I ZARZĄDZANIE

Wprowadzenie do standardów zarządzania projektami
Definicje projektu i zarządzania projektami
Co powinien wiedzieć kierownik projektu, a czego wiedzieć nie musi
Co warto, aby wiedział zespół projektowy
Co powinien umieć kierownik projektu

2. PROJEKTY W ORGANIZACJI

Różnice w podejściu do zarządzania projektami w organizacjach, rodzaje organizacji, grupy projektów, programy i portfele, struktury wspierające zarządzanie projektami

3. PROCESY W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI

Projektowe i procesowe podejście do zarządzania
Co w projekcie wydarza się tylko raz, jakie elementy są powtarzalne
Procesy w zarządzaniu projektem w modelu PMBOK Guide
Grupowanie procesów w obszary wiedzy i grupy procesów

4. ZARZĄDZANIE INTEGRACJĄ W PROJEKCIE

Omówienie podstawowych dokumentów pozwalających na przygotowanie projektu do uruchomienia
Rola karty projektu i planu zarządzania projektem
Źródła danych i sposoby zdobywania informacji
Proces kierowania i zarządzania projektem i jego wyniki
O monitorowaniu prac
O zmianie i zarządzaniu zmianą w projekcie
Proces zintegrowanej kontroli zmian
Zamykanie projektu - jak osiągnąć pełną satysfakcję klienta

5. ZARZĄDZANIE ZAKRESEM

Ustalenie zadań w początkowej fazie projektu
Procesy stopniowego definiowania zakresu - od zbierania wymagań, poprzez precyzowanie zakresu, do tworzenia struktury podziału pracy
Jak zadbać, aby zrealizować to, do czego zobowiązaliśmy się na starcie
Procesy weryfikacji i kontrolowania zakresu

6. ZARZĄDZANIE CZASEM

Zamienianie wytycznych na konkretne zadania
O szacowaniu, następstwie zdarzeń i ograniczeniach w projekcie
Narzędzia i techniki wspierające układanie harmonogramu
Czym się różni łańcuch krytyczny od ścieżki krytycznej
Harmonogram w fazie realizacji - rozbieżność pomiędzy planami a wynikami - kontrola harmonogramu

7. ZARZĄDZANIE KOSZTAMI PROJEKTU

Układanie budżetu i jego realizacja
Mierzenie postępu prac projektowych w pieniądzach
Metoda wartości wypracowanej

8. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ PROJEKTU

Procesy planowania jakości, przeprowadzania jakości, przeprowadzania kontroli jakości
Zarządzać to mierzyć. Czym się różni audyt od inspekcji

9. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM

Charakterystyka zespołu projektowego
Procesy zarządzania zespołem od planowania, poprzez budowanie zespołu, aż do efektywnej współpracy
O motywowaniu, stylach zarządzania, umiejętności współpracy skupionej na celu, z poszanowaniem wzajemnych relacji w zespole

10. ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W PROJEKCIE

Projekt w otoczeniu interesariuszy, analiza głównych odbiorców komunikacji
Omówienie modelu komunikacji
Procesy planowania zarządzania komunikacją w projekcie i procesy skutecznego komunikowania
Raportowanie w projekcie

11. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE

Planowanie, kategoryzowanie, mierzenie, rozważanie możliwych scenariuszy projektu
Jak uwzględnić w swoich planach te elementy, które są nieprzewidywalne
Jak zarządzać ryzykiem
Jak nie zaniedbać zarządzania ryzykiem na etapach planowania, wykonywania i zakończenia projektu

Czas trwania

2 dni, 16 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener - Mauricio Vargas - Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego firmami na rynku B2B.

W latach 1997 - 1999 Radca Handlowy Ambasady Kolumbii w Polsce, odpowiedzialny za aktywizację kontaktów handlowych między naszymi krajami.

Od 2000 roku Dyrektor Handlowy w Kente Polska. Do jego zadań należało m.in.: współtworzenie strategii handlowej i marketingowej, zarządzanie i szkolenie sił sprzedaży, zarządzanie portfelem klientów kluczowych, negocjacje i współpraca z sieciami handlowymi.

W latach 2003 - 2006 Dyrektor Sprzedaży w PPG Industries Poland, gdzie odpowiadał za współtworzenie polityki i strategii handlowej firmy, zarządzanie zespołem handlowym (ASM i KAM), współpracę z dystrybutorami produktów PPG, zarządzanie relacjami z importerami i producentami z branży samochodowej w Polsce (Ford, Toyota, Fiat, Citroen, GM-Opel), prowadzenia negocjacji w sieciami ASO, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań handlowych, technologicznych i produktowych na rynku krajowym.

Od połowy 2006 do 2010 roku Dyrektor Generalny i Członek Zarządu Grupo de Empresas Temper odpowiadał za uruchomienie firmy w Polsce i kompleksowe zarządzanie jej działalnością, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania wizerunku firmy, wprowadzenia nowych produktów na rynek, negocjacje z klientami kluczowymi grupami zakupowymi, zarządzanie kosztami.

Od Stycznia 2012 Dyrektor Handlowy Europejskiego Konsorcjum krajowych grup dystrybucyjnych z branży elektrotechnicznej o nazwie Global Electric Wholesaler Association – GEWA z siedzibą w Barcelonie (Hiszpania) i działające w wielu krajach naszego kontinentu. Jest odpowiedzialny za budowę i wdrożenie kompleksowej strategii Konsorzjum jak również za negocjacje umów globlalnych z kluczowymi dostawcami tej branży.

Od roku 2010 doradca i konsultant firm z rynku B2B. Specjalizuje się w strategiach handlowych i marketingowych, doradztwie i wsparciu negocjacyjnym, rozwoju kompetencji sił sprzedaży. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Absolwent Politechniki Łódzkiej (Wydział Organizacji Zarządzania), Politechniki Warszawskiej - Executive MBA. Ukończył studia doktoranckie w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "Orgmasz". Swoje szkolenia prowadzi również w języku hiszpańskim.

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 lutego 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
brutto
2460 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia 2-dniowego zawiera: Uczestnictwo we wszystkich warsztatach podczas całego szkolenia w tym: ćwiczeniach; grach; zadaniach grupowych i indywidualnych; testach; scenkach; burzy mózgów. Materiały szkoleniowe: podręcznik; ćwiczenia; testy; hand-outy. Materiały piśmiennicze: notatnik; długopis. Certyfikat ukończenia szkolenia w ozdobnej ramce. Dwudaniowe obiady w trakcie szkolenia: do wyboru – 2 zupy; 2 drugie dania; 2 surówki. Istnieje możliwość zamówienia posiłku wegetariańskiego Deser: ciasto lub lody w zależności od pory roku Całodzienny serwis kawowy w tym: różne rodzaje ciastek; duży wybór herbat smakowych; kawa rozpuszczalna; kawa z ekspresu; 2 rodzaje soków owocowych; woda z cytryną i miętą. Dodatki: cukier; słodzik; cukier brązowy; mleko Świeże owoce sezonowe
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy
o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!