Techniki Sprzedaży

O szkoleniu

Szkolenia sprzedażowe to zdecydowanie najpopularniejsze kursy w dzisiejszych czasach. Niezależnie od tego, czy Twoja organizacja oferuje produkt, usługę czy zajmuje się innego rodzaju działalnością, to więcej niż prawdopodobne, że również Twojej firmie bardzo przyda się szkolenie sprzedażowe. Skuteczna sprzedaż nie dotyczy bowiem aktualnie jedynie handlowców i usługodawców. Wszyscy w zasadzie dziś coś oferujemy innym, a fundamentem naszego powodzenia jest umiejętna prezentacja oferty i finalizacja umowy. Oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji to zupełnie inne niż wszystkie znane Ci dotąd kursy sprzedażowe. Patrzymy na sytuację sprzedaży bardzo szeroko, ale projektując konkretny kurs, potrafimy skupić się na konkretach i dostosować program organizowanego przez nas warsztatu ze sprzedaży do Twoich potrzeb, specyfiki Twojej firmy i jej strategicznych celów. Niezależnie więc, czy interesują Cię nowe techniki sprzedaży, czy bardziej potrzebne jest w Twojej firmie szkolenie z negocjacji, możesz nam powierzyć misję wyszkolenia Ciebie lub Twoich pracowników.

Dlaczego warto wziąć udział?

Otwarte szkolenia z technik sprzedaży pogłębiają kluczowe kompetencje związane z:

  • budowaniem wizerunku profesjonalisty;
  • sprzedażą i finalizacją kontraktów;
  • świadomą komunikacją i perswazją.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Sprzedawcy
  • Przedstawiciele hadlowi 
  • Pracownicy działu sprzedaży

Program szkolenia

Ramowy program usługi

Moduł I Skuteczne techniki sprzedaży. Kluczowe pytania.

  • W czym jest mocna firma (nasze produkty), którą reprezentuję?
  • Jakie korzyści ze współpracy ze mną i wykorzystania mojego produktu ma Klient?
  • Dlaczego moi klienci jeszcze nie widzą tych korzyści? Jakie ich poglądy sprawiają, że nie doceniają oni możliwości moich produktów w takim stopniu, w jakim powinni?

Moduł II Skuteczne techniki sprzedaży. Proces sprzedaży.

  • Omówienie schematu prowadzenia rozmowy handlowej z uwzględnieniem działań handlowca na poszczególnych etapach procesu:
  • działania prospectingowe – jak pozyskiwać nowych klientów?
  • planowanie wizyty + przygotowanie się handlowca
  • badanie potrzeb i sytuacji klienta
  • prezentacja handlowa – język korzyści
  • rozbijanie zastrzeżeń klienta
  • zamknięcie sprzedaży – parafraza korzyści
  • podtrzymanie kontaktu z klientem
  • pozyskanie polecenia do nowego klienta

Moduł III Skuteczne techniki sprzedaży. Planowanie wizyty u klienta. Jak należy przygotować się do rozmowy:

  • Kto w firmie klienta jest osobą decyzyjną, a kto będzie moim ambasadorem wpływu na decydenta?
  • Co wiem o kliencie? Co wiem o branży klienta? Co wiem o sytuacji klienta? Co wiem o jego preferencjach biznesowych?
  • O co muszę zapytać klienta? Jakie pytania implikacyjne chcę zadać klientowi?
  • Jakie zagadnienia powinienem poruszyć podczas rozmowy, by stworzyć sobie „trampolinę” do ukazania rozwiązań i możliwości w branży klienta?
  • Jaki jest mój cel na to konkretne spotkanie z klientem? Co chcę osiągnąć w aspekcie relacyjnym, a co w aspekcie biznesowym?
  • Jak chcę zobligować klienta do zobowiązania? Jakiego typu ma być to zobowiązanie?

Moduł IV Skuteczne techniki sprzedaży. Próba zrozumienia sytuacji klienta

  • Koniec z klasycznym modelem sprzedaży pytaj-oceń-napraw – dlaczego?
  • Na czym polega aktywne słuchanie i jak „wciągnąć” klienta do rozmowy, żeby sam sobie sprzedał nasze rozwiązanie – trening uważności
  • Budowanie zaufania w relacji z klientem – słuchanie nie jest częścią procesu zadawania pytań, lecz odwrotnie – zadawanie pytań, to element procesu słuchania
  • Droga w komunikacji z klientem oparta na współpracy i konstrukcji: słuchaj – zrozum – dołącz
  • Tworzenie pytań w celu implikowania problemów klienta i naprowadzania klienta na wartościowe rozwiązania

Moduł V Skuteczne techniki sprzedaży. Badanie potrzeb klienta

Symulacja podczas której uczestnicy zrozumieją rolę i znaczenie pytań w procesie sprzedaży. Uczestnicy przećwiczą i zrozumieją znaczenie pytań:

  • otwartych,
  • pogłębiających,
  • wytrychów,
  • przekierowujących.

Moduł  VI Skuteczne techniki sprzedaży. Prezentacja rozwiązania „Big idea”. Sztuka zmiany perspektywy postrzegania sytuacji przez klienta według
5 kroków argumentacyjnych:

  1. Przeanalizować i przedstawić racjonalne argumenty przemawiające za moją ofertą
  2. Pokazać emocjonalne korzyści dla klienta
  3. Ocenić i pokazać wpływ zmian w porównaniu z alternatywnymi rozwiązaniami
  4. Zmaksymalizować poczucie, że dalsze działania wymagają pilnej uwagi klienta
  5. Zbudować wiarygodność za pomocą przykładów ilustrujących efekty uzyskane w przypadku innych klientów

Moduł VII Sekwencja PCK – potrzeba – cecha – korzyść

  1. Jak posługiwać się językiem korzyści podczas efektywnej prezentacji handlowej. Jak oddziaływać na wyzwalacz klienta, czyli jego główną potrzebę?
  2. Jeśli handlowiec uzyska dostęp do osoby, która nie jest decyzyjna w firmie, jednak ma ona dostęp do decydenta, to umiejętne wdrożenie kroku 4 jest istotne z punktu widzenia dalszego procesu wywierania wpływu wewnątrz firmy. Dalsze działania w tym przypadku, to wywieranie wpływu na decydenta przez rozmówcę handlowca wewnątrz struktury firmowej.

Moduł  VIII  Skuteczne techniki sprzedaży. Cementowanie ustaleń z wizyty u klienta. Jak cementować sprzedaż, by być postrzeganym jako zaufany doradca – techniki nieinwazyjnego zamykania sprzedaży:

  • parafraza korzyściowa,
  • bilans zysków i strat,
  • alternatywne zamknięcie,
  • gramy w wartości – otwartość i partnerstwo.

Moduł  IX  Skuteczne techniki sprzedaży. To jest za drogie – techniki obrony ceny

  • Uruchom lewą półkulę mózgu Klienta, czyli jak argumentować do emocji, by potrafić przekonać klientów, że cena nie jest najważniejszym kryterium wyboru.

Moduł  X Skuteczne techniki sprzedaży. Taktyki osłabienia oferenta, jak na nie reagować, czyli budowanie efektywnych kontr-taktyk

  • „mam swojego / innego dostawcę…”
  • stawianie w niedoczasie
  • „nie jestem zainteresowany współpracą na takich warunkach”
  • „muszę ciąć koszty” – straszenie konkurencją

Czas trwania

09:00 - 16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.

Rejestracja

Cena 1
1 508
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 555 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r. oraz ponownie w 2022 r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - Jesteśm...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.

BUR, KFS

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa Widok 18/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!