Szkolenie

Techniki obrony ceny

O szkoleniu

Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny". Istotą skutecznego radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, tak na rynku B2B jak i w segmencie B2C, są trzy podstawowe elementy: - zmiana postawy handlowca, czyli odejście od przekonania, że "cena jest najważniejsza i klient kieruje się tylko ceną", - zdobycie wiedzy o roli ceny i obiekcji w procesie sprzedaży i negocjacji oraz zbudowanie na tej podstawie umiejętności korzystania ze skutecznych technik obrony ceny.
Szkolenie "Techniki obrony ceny" łączy w sobie wszystkie trzy powyższe elementy skutecznie przygotowując handlowców do zbijania obiekcji cenowych klientów.
Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie "Techniki obrony ceny" przygotowuje handlowców do profesjonalnego i skutecznego zbijania i radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów:

Kończąc szkolenie z technik obrony ceny:

  • Zmienisz swoje postrzeganie roli ceny, obiekcji cenowych, presji rabatowej wywieranej przez klienta w procesie sprzedaży.
  • Nauczysz się prezentować produkt / usługę nie mówiąc o cenie.
  • Poznasz i nauczysz się stosować zasady profilaktyki cenowej.
  • Dowiesz jakie są (i zdobędziesz umiejętność) korzystania z siedmiu metod prezentacji ceny, które nie wywołują obiekcji cenowej.
  • Podniesiesz swój poziom asertywności w trakcie negocjacji cenowych.
Kto powinien wziąć udział?
  • Managerów sprzedaży,
  • Key Account Managerów,
  • Specjalistów ds. Sprzedaży,
  • Przedstawicieli Handlowych działającym na rynkach B2B i B2C.

Program szkolenia

1. CENA, DLACZEGO STRASZY? CZY ROZMOWA O CENIE JEST NAJTRUDNIEJSZYM ETAPEM ROZMOWY HANDLOWEJ?

2. JAK ZAPREZENTOWAĆ PRODUKT, NIE MÓWIĄC O CENIE

  • Produkty / usługi i ich cena.
  • Kiedy cena jest istotna?
  • Dlaczego kobiety kupują małe torebki za 261.000$?
  • Dlaczego mężczyźni kupują harley’a za 800.100$?

3. PROFILAKTYKA CENOWA

  • Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
  • Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują"

4. KIEDY JUŻ ROZMAWIAMY O CENIE… JAK ZAPREZENTOWAĆ CENĘ NIE WYWOŁUJĄC OBIEKCJI?

  • Metoda "kanapki"- jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
  • Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
  • Metoda porównywania - są rzeczy, które kosztują znacznie więcej
  • Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
  • Metoda inwestycyjna - warto dobrze inwestować
  • Metoda bilansowa - ile stracę, gdy nie kupię?

5. NEGOCJACJE CENY TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z ZARZUTAMI CENOWYMI I NIE TYLKO

5.1 WŁAŚCIWE REAGOWANIE NA "ZAGRYWKI CENOWE" KLIENTA

  • "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
  • "Tylko cena mnie interesuje"
  • "Taka jest polityka firmy"
  • "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę. I tak na mnie zarobicie"
  • "Ja znam ten rynek, wiem, ile to kosztuje"
  • "U konkurencji mam lepsze warunki"

5.2 EMOCJE - SPRZYMIERZENIEC CZY WRÓG. NEGOCJATOR TO AKTOR

  • "Ile?! To jest zdecydowanie za drogie"
  • "To nic wielkiego wyprodukować takie coś"
  • "A Pan w branży to chyba od niedawna?"
  • "Chcę rozmawiać z kimś kompetentnym"

5.3 ROZSĄDNE CZYNIENIE USTĘPSTW

  • "Dorzuci Pani / Pan coś na "R" (rabat) na początek współpracy"
  • "Dla stałych klientów na pewno coś da się zrobić"

6. TAKTYKA KLIENTA JAKO PODSTAWA DO TWORZENIA WŁASNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ

7. ZACHOWANIE ASERTYWNE W CZASIE NEGOCJACJI CENOWYCH.

  • Jak powiedzieć "nie"? Techniki asertywne w pracy handlowca
  • Jak zadbać o własne emocje

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Anna Ritter

Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013-2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży, gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.

Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego, biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu, podróżowania, dobrej książki i dobrego humoru.

Gdzie i kiedy

Online 26 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Online 13 września 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
960 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista 2021".
550 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!