O szkoleniu
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane
Korzyści udziału w Szkoleniach Online
- Dostępność- uczestnictwo w szkoleniu możliwe jest z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu
- Łatwość w użytkowaniu- odbycie takiego szkolenia jest bardzo proste, wystarczy komputer.
- Wygoda- szkolenie można odbyć bez wychodzenia z domu
- Imienny certyfikat- wydawane certyfikaty ukończenia szkoleń online mają tak samo wysoką wartość jak certyfikaty szkoleń stacjonarnych
- Szkolenie realizowane w formie 80% praktyka
- Opieka trenera na miesiąc po zrealizowaniu szkolenia
- Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
- Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
- W szkoleniu może wziąć udział każda pełnoletnia osoba zarówno zapisując się indywidualnie bądź pracownik wydelegowany przez firmę
- Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
do wszystkich
Program szkolenia
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
- Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
- Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
- Poznanie praktycznych wskazówek
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
- Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
- Standardy obsługi telefonicznej,
- Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
- Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA
- Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
- Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
- Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
- Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
- Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2
TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
- Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
- Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
- Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
- Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
- Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
- Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach
TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH
- Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
- Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert
POZYSKIWANIE KLIENTA
- Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
- Dopasowanie oferty do Klienta
- Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI
- Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
- Istota słów kluczowych
- Język korzyści Z-C-K oraz C-K
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Warunki organizacyjne:
Termin szkolenia: 29.05.2021
Koszt szkolenia Zarządzanie i kierowanie zespołem – 390 PLN netto/osoba
Szkolenie odbywa się w wersji online w czasie rzeczywistym.
Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.
Zapewniamy materiały i certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisy: formularz zgłoszenia dostępny na http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-online
Po dokonaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje indywidualny dostęp do kursu.
- Nazwa firmy: Perspecta
- Ulica i nr: Wały Piastowskie 1 lok. 1508
- Kod pocztowy: 80-855
- Miejscowość: Gdańsk
- Numer NIP: 5882158354
Masz pytania? Napisz do nas
