Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/techniki-sprzedazy-i-obsluga-klienta-50-74387-id1177

Informacje o szkoleniu

  • Techniki sprzedaży i obsługa klienta -50%


    ID szkolenia: 74387
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    do ustalenia

    do ustalenia
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8h
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
    Wały Piastowskie 1 lok. 1508
    80-855 Gdańsk
    woj. pomorskie
    O firmie Inne oferty firmy
Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

*Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
*Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
*Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
*Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
*Doświadczona kadra trenerska
*Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
*Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

TECHNIKI SZKOLENIOWE

*Prezentacje multimedialne
*Case Study, analiza przypadku
*Indywidualne doradztwo
*Gry symulacyjne
*Ćwiczenia
*Testy psychologiczne
*Dyskusje i demonstracje
*Scenki, psychodrama

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

*Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
*Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
*Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego

W samym 2019 roku:

*Przeszkoliliśmy 19 300 uczestników
*Przeprowadziliśmy 1128 szkolenia

PERSPECTA

Ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
Tel.: 58 783 89 49 ; biuro@perspecta.pl

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia
Cel szkolenia:

*Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
*Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
*Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
*Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
*Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
*Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Moduły Szkolenia:
WPROWADZENIE

*Określenie potrzeb uczestników szkolenia
*Ćwiczenia wprowadzające
*Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
*Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
*Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY

*Czym jest komunikacja?
*Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
*Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
*Autoprezentacja
*Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
*Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
*Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
*Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI

*Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
*Słowa kluczowe w sprzedaży
*Język korzyści C-Z-K oraz C-K

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

*Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
*Klient zmotywowany vs niezmotywowany
*Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
*Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
*Pięć etapów procesu sprzedaży
*Reguła 80/10/10
*Reguła 4T
*Lejek sprzedaży
*Najczęstsze obiekcje klientów
*Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
*Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
*Klient zdenerwowany i reklamacje
*Metoda ASAP
*Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 170 za osobę

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:


Warunki organizacyjne:

*Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2020.
*Zakupione szkolenie można zrealizować do końca 2021 roku.
*Koszt szkolenia Techniki sprzedaży i obsługa klienta - 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1700 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2700 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
*Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 170 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 270 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
*W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia, materiały szkoleniowe, dojazd, nocleg trenera, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
*Lokalizacja – na terenie całego kraju; niezależnie od województwa koszt pozostaje taki sam.
*Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.


Wydarzenie: Techniki sprzedaży i obsługa klienta -50%