O szkoleniu
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
Wszyscy wiemy, że na wartość produktu i ważność idei wpływa „opakowanie” – czyli to w jaki sposób przekaz jest podany. W wystąpieniach i prezentacjach online tym sposobem podania jest ewentualna prezentacja i tzw. awatar – wirtualny obraz prawdziwego człowieka.
Od tego jak będzie postrzegany zależy wiarygodność przekazu, zaspokojenie potrzeb bezpieczeństwa, prestiżu i jak szybko powstanie fundament zaufania, który jest niezbędny do tego aby odbiorcy uczciwie odpowiadali na pytania i w pełni angażowali się w narrację prezentującego.
Zbudowanie awatara to dobór odpowiednich środków technicznych (tło, perspektywa, światło, kadr) oraz komunikacja niewerbalna, która wymaga innych wzorców niż ta tradycyjna podczas spotkać face-to-face.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które:
- chciałyby poprawić efektywność swoich wystąpień publicznych
- chcą dowiedzieć się jak skutecznie przekazywać informacje
- chcą zapanować nad poziomem stresu, który pojawia się przy wystąpieniach publicznych.
Program szkolenia
1. Autoprezentacja w wersji online
- Dlaczego nawyki prezentacyjne ze „świata stacjonarnego” nie są skuteczne w Online?
- „Opakowanie” w Online ma większe znaczenie niż stacjonarnie
- Percepcja ceny i ważności produktów i idei w kontekście autoprezentacji
- Autoprezentacja jako kluczowy element skuteczności emocjonalnej prezentacji
- Awatar – cyfrowy obraz rzeczywistego człowieka
- Tło, perspektywa, światło, kadr
- Komunikacja niewerbalna
- Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. Jak o nie zadbać w prezentacji online?
- Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji online
- Deklaracja kompetencji
- Inscenizacja kompetencji
- Rekwizyty kompetencji
- Narzędzia aktywizujące uczestników online
- Tajniki osób zajmujących się zawodowo pracą z kamerą
2. Techniki chunkingu – „Less is More” w prezentacji i PPT
- Budowanie struktury przekazu
- Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
- Efekt pierwszeństwa i świeżości
- Efekt inności i efekt interferencji
- Efekt partycypacji i efekt synergii
- Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
- Tworzenie efektywnej prezentacji w PPT
- Zasady umieszczania grafik i zdjęć w prezentacji.
- Zasada dwóch czcionek i trzech kolorów.
- Używanie dźwięku i wideo w prezentacji.
- Świadome dobieranie wskaźników.
- Najczęstsze błędy podczas przygotowywania prezentacji.
3. W Online można więcej! – techniki skupiania uwagi i angażowani uczestników
- Dodatkowe narzędzia i techniki angażowania uczestników
- Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Quizlet
- Generator liczb, kolorów, imion
- Przerzucanie inicjatywy na grupę poprzez instancję nieformalnego lidera
- Wirtualny spacer i metafora jako metody zaproszenia uczestników do interakcji.
- Techniki skupiania uwagi
- Poczucie humoru
- Charyzma
- Głęboka analiza
- Metafora
- Storytelling
- Materiały wideo
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w wystąpieniach online.
- Brak reakcji (wyłączona kamera, mikrofon)
- Zalew pytań vs. brak pytań vs. pytania tzw. „do czapy
Czas trwania
4.12.2024 10:00-14:00
5.12.2024 10:00-14:00
Prelegenci
W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami wiodących spółek i menadżerami średniego oraz wyższego szczebla. Certyfikowany coach ICC i psycholog. Autor nowatorskich rozwiązań oraz innowacyjnych programów treningowych łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, skutecznej komunikacji oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy. Przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach businessowych. Ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych, zarządzania wizerunkiem, świadomego budowania relacji, technik komunikacji oraz prezentacji. Zapalony miłośnik sportów ekstremalnych. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Dürr Poland, Danone, czy Vantage Development.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 300 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Gamma
- Ulica i nr: Farysa 64
- Kod pocztowy: 01-971
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108