Szkolenie
Tajniki skutecznego pozycjonowania stron internetowych
O szkoleniu
• Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu technik, metod i narzędzi stosowanych w procesie pozycjonowania stron internetowych
• Przekazana zostanie wiedza aktualna, zgodna z obecnymi trendami w branży i stosowanymi w chwili obecnej algorytmami wyszukiwarek
• Przedstawione zostaną praktyczne porady i przemyślenia oraz wiedza zdobyta podczas realizacji prawdziwych projektów , nie zaś oparta na nie zawsze sprawdzonych teoriach
Wymagana wiedza:
• Zalecane, choć nie wymagane odbycie szkolenia „Pozycjonowanie stron internetowych od podstaw”
• Znajomość podstawowych pojęć z zakresu Internetu: hosting, domena, wyszukiwarka internetowa
• Znajomość teorii i terminologii związanej z pozycjonowaniem, zewnętrznych i wewnętrznych czynników wpływających na uzyskiwanie pozycji w wyszukiwarkach
• Podstawowa wiedza z zakresu HTML
• Przekazana zostanie wiedza aktualna, zgodna z obecnymi trendami w branży i stosowanymi w chwili obecnej algorytmami wyszukiwarek
• Przedstawione zostaną praktyczne porady i przemyślenia oraz wiedza zdobyta podczas realizacji prawdziwych projektów , nie zaś oparta na nie zawsze sprawdzonych teoriach
Wymagana wiedza:
• Zalecane, choć nie wymagane odbycie szkolenia „Pozycjonowanie stron internetowych od podstaw”
• Znajomość podstawowych pojęć z zakresu Internetu: hosting, domena, wyszukiwarka internetowa
• Znajomość teorii i terminologii związanej z pozycjonowaniem, zewnętrznych i wewnętrznych czynników wpływających na uzyskiwanie pozycji w wyszukiwarkach
• Podstawowa wiedza z zakresu HTML
Kto powinien wziąć udział?
• Osoby posiadające wiedzę teoretyczną z zakresu pozycjonowania stron internetowych, które chcą rozwinąć umiejętności praktyczne w tym zakresie
• Webmasterzy firmowych lub prywatnych stron internetowych
• Zaawansowani technicznie pracownicy działów handlowych, marketingu, sprzedaży
• Webmasterzy firmowych lub prywatnych stron internetowych
• Zaawansowani technicznie pracownicy działów handlowych, marketingu, sprzedaży
Program szkolenia
• Przypomnienie najważniejszych zagadnień teoretycznych
• Dobór strategii: pozycjonowanie organiczne czy linki sponsorowane, modele mieszane
• Pozycjonowanie i depozycjonowanie, PR SEO
• Optymalizacja landing page
• Omówienie White Hat SEO (techniki oficjalnie zalecane)
• Omówienie Black Hat SEO (techniki kontrowersyjne) i porównanie z technikami White Hat SEO
• Sposoby pozyskiwania linków
• Link linkowi nierówny, czyli ocena skuteczności różnych typów linków
• Zaplecze pozycjonerskie – wyjaśnienie, budowanie i utrzymanie
• Linkowanie, podlinkowanie, mini-sites
• Linkowanie wielopoziomowe
• Typy systemów pozycjonujących
• Omówienie podstaw przykładowych programów i systemów, które sprawdzają się w praktyce
• Zabezpieczanie przed szkodliwą działalnością konkurencji
• Dekalog pozycjonera
• Praktyczne porady i przemyślenia, które pozwolą zaoszczędzić nerwy, czas i pieniądze
• Dobór strategii: pozycjonowanie organiczne czy linki sponsorowane, modele mieszane
• Pozycjonowanie i depozycjonowanie, PR SEO
• Optymalizacja landing page
• Omówienie White Hat SEO (techniki oficjalnie zalecane)
• Omówienie Black Hat SEO (techniki kontrowersyjne) i porównanie z technikami White Hat SEO
• Sposoby pozyskiwania linków
• Link linkowi nierówny, czyli ocena skuteczności różnych typów linków
• Zaplecze pozycjonerskie – wyjaśnienie, budowanie i utrzymanie
• Linkowanie, podlinkowanie, mini-sites
• Linkowanie wielopoziomowe
• Typy systemów pozycjonujących
• Omówienie podstaw przykładowych programów i systemów, które sprawdzają się w praktyce
• Zabezpieczanie przed szkodliwą działalnością konkurencji
• Dekalog pozycjonera
• Praktyczne porady i przemyślenia, które pozwolą zaoszczędzić nerwy, czas i pieniądze
Czas trwania
9-17
Prelegenci


• Trenerem jest magister inżynier informatyki z podwójną specjalizacją: inżynieria oprogramowania komputerowego oraz systemy informatyczne e-biznesu. Posiada 7 lat doświadczenia w pracy dla agencji interaktywnych i agencji reklamowych. Brał udział w realizacji projektów interaktywnych dla takich marek jak: PZU, Orlen, MasterCard, Bank Millenium, BOŚ Bank, Polskie Książki Telefoniczne, Mars Corporation, Radio Eska
Weź udział
Cena 1
z VAT
499
PLN
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
HRVision Centrum Doradztwa firmy NetCentrica Sp. z o.o.
05-092 Łomianki
Ułanów Jazłowieckich 15
woj. mazowieckie
HR Vision to dynamicznie rozwijające się Centrum Doradztwa Personalnego firmy NetCentrica Sp. z o.o. Działalność naszego Centrum skoncentrowana jest na świadczeniu profesjonalnych usług w zakresie doradztwa personalnego dla firm oraz szerokiej gamy ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Wypełnienie formularza zgłoszenia na stronie http://www.netcentrica.pl/szkolenia.html
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HRVision Centrum Doradztwa firmy NetCentrica Sp. z o.o.
05-092 Łomianki
Ułanów Jazłowieckich 15