Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/techniki-efektywnej-sprzedazy-35228-id145

Informacje o szkoleniu

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży. Dzięki technikom sprzedaży, które opanujesz w trakcie szkolenia, Twoja sprzedaż i rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne.
Szkolenia handlowców, zwłaszcza te z zakresu technik sprzedaży, są już nieodłącznym elementem ich pracy. Niewątpliwie obecna sytuacja rynkowa to era klienta. Przy dużej podaży klienci mogą swobodnie wybierać dostawcę usług lub produktów. Często decyzja klienta związana z wyborem konkretnej firmy podyktowana jest względami emocjonalnymi i zależy od profesjonalizmu handlowca i poziomu w jakim opanował on na szkoleniach skuteczne techniki sprzedaży.

Podstawowym celem naszego szkolenia z technik sprzedaży jest przeanalizowanie procesu sprzedaży, podniesienie umiejętności handlowych uczestników oraz pogłębienie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu stosowania efektywnych technik sprzedaży.

Szkolenie skierowane jest do:

  • specjalistów ds. sprzedaży,
  • handlowców,
  • przedstawicieli handlowych realizujących cele sprzedażowe w relacji w klientami indywidualnymi (B2C) i klientami biznesowymi (B2B).

Program szkolenia:

1. PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY - KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA

  • Analiza SWOT własnej oferty
  • Zdefiniowanie własnego potencjału wspierającego i zagrożeń
  • Analiza potencjalnych interesów klienta
  • Analiza konkurencji

2. PSYCHOLOGICZNY OBRAZ KLIENTA

  • 4 typy klientów
  • Potrzeby i cechy każdego typu
  • Sposób i techniki sprzedaży dla określonego typu klienta

3. DOSTOSOWANIE SIĘ W RELACJI Z KLIENTEM CZYLI I ETAP - OTWARCIE

  • Pierwsze wrażenie, czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny
  • Komunikacja niewerbalna, czyli co mówi nasze ciało
  • Sposób rozmowy w "trudnej relacji"

4. RZECZYWISTE POTRZEBY KLIENTA A POTRZEBY EMOCJONALNE CZYLI II ETAP - ROZPOZNANIE POTRZEB

  • Zadawanie trudnych pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy
  • Parafraza - metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie
  • Klaryfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów
  • Emocjonalne potrzeby określonych typów klientów
  • Co sprawia, że czujemy się szczęśliwi jako klienci?

5. PREZENTACJA PRODUKTU W INTERAKCJI Z KLIENTEM - III ETAP

  • Model - Cecha, Zaleta, Korzyść - sprzedawanie korzyści, a nie właściwości
  • Język straty - uświadomienie utraconych korzyści
  • Sztuka perswazji jak efektywnie przekonywać
  • Dobór korzyści do określonego typu klienta - odpowiedź na oczekiwania

6. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA - IV ETAP

  • Emocje towarzyszące zastrzeżeniom
  • Techniki przyjmowania zastrzeżeń
  • Sposoby zbijania obiekcji - czyli skąd się biorą zastrzeżenia i jak je pokonać

7. SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI PRZY JEDNOCZESNYM ZACHOWANIU DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM

  • Asertywna odmowa, czyli skuteczny sprzeciw
  • Asertywne stawianie granic - sposób na obronę swojej osoby
  • Przejmowanie kontroli nad sytuacją

8. POZYTYWNA TRANSAKCJA HANDLOWA, CZYLI BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, CZYLI V ETAP ZAMKNIĘCIE

  • Zamykanie rozmów handlowych
  • Satysfakcjonujące klienta zakończenie sprzedaży

Informacje o prelegentach:

Anna Ritter

Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013 - 2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży , gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.

Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego , biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu , podróżowania , dobrej książki i dobrego humoru.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 960 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Techniki efektywnej sprzedaży", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Techniki Efektywnej Sprzedaży