Szkolenie

Sztuka przekonywania, perswazji i wywierania wpływu w sprzedaży i zakupach

O szkoleniu

Cel warsztatu - uczestnicy:

Nabędą umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracujemy metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Nasze szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby. Kładziemy nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z doświadczeniem. Wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: multimedialne wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami; scenki oparte na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników szkolenia i prace z kamerą (opcjonalnie).
Kto powinien wziąć udział?
  • pracowniów działów sprzedaży
  • pracowników działów zakupów
  • menedżerów sprzedażowych, handlowców

Program szkolenia

  1. WPROWADZENIE DO SZKOLENIA.
    • Ćwiczenie integracyjno-wprowadzające.
    • Prezentacja programu.
    • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu.

    Opis modułu 1.
    Pierwszy moduł ma na celu zbudowanie atmosfery otwartości i wzajemnego zaufania, jako podstawy dalszej efektywnej pracy. Uczestnicy poznają podczas tego modułu cele szkolenia i proponowany sposób realizacji celów - program szkolenia. Omówione zostaną też zasady współpracy i kwestie organizacyjne, pozwalające na umocowanie się każdego z uczestników w sytuacji szkoleniowej.

    BLOK I - Kluczowe narzędzia komunikacji w procesie wywierania wpływu i przekonywania.
  2. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W PROCESIE WYWIERANIA WPŁYWU PODCZAS KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO Z ROZMÓWCĄ.
    • Mowa ciała jako podstawa wywierania wpływu na rozmówcę.
    • Odczytywanie sygnałów z mowy ciała.
    • Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych.
    • Kierowanie rozmową za pomocą własnej mowy ciała.
  3. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ TELEFON.
    • Bariery komunikacyjne.
    • Komunikacja niewerbalna jako jeden z głównych filarów wywierania wpływu przez telefon.
    • Szybkość i tempo mówienia.
    • Intonacja i dykcja.
    • Znajomość telefonicznego savoir- vivre`u.
  4. CZEGO OCZEKUJE ROZMÓWCA?
    • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem w procesie przekonywania.
    • Formy aktywnego słuchania.
    • 3 poziomy komunikacji.
    • Analiza potrzeb i oczekiwań jako wprowadzenie do procesu przekonywania do "naszych racji"
  5. POZYTYWNE NASTAWIENIE I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM.
    • Rola naszego nastawienia przy budowaniu relacji.
    • Pozytywne zwroty i przeformułowania.
    • Pozytywna i negatywna moc komplementu.
  6. TECHNIKI KOMUNIKACJI I PRZEKONYWANIA OPARTE O INDYWIDUALNĄ SPECYFIKĘ ROZMÓWCY.
    • Osobowość rozmówcy w oparciu o programy informacyjne.
    • Charakterystyka czterech głównych typów osobowości.
    • Racjonalne i emocjonalne decyzje rozmówców.
    • Percepcyjna typologia rozmówcy.
    • Różnice międzykulturowe.
    • Wywieranie wpływu w oparciu o dostosowanie formy rozmowy do typu i osobowości rozmówcy.
  7. WPROWADZENIE DO PERSWAZJI PSYCHOLOGICZNEJ.
    • Perswazja psychologiczna jako obejście systemu generującego opór.
    • Zasady percepcji podświadomości – działanie słów.
  8. TECHNIKI I NARZĘDZIA PSYCHOLOGICZNO - LINGWISTYCZNE.
    • Implikacje (kody językowe) i Łączniki.
    • Techniki Presupozycji (wmawiania).

Czas trwania

10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.

Prelegenci

Cytat

Maciej Leszczyński Trener biznesu i rozwoju osobistego. Praktyk z trzynastoletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu. Zna z autopsji zarówno specyfikę prowadzenia biznesowych rozmów negocjacyjnych, jak również wymagania stojące przed skutecznym doradcą bezpośrednim. Posiada kilkuletnie doświadczenie z zakresu zarządzania grupami obsługi i sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów. Dyplomowany absolwent: Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego w Warszawie, Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery. Podczas ostatnich trzynastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych, jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowo-doradczych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 10 - 11 grudnia 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

ul. Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 23 - 24 listopada 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Katowice 19 - 20 listopada 2020
Hotel Vienna House Easy

40-086 Katowice

Sokolska 24

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 16 - 17 listopada 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 października 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 28 - 29 września 2020
Hotel Vienna House Easy

40-086 Katowice

Sokolska 24

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 23 - 24 września 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 14 - 15 września 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
1390 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Weź udział
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji
1590 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Weź udział

Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!