Techniki sprzedaży B2B

O szkoleniu

Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się, co możesz robić, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż. Poznasz techniki sprzedaży, które pomogą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie Twoim produktem/ usługą na pozytywną decyzję zakupową.

Dlaczego warto wziąć udział?

KAMERALNA GRUPA

Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.

ELASTYCZNA OFERTA

Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.

GWARANCJA JAKOŚCI

Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.

GWARANCJA TERMINU

To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.

Kto powinien wziąć udział?

Sprzedawcy B2B i przedsiębiorcy, którzy:

  • prowadzą z klientami rozmowy sprzedażowe – telefoniczne i bezpośrednie
  • spotykają się z partnerami biznesowymi i rozmawiają o ich oczekiwaniach i potrzebach
  • muszą umieć przekonać klienta do ceny oferowanego produktu lub usługi

Program szkolenia

Moduł 1. Specyfika procesu sprzedaży w segmencie B2B

  • Proces sprzedaży w segmencie B2B (cele i charakterystyka poszczególnych etapów)
  • Etapy rozmowy sprzedażowej – perspektywa klienta i perspektywa handlowca
  • Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy – jak forma kontaktu z klientem wpływa na rozmowę sprzedażową

Moduł 2. Badanie potrzeb zakupowych klienta

  • Rola potrzeb klienta w procesie podejmowania decyzji o zakupie
  • Rola pytań w sprzedaży – jak zadawać pytania, aby odkrywać potrzeby klientów
  • Aktywne i uśpione potrzeby zakupowe klienta – czym są, jak je badać, jak wykorzystać je w rozmowie sprzedażowej
  • „Pułapka przesłuchania”, generalizacje – najczęstsze błędy na etapie badania potrzeb zakupowych klienta

Moduł 3. Techniki sprzedaży w zakresie prezentacji oferty

  • Język korzyści, czyli budowanie poczucia wartości oferowanego rozwiązania
  • Budowanie prezentacji handlowej wykorzystującej 4 najsilniejsze motywy zakupowe klienta biznesowego
  • Korzyści biznesowe i korzyści osobiste – dwa poziomy sprzedaży w B2B

Moduł 4. Odpowiadanie na obiekcje zakupowe klienta

  • Obiekcje zakupowe – powody, które powstrzymują klienta przed decyzją
  • Technika finalizacji próbnej – technika prowadzenia rozmowy sprzedażowej po etapie prezentacji oferty
  • Rodzaje obiekcji zakupowych
  • Asertywne reakcje na obiekcje zakupowe
  • Techniki komunikacyjne, które ułatwiają radzenie sobie z obiekcjami – podstawy perswazji i wywierania wpływu
  • Finalizacja właściwa (techniki zamykania sprzedaży)

Moduł 5. Techniki sprzedaży, które pomagają radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta

  • Sposób prezentacji i odpowiedni moment – techniki przedstawiania ceny
  • Asertywne reagowanie na ataki cenowe klienta
  • Techniki sprzedaży pomagające rozegrać wątek ceny (techniki obrony ceny)
  • Zasady udzielania rabatów i targowania się – podstawowe zagadnienia z zakresu negocjacji cenowych
  • Blef, straszenie tańszą konkurencją, technika imadła i inne gry sprzedażowe klientów – jak przedstawiciel handlowy może bronić się przed takimi praktykami zakupowców

Czas trwania

1 dzień: 9:00-16:00

Prelegenci

Agnieszka Śmiejka

Lider zespołu trenerów Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Ponad 18 lat doświadczenia trenerskiego i sprzedażowego. W tym czasie współpracowała z ponad 900 firmami. Dzięki temu dzisiaj prowadzi szkolenia, które są pełne konkretów i nastawione na praktykę.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Pakiet MINI
za osobę
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Pakiet STANDARD
za osobę
790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
  • Rozwiń
Zapisz się
Pakiet PREMIUM
za osobę
1 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania" oraz indywidualna konsultacja (1h)
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice
Bytkowska 103D/42
woj. śląskie
Pomagamy realizować targety sprzedażowe. Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców i menedżerów. Podpowiadamy, co warto robić w obecnych czasach, aby sprzedawać więcej, drożej i szybciej. Szukasz szkolenia dla przedstawicieli hand...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
  2. Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
  3. Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
  4. Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
  5. Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
  6. Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  7. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
  8. Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice Bytkowska 103D/42
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!