O szkoleniu
- zmiana postawy handlowca, czyli odejście od przekonania, że "cena jest najważniejsza i klient kieruje się tylko ceną",
- zdobycie wiedzy o roli ceny i obiekcji w procesie sprzedaży i negocjacji
- zbudowanie na tej podstawie umiejętności korzystania ze skutecznych technik obrony ceny.
Szkolenie "Techniki obrony ceny" łączy w sobie wszystkie trzy powyższe elementy skutecznie przygotowując handlowców do zbijania obiekcji cenowych klientów.
Szkolenie "Techniki obrony ceny" przygotowuje handlowców do profesjonalnego i skutecznego zbijania i radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów:
Kończąc szkolenie z technik obrony ceny:
- Zmienisz swoje postrzeganie roli ceny, obiekcji cenowych, presji rabatowej wywieranej przez klienta w procesie sprzedaży.
- Nauczysz się prezentować produkt / usługę nie mówiąc o cenie.
- Poznasz i nauczysz się stosować zasady profilaktyki cenowej.
- Dowiesz jakie są (i zdobędziesz umiejętność) korzystania z siedmiu metod prezentacji ceny, które nie wywołują obiekcji cenowej.
- Podniesiesz swój poziom asertywności w trakcie negocjacji cenowych.
Na szkolenie zapraszamy:
- Managerów sprzedaży,
- Key Account Managerów,
- Specjalistów ds. Sprzedaży,
- Przedstawicieli Handlowych działającym na rynkach B2B i B2C.
Program szkolenia
1. CENA, DLACZEGO STRASZY? CZY ROZMOWA O CENIE JEST NAJTRUDNIEJSZYM ETAPEM ROZMOWY HANDLOWEJ?
2. JAK ZAPREZENTOWAĆ PRODUKT, NIE MÓWIĄC O CENIE
- Produkty / usługi i ich cena.
- Kiedy cena jest istotna?
- Dlaczego kobiety kupują małe torebki za 261.000$?
- Dlaczego mężczyźni kupują harley’a za 800.100$?
3. PROFILAKTYKA CENOWA
- Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
- Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują"
4. KIEDY JUŻ ROZMAWIAMY O CENIE… JAK ZAPREZENTOWAĆ CENĘ NIE WYWOŁUJĄC OBIEKCJI?
- Metoda "kanapki"- jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
- Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
- Metoda porównywania - są rzeczy, które kosztują znacznie więcej
- Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
- Metoda inwestycyjna - warto dobrze inwestować
- Metoda bilansowa - ile stracę, gdy nie kupię?
5. NEGOCJACJE CENY TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z ZARZUTAMI CENOWYMI I NIE TYLKO
5.1 WŁAŚCIWE REAGOWANIE NA "ZAGRYWKI CENOWE" KLIENTA
- "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
- "Tylko cena mnie interesuje"
- "Taka jest polityka firmy"
- "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę. I tak na mnie zarobicie"
- "Ja znam ten rynek, wiem, ile to kosztuje"
- "U konkurencji mam lepsze warunki"
5.2 EMOCJE - SPRZYMIERZENIEC CZY WRÓG. NEGOCJATOR TO AKTOR
- "Ile?! To jest zdecydowanie za drogie"
- "To nic wielkiego wyprodukować takie coś"
- "A Pan w branży to chyba od niedawna?"
- "Chcę rozmawiać z kimś kompetentnym"
5.3 ROZSĄDNE CZYNIENIE USTĘPSTW
- "Dorzuci Pani / Pan coś na "R" (rabat) na początek współpracy"
- "Dla stałych klientów na pewno coś da się zrobić"
6. TAKTYKA KLIENTA JAKO PODSTAWA DO TWORZENIA WŁASNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ
7. ZACHOWANIE ASERTYWNE W CZASIE NEGOCJACJI CENOWYCH.
- Jak powiedzieć "nie"? Techniki asertywne w pracy handlowca
- Jak zadbać o własne emocje
Czas trwania
Prelegenci

Anna Ritter
Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.
Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.
W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013-2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.
Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży, gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.
Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego, biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu, podróżowania, dobrej książki i dobrego humoru.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
