O szkoleniu
Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się, co możesz robić, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż. Poznasz techniki sprzedaży, które pomogą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie Twoim produktem/ usługą na pozytywną decyzję zakupową.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy B2B i przedsiębiorcy, którzy:
- prowadzą z klientami rozmowy sprzedażowe – telefoniczne i bezpośrednie
- spotykają się z partnerami biznesowymi i rozmawiają o ich oczekiwaniach i potrzebach
- muszą umieć przekonać klienta do ceny oferowanego produktu lub usługi
Program szkolenia
Moduł 1. Specyfika procesu sprzedaży w segmencie B2B
- Proces sprzedaży w segmencie B2B (cele i charakterystyka poszczególnych etapów)
- Etapy rozmowy sprzedażowej – perspektywa klienta i perspektywa handlowca
- Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy – jak forma kontaktu z klientem wpływa na rozmowę sprzedażową
Moduł 2. Badanie potrzeb zakupowych klienta
- Rola potrzeb klienta w procesie podejmowania decyzji o zakupie
- Rola pytań w sprzedaży – jak zadawać pytania, aby odkrywać potrzeby klientów
- Aktywne i uśpione potrzeby zakupowe klienta – czym są, jak je badać, jak wykorzystać je w rozmowie sprzedażowej
- „Pułapka przesłuchania”, generalizacje – najczęstsze błędy na etapie badania potrzeb zakupowych klienta
Moduł 3. Techniki sprzedaży w zakresie prezentacji oferty
- Język korzyści, czyli budowanie poczucia wartości oferowanego rozwiązania
- Budowanie prezentacji handlowej wykorzystującej 4 najsilniejsze motywy zakupowe klienta biznesowego
- Korzyści biznesowe i korzyści osobiste – dwa poziomy sprzedaży w B2B
Moduł 4. Odpowiadanie na obiekcje zakupowe klienta
- Obiekcje zakupowe – powody, które powstrzymują klienta przed decyzją
- Technika finalizacji próbnej – technika prowadzenia rozmowy sprzedażowej po etapie prezentacji oferty
- Rodzaje obiekcji zakupowych
- Asertywne reakcje na obiekcje zakupowe
- Techniki komunikacyjne, które ułatwiają radzenie sobie z obiekcjami – podstawy perswazji i wywierania wpływu
- Finalizacja właściwa (techniki zamykania sprzedaży)
Moduł 5. Techniki sprzedaży, które pomagają radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta
- Sposób prezentacji i odpowiedni moment – techniki przedstawiania ceny
- Asertywne reagowanie na ataki cenowe klienta
- Techniki sprzedaży pomagające rozegrać wątek ceny (techniki obrony ceny)
- Zasady udzielania rabatów i targowania się – podstawowe zagadnienia z zakresu negocjacji cenowych
- Blef, straszenie tańszą konkurencją, technika imadła i inne gry sprzedażowe klientów – jak przedstawiciel handlowy może bronić się przed takimi praktykami zakupowców
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania" oraz indywidualna konsultacja (1h)
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
Masz pytania? Napisz do nas
