Szkolenie

Sztuka marketingu codziennego

O szkoleniu

Wstęp: O strategiach marketingowych napisano już wiele. Wciąż jednak brakuje literatury i szkoleń o codziennych zadaniach działu marketingu. O tym, jak dzień po dniu budować rozpoznawalną i poważaną markę firmy, o tym jak przygotować profesjonalne materiały drukowane czy też w pełni wykorzystać potencjał marketingowy targów. Niniejszy cykl szkoleń przeznaczony jest właśnie dla tych, których dzień powszedni składa się z takich właśnie działań operacyjnych. Jest on tak opracowany, by można było uczestniczyć zarówno we wszystkich trzech szkoleniach, jak i w każdym z nich z osobna.

Cel szkolenia: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli przełożyć wiedzę na działanie. Dzięki zadaniom praktycznym nie tylko przećwiczą omawiane zagadnienia, ale także pobudzą swoją kreatywność marketingową.

Korzyści: Dogłębne omówienie tematu, koncentracja na szczegółach, ćwiczenia i dyskusja grupowa.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
3 dni = 1500 + 23% VAT,
2 dni = 1200 + 23% VAT
1 dzień = 700 + 23% VAT
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy: Pracownicy działów marketingu i handlowych, właściciele przedsiębiorstw

Program szkolenia

Dzień I



Budowanie wizerunku firmy



· Proces budowania marki

· Wobec kogo budować markę

· Marka a rynek

· Jaką marką chcemy się cieszyć

· Wybrane narzędzia promocji wizerunku

· Marketing relacji

· Marketing wewnętrzny


Dzień II

Folder firmowy i inne materiały drukowane

· Opracowanie koncepcji folderu wizerunkowego

· Parametry techniczne

· Współpraca z wykonawcą

· Przygotowanie merytoryczne poszczególnych elementów folderu

· Język przekazu

· Grafika folderu

· Źródła inspiracji

· Analiza najczęściej popełnianych błędów przy konstruowaniu folderu wizerunkowego

· Inne materiały promocyjne uzupełniające folder wizerunkowy

· Wykorzystanie materiałów drukowanych podczas rozmów handlowych



Dzień III

Przygotowanie firmy do imprezy targowej



· Wybór właściwej imprezy targowej

· Organizacja stoiska targowego

· Formalności związane z organizacją

· Logistyka przedsięwzięcia

· Wykorzystanie potencjału targów

· Organizacja imprez wspierających

· Promocja stoiska targowego

· Przygotowanie materiałów targowych

· Metody wparcia reakcji zwrotnej

· Wykorzystanie imprezy targowej do badań marketingowych:

Czas trwania

10-17

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 - 30 września 2011
hotel

Warszawa

Belwederska

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
+23% vat
1500 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!