Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sztuka-przekonywania-perswazji-i-wywierania-wplywu-w-sprzedazy-i-zakupach-74779-id17740

Informacje o szkoleniu

  • Sztuka przekonywania, perswazji i wywierania wpływu w sprzedaży i zakupach


    ID szkolenia: 74779
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Zaopatrzenie, zakupy Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Ibis Stare Miasto
    ul. Muranowska 2
    00-209 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.
  • Organizator szkolenia:

    ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
    ul. Jana Sebastiana Bacha 2
    02-743 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel warsztatu - uczestnicy:

Nabędą umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracujemy metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Nasze szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby. Kładziemy nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z doświadczeniem. Wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: multimedialne wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami; scenki oparte na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników szkolenia i prace z kamerą (opcjonalnie).

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowniów działów sprzedaży
  • pracowników działów zakupów
  • menedżerów sprzedażowych, handlowców

Program szkolenia:

  1. WPROWADZENIE DO SZKOLENIA.
    • Ćwiczenie integracyjno-wprowadzające.
    • Prezentacja programu.
    • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu.

    Opis modułu 1.
    Pierwszy moduł ma na celu zbudowanie atmosfery otwartości i wzajemnego zaufania, jako podstawy dalszej efektywnej pracy. Uczestnicy poznają podczas tego modułu cele szkolenia i proponowany sposób realizacji celów - program szkolenia. Omówione zostaną też zasady współpracy i kwestie organizacyjne, pozwalające na umocowanie się każdego z uczestników w sytuacji szkoleniowej.

    BLOK I - Kluczowe narzędzia komunikacji w procesie wywierania wpływu i przekonywania.
  2. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W PROCESIE WYWIERANIA WPŁYWU PODCZAS KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO Z ROZMÓWCĄ.
    • Mowa ciała jako podstawa wywierania wpływu na rozmówcę.
    • Odczytywanie sygnałów z mowy ciała.
    • Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych.
    • Kierowanie rozmową za pomocą własnej mowy ciała.
  3. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ TELEFON.
    • Bariery komunikacyjne.
    • Komunikacja niewerbalna jako jeden z głównych filarów wywierania wpływu przez telefon.
    • Szybkość i tempo mówienia.
    • Intonacja i dykcja.
    • Znajomość telefonicznego savoir- vivre`u.
  4. CZEGO OCZEKUJE ROZMÓWCA?
    • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem w procesie przekonywania.
    • Formy aktywnego słuchania.
    • 3 poziomy komunikacji.
    • Analiza potrzeb i oczekiwań jako wprowadzenie do procesu przekonywania do "naszych racji"
  5. POZYTYWNE NASTAWIENIE I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM.
    • Rola naszego nastawienia przy budowaniu relacji.
    • Pozytywne zwroty i przeformułowania.
    • Pozytywna i negatywna moc komplementu.
  6. TECHNIKI KOMUNIKACJI I PRZEKONYWANIA OPARTE O INDYWIDUALNĄ SPECYFIKĘ ROZMÓWCY.
    • Osobowość rozmówcy w oparciu o programy informacyjne.
    • Charakterystyka czterech głównych typów osobowości.
    • Racjonalne i emocjonalne decyzje rozmówców.
    • Percepcyjna typologia rozmówcy.
    • Różnice międzykulturowe.
    • Wywieranie wpływu w oparciu o dostosowanie formy rozmowy do typu i osobowości rozmówcy.
  7. WPROWADZENIE DO PERSWAZJI PSYCHOLOGICZNEJ.
    • Perswazja psychologiczna jako obejście systemu generującego opór.
    • Zasady percepcji podświadomości – działanie słów.
  8. TECHNIKI I NARZĘDZIA PSYCHOLOGICZNO - LINGWISTYCZNE.
    • Implikacje (kody językowe) i Łączniki.
    • Techniki Presupozycji (wmawiania).

Informacje o prelegentach:

Maciej Leszczyński Trener biznesu i rozwoju osobistego. Praktyk z trzynastoletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu. Zna z autopsji zarówno specyfikę prowadzenia biznesowych rozmów negocjacyjnych, jak również wymagania stojące przed skutecznym doradcą bezpośrednim. Posiada kilkuletnie doświadczenie z zakresu zarządzania grupami obsługi i sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów. Dyplomowany absolwent: Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego w Warszawie, Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery. Podczas ostatnich trzynastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych, jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowo-doradczych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
  • 1590 zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji

Cena zawiera:

wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały
szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy
kawowe.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Wydarzenie: Sztuka przekonywania, perswazji i wywierania wpływu w sprzedaży i zakupach