O szkoleniu
Warsztaty przeznaczone są dla menedżerów, którzy na co dzień kierują pracownikami. W czasie szkolenia odpowiemy na pytanie jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian.
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich,
• wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki,
• dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników,
• komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób,
• poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą,
• przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji.
Metody szkolenia:
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• odgrywanie ról,
• analiza postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych na podstawie studiów przypadku,
• moderowane dyskusje.
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich,
• wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki,
• dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników,
• komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób,
• poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą,
• przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji.
Metody szkolenia:
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• odgrywanie ról,
• analiza postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych na podstawie studiów przypadku,
• moderowane dyskusje.
Kto powinien wziąć udział?
• Kierownicy
• Menedżerowie
• Liderzy zespołów
• Kierownicy projektów
• Mistrzowie i brygadziści
• Wszyscy, którzy kierują, koordynują pracę, zarządzają innymi ludźmi
• Menedżerowie
• Liderzy zespołów
• Kierownicy projektów
• Mistrzowie i brygadziści
• Wszyscy, którzy kierują, koordynują pracę, zarządzają innymi ludźmi
Program szkolenia
I. Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami
• Rozpoznawanie typów osobowościowych
• Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów
• Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontakt
II. Przekazywanie informacji zwrotnych
• Zasady udzielania feedbacku
• Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników
• Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika
• Rozmowa korygująca
• Błędy popełniane w procesie oceniania
III. Rozmowa rozwojowa
• Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika
• Rola menedżera w rozwoju pracowników
• Metody rozwoju pracowników
• Wyznaczenie celów i mierników oceny
• Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celów
IV. Komunikacja w trakcie zwolnień
• Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy
• Emocje i reakcje osób zwalnianych
• Radzenie sobie ze stresem
• Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmie
V. Komunikacja w okresie zmian
• Informacje dotyczące planowanych zmian
• Osłabianie oporu i niepokoju pracowników
• Proces angażowania pracowników w proces zmian.
• Rozpoznawanie typów osobowościowych
• Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów
• Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontakt
II. Przekazywanie informacji zwrotnych
• Zasady udzielania feedbacku
• Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników
• Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika
• Rozmowa korygująca
• Błędy popełniane w procesie oceniania
III. Rozmowa rozwojowa
• Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika
• Rola menedżera w rozwoju pracowników
• Metody rozwoju pracowników
• Wyznaczenie celów i mierników oceny
• Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celów
IV. Komunikacja w trakcie zwolnień
• Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy
• Emocje i reakcje osób zwalnianych
• Radzenie sobie ze stresem
• Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmie
V. Komunikacja w okresie zmian
• Informacje dotyczące planowanych zmian
• Osłabianie oporu i niepokoju pracowników
• Proces angażowania pracowników w proces zmian.
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Katarzyna Konieczna
Trener i konsultant zarządzania, trener Praktyk NLP, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, menedżer z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad ośmioletnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.
Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, zarządzania szkoleniami, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi. Przez wiele lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizowała eventy, prowadziła debaty podczas konferencji. Jest także autorką wielu artykułów z zakresu prawa pracy i HR publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wiedza i Praktyka.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich, zarządzania czasem, asertywności, zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą. W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie.
Prowadziła szkolenia z prawa pracy i zarządzania dla pracowników: Dalkia, Leroy Merlin, Citibank Handlowy, Peugeot Polska, LOT Grant Serwis, Unilever Polska, Henkel Polska, OBI Polska, PSA Finanse, TVP S.A., Siemens Sp. z o.o., Sodexo Polska Sp. z o.o., TP Internet, Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. zo.o., AGORA S.A., Ikea Polska oraz na studiach MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa i. R. Łazarskiego oraz podyplomowych dla trenerów i coachów w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła profesjonalną szkołę trenerów biznesu prowadzoną przez G.T. MENTOR (VI The European Qualifications Framework). Absolwentka prawa UMCS w Lublinie, podyplomowego studium zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej, uczestniczka licznych szkoleń biznesowych.
Trener i konsultant zarządzania, trener Praktyk NLP, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, menedżer z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad ośmioletnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.
Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, zarządzania szkoleniami, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi. Przez wiele lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizowała eventy, prowadziła debaty podczas konferencji. Jest także autorką wielu artykułów z zakresu prawa pracy i HR publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wiedza i Praktyka.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich, zarządzania czasem, asertywności, zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą. W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie.
Prowadziła szkolenia z prawa pracy i zarządzania dla pracowników: Dalkia, Leroy Merlin, Citibank Handlowy, Peugeot Polska, LOT Grant Serwis, Unilever Polska, Henkel Polska, OBI Polska, PSA Finanse, TVP S.A., Siemens Sp. z o.o., Sodexo Polska Sp. z o.o., TP Internet, Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. zo.o., AGORA S.A., Ikea Polska oraz na studiach MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa i. R. Łazarskiego oraz podyplomowych dla trenerów i coachów w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła profesjonalną szkołę trenerów biznesu prowadzoną przez G.T. MENTOR (VI The European Qualifications Framework). Absolwentka prawa UMCS w Lublinie, podyplomowego studium zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej, uczestniczka licznych szkoleń biznesowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
n
1 390
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
n
1 390
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach