Szkolenie

Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Online

O szkoleniu

Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

  1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
  4. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane

Korzyści udziału w Szkoleniach Online

  1. Dostępność- uczestnictwo w szkoleniu możliwe jest z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu
  2. Łatwość w użytkowaniu- odbycie takiego szkolenia jest bardzo proste, wystarczy komputer.
  3. Wygoda- szkolenie można odbyć bez wychodzenia z domu
  4. Imienny certyfikat- wydawane certyfikaty ukończenia szkoleń online mają tak samo wysoką wartość jak certyfikaty szkoleń stacjonarnych
  5. Szkolenie realizowane w formie 80% praktyka
  6. Opieka trenera na miesiąc po zrealizowaniu szkolenia
  7. Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych 
  8. Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  9. W szkoleniu może wziąć udział każda pełnoletnia osoba zarówno zapisując się indywidualnie bądź pracownik wydelegowany przez firmę
  10. Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym

 

 

Kto powinien wziąć udział?

do wszystkich

Program szkolenia

Przykładowy program szkolenia:

Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:

  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek

Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

  • Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
  • Standardy obsługi telefonicznej,
  • Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
  • Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA

  • Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
  • Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
  • Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
  • Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY

  • Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
  • Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
  • Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
  • Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
  • Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
  • Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach

 

TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH

  • Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
  • Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert

POZYSKIWANIE KLIENTA

  • Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
  • Dopasowanie oferty do Klienta
  • Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART

WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI

  • Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
  • Istota słów kluczowych
  • Język korzyści Z-C-K oraz C-K

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Formularz zgłoszenia oraz szczegółowe informacje dostępne na: http://perspecta.pl/category/aktualnosci/

PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
 

Gdzie i kiedy

Online 29 maja 2021

Zapisz się

Cena 1
390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Perspecta
80-855 Gdańsk
Wały Piastowskie 1 lok. 1508
woj. pomorskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki organizacyjne:

Termin szkolenia: 29.05.2021

Koszt szkolenia Zarządzanie i kierowanie zespołem – 390 PLN netto/osoba 

Szkolenie odbywa się w wersji online w czasie rzeczywistym.

Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.

Zapewniamy materiały i certyfikat ukończenia szkolenia.

Zapisy: formularz zgłoszenia dostępny na http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-online 

Po dokonaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje indywidualny dostęp do kursu.

Po dokonaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje indywidualny dostęp do kursu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Perspecta
80-855 Gdańsk Wały Piastowskie 1 lok. 1508
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!