O szkoleniu
Celem szkoleń jest zapoznanie uczestników z zasadami skutecznej autoprezentacji jako jednego z podstawowych czynników determinujących sukces firmy.
Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowaniem wizerunku managera i firmy oraz osobistego, budowaniem relacji z partnerami oraz współpracownikami. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych i zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania
Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowaniem wizerunku managera i firmy oraz osobistego, budowaniem relacji z partnerami oraz współpracownikami. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych i zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
ZASADY KREOWANIA WIZERUNKU JAKO PRACOWNIKA, SPECJALISTY, EKSPERTA, MANAGERA
- Cel i zasady kreowania wizerunku.
- Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych.
- Określenie swoich mocnych i słabych stron
- Pierwsze wrażenie a sukces.
- Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
- Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy?
- Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.
WIZERUNEK W INTERNECIE A WIZERUNEK FIRMY
- Jak zbudować wizerunek w sieci.
- Dobór miejsca w Internecie.
- Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
- Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji.
AUTOPREZENTACJA A SPOTKANIA BIZNESOWE, PREZENTACJE, NARADY, KONFERENCJE I EVENTY
- Przygotowanie się do wystąpień i narad.
- Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
- Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
- Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
- Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
KOMUNIKACJA WERBALNA – SIŁA SŁOWA – SIŁA PRZEKONYWANIA
- Elementy werbalne w autoprezentacji.
- Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni.
- Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
- Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
- Błędy podczas komunikacji werbalnej – bariery komunikacyjne w autoprezentacji iprzyczyny ich powstawania.
- Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
- Wykorzystanie słowa tabu i subjęzyka w biznesie.
- Jak manipulować słowem?
MOWA CIAŁA, CZYLI KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – JAK POKAZAĆ BEZ SŁÓW KIM JESTEŚ
- Elementy niewerbalne w autoprezentacji.
- Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
- Aparycja – autoprezentacja a wygląd
- Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
- Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie
- Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
- Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
- Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
- Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
- Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
- Cel i zasady kreowania wizerunku.
- Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych.
- Określenie swoich mocnych i słabych stron
- Pierwsze wrażenie a sukces.
- Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
- Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy?
- Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.
WIZERUNEK W INTERNECIE A WIZERUNEK FIRMY
- Jak zbudować wizerunek w sieci.
- Dobór miejsca w Internecie.
- Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
- Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji.
AUTOPREZENTACJA A SPOTKANIA BIZNESOWE, PREZENTACJE, NARADY, KONFERENCJE I EVENTY
- Przygotowanie się do wystąpień i narad.
- Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
- Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
- Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
- Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
KOMUNIKACJA WERBALNA – SIŁA SŁOWA – SIŁA PRZEKONYWANIA
- Elementy werbalne w autoprezentacji.
- Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni.
- Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
- Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
- Błędy podczas komunikacji werbalnej – bariery komunikacyjne w autoprezentacji iprzyczyny ich powstawania.
- Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
- Wykorzystanie słowa tabu i subjęzyka w biznesie.
- Jak manipulować słowem?
MOWA CIAŁA, CZYLI KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – JAK POKAZAĆ BEZ SŁÓW KIM JESTEŚ
- Elementy niewerbalne w autoprezentacji.
- Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
- Aparycja – autoprezentacja a wygląd
- Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
- Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie
- Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
- Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
- Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
- Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
- Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
Czas trwania
3 dni; ok. 18 godz. dyd.
Prelegenci

Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel 3*
34-500 Zakopane
.
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
p
18
zł
Cena zawiera:
- – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach