Szkolenie

Techniki negocjacji windykacyjnych

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do:
· odzyskania należności jak najszybciej oraz jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji z Klientem,
· odzyskania należności w terminie narzuconym przez firmę, a nie dłużnika przy zastosowaniu skutecznej komunikacji werbalnej,
· dobrego przygotowania się do rozmowy z dłużnikiem,
· zrozumienia prawdziwych motywów działania „trudnych dłużników”,
· rozpoznawania kłamstwa i manipulacji stosowanych przez dłużników i sposobów przeciwdziałania,
· skutecznego odpowiadania na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach gier windykacyjnych,
· reprezentowania postawy asertywnej przy dbałości o wizerunek firmy.
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

WARUNKI ZAISTNIENIA NEGOCJACJI – CO JEST NEGOCJOWALNE?

WARUNKI OSOBOWOŚCIOWE DO NEGOCJACJI ORAZ NASTAWIENIE WOBEC SYTUACJI NEGOCJACYJNEJ (PRZEGRANA-PRZEGRANA, WYGRANA-PRZEGRANA, WYGRANA-WYGRANA)

MODELE NEGOCJACJI
· Negocjacje pozycyjne twarde (zastosowanie, zalety, ograniczenia)
· Negocjacje pozycyjne miękkie (zastosowanie, zalety, ograniczenia)
· Negocjacje nastawione na współpracę – żelazne zasady i dlaczego warto?
· Porównanie modeli negocjacyjnych

ETAPY PROCESU NEGOCJACJI Z PERSPEKTYWY WINDYKACYJNEJ

KIM JEST DOBRY WINDYKATOR / TELEWINDYKATOR?
· Katalog cech osobowych
· Kluczowe umiejętności
· Wzorce zachowań i styl pracy
· Metoda modelowania

KIM JEST „TRUDNY DŁUŻNIK”?
· Dlaczego ktoś odmawia zapłaty?
· Dlaczego niektórzy dłużnicy stają się „trudni”?
· Związek charakteru dłużnika z jego postawą
· Skąd wynika konkretne zachowanie dłużnika?

WYMÓWKI I KŁAMSTWA DŁUŻNIKA
· Psychologiczne podstawy kłamstwa
· Metody rozpoznawania
· Jak się zachować wobec kłamstwa?
· Najczęściej spotykane wymówki
· Najczęstsze wymówki dłużników - jak sobie z nimi skutecznie i twórczo poradzić? Jak na nie reagować profesjonalnie i asertywnie?
o Zapłacimy wkrótce
o Nie mam pieniędzy
o Musiałem zapłacić innym
o Reklamacja
o Inni mi nie płacą
o Pech
o Zapomniałem
o Nie było mnie
o To taka mała kwota
o Nic nie wiem o długu
o Nie ma mnie
o Atak
o Wymówki absurdalne

PSYCHOMANIPULACJE W NEGOCJACJACH INACZEJ
· Manipulacje skoncentrowane na samoocenie
· Manipulacje emocjami
· Manipulacje poczucie kontroli
· Manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach
· Techniki radzenia sobie z manipulacjami

KONTROLA EMOCJI – NAJPOTĘŻNIEJSZE NARZĘDZIE WINDYKATORA
· Dystans emocjonalny
· Źródła stresu wewnętrznego
· Wpływ na rozmówcę/dłużnika
· Sposoby rozładowywania emocji
· Czego nie mówi się Klientowi?
· Stosowanie sankcji

Czas trwania

3 dni; ok. 18 godz. dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.

Gdzie i kiedy

Zakopane 12 - 14 lutego 2014
hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 24 - 26 października 2011
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 24 - 26 października 2011
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
p
18 PLN
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!